Gi
door Gilbertha Apr 11, 2017 om 17:55
Computers & telefonie

Vodafone abonnement

Ben sedert januari met Vodafone bezig omdat een ieder in mijn contacten die mij bellen krijg ik privé wat voorheen en nog steeds niet inorde gemaakt door Vodafone we zijn nu 3 maanden verder wie heeft er ook problemen mee

1682 12 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Apr 11, 2017 om 17:58
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik begrijp er niets van.

fa
door familyman - Apr 11, 2017 om 18:00
888 Antwoorden / 1 Vragen

Is er een tolk aanwezig?

akkerdistel
door akkerdistel - Apr 11, 2017 om 18:02
1790 Antwoorden / 3 Vragen

En hoe is het bij mensen die niet in uw contacten staan?

marita5
door marita5 - Apr 11, 2017 om 18:10
11506 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Gilbertha ,

U heeft wel een provider gekozen die bij u past , jullie zijn alle twee abacadabra , ik begrijp er niks van .

Laat ik een gokje wagen , als u gebeld word krijgt u niet het nummer te zien , maar staat er prive , dus waarschijnlijk problemen met nummerweergave .

panter22
door panter22 Apr 11, 2017 om 18:50
6599 Antwoorden / Vragen
marita5
door marita5 Apr 11, 2017 om 18:54
11506 Antwoorden / 15 Vragen

@panter22 , fijn die link , maar we weten niet wat werkelijk het probleem is , als Ts al geen fatsoenlijke vraag kan stellen , ziet hij / zij uw reactie ook niet .

tenormin
door tenormin - Apr 11, 2017 om 18:22
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Hallo @gilbertha, kan je hierboven in het witte vlak nog een keer proberen uit te leggen wat je bedoelt? Je hoeft er geen nieuw topic voor te openen, hoor.

aurora1
door aurora1 - Apr 11, 2017 om 21:14
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Hier begrijp ik niets van.  Leg het nog eens duidelijk uit en gebruik dan ook hoofdletters en punten.

gerbera
door gerbera - Apr 11, 2017 om 21:50
7358 Antwoorden / 14 Vragen

een ieder in mijn contacten die mij bellen krijg ik privé

Hoebedoelu, had u ze in groepsverband willen hebben?

Gi
door Gilbertha Apr 12, 2017 om 10:58
1 Antwoorden / 1 Vragen

Nee mijn contacten zijn met naam en en nummer ik kon altijd zien en weten wie mij belde maar nu niet alles wat binnen kom is nr onbekend is vervelen

Gi
door Gilbertha - Apr 12, 2017 om 11:04
1 Antwoorden / 1 Vragen

Als jullie willen reageren niet van die rare opmerkingen graag.mensen die in mijn contacten staan en mij bellen komen op mijn display nr onbekend te staan wie mij ook bellen ben bij Vodafone winkel geweest en daar mijn beklaagt gedaan zelf hun kunnen mij niet helpen het is een technische probleem die via Vodafone gedaan moet worden ze zijn er mee bezig

diumenge
door diumenge Apr 13, 2017 om 10:59
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dan volgende keer direct je probleem/vraag duidelijk opschrijven, hoef je ook niet zo'n toon aan te slaan.

r.kemperman
door r.kemperman Apr 22, 2017 om 12:30
423 Antwoorden / 4 Vragen

Misschien eens met hoofdletters, punen en komma's werken, zodat het een leesbaar verhaal wordt?

marita5
door marita5 - Apr 12, 2017 om 11:44
11506 Antwoorden / 15 Vragen

@Gilbertha ,

Dus mijn vermoeden was juist , problemen met nummerweergave .

Stel uw vraag eens op het Vodafone Forum , klik op de rode regel .

https://forum.vodafone.nl/

Cookies
door Cookies - Apr 12, 2017 om 11:48
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ervan uitgaande dat het om vaste telefonie gaat: staat nummerweergave wel aan in je 'My Vodafone'? Al eens een andere telefoon van bijv. de buren geprobeerd om te kijken of nummerweergave het dan wel/niet doet?

DOOR GILBERTHA - 12 APR. 2017 OM 11:04
1 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Als jullie willen reageren niet van die rare opmerkingen graag.mensen die in mijn contacten staan en mij bellen komen op mijn display nr onbekend te staan wie mij ook bellen ben bij Vodafone winkel geweest en daar mijn beklaagt gedaan zelf hun kunnen mij niet helpen het is een technische probleem die via Vodafone gedaan moet worden ze zijn er mee bezig

reflecs
door reflecs - Apr 12, 2017 om 13:12
1859 Antwoorden / 4 Vragen

U vertelt niet wat Vodafone gedaan heeft om het op te lossen.

Als het wel om een mobiel gaat, dan kunt u om het testen dit nog proberen:
Status opvragen: *#30# [verzenden] Om te zien of u een foutmelding krijgt.
Activeren: *30# [verzenden] Om nummerweergave te activeren.
Van deze pagina:http://www.gsmhelpdesk.nl/helpdesk/31/nummerweergave

Maar Vodafone is er al een maanden mee bezig. Als het probleem inderdaad bij hun ligt, wordt het nu wel tijd dat het opgelost wordt.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Apr 13, 2017 om 09:55
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Gilbertha,

Ik wil u graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | Gilbertha | 11-3-2017 | Vodafone Abonnement"?

Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer

Met vriendelijke groet, Joey

Vodafone 24/7 Web Crew

vodafonewebcare
door vodafonewebcare Apr 21, 2017 om 10:46
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Gilbertha,

We hebben geen e-mail meer ontvangen. Ervaar je nog altijd deze problemen? Wilt je in dat geval deze klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | Gilbertha | 11-3-2017 | Vodafone Abonnement"?

Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer

Met vriendelijke groet,

Marc
24/7 Web Crew