Vodafone jaagt trouwe klanten weg
HUHHH! Vreselijk! Ik ben ongeveer 6 jaar klant bij Vodafone met een mobiele abonnement. Ik betaal netjes mijn rekeningen van de diensten waar ik gebruik van maak. Maar ik heb momenteel ontzettende moeite met de klanten-(zogenaamde)’service’ van Vodafone. Dit komt door de wijze hoe zij met hun klanten omgaan. Ik ben voornemens mijn abonnement op te zeggen, dit heb ik vodafone recentelijk laten weten, omdat ik van mening ben dat zij geen leuke aanbiedingen hebben voor bestaande klanten en ook geen oog hebben voor hun bestaande klanten. Dit heb ik hen laten weten. Vervolgens word ik in het buitenland op mij vakantie gebeld met de volgende aanbieding: een IPhone 7 Plus 32GB met het RED Super abonemment (12GB + onbeperkt bellen + onbeperkt SMS) voor 12 maanden met een eenmalig bedrag van €756,- (voor het toestel) en maandelijkse abonnementskosten van €24,50. Ik was op vakantie dus ik vraag deze beste meneer mij volgende week dinsdag (25 oktober 2016) om 19u terug te bellen, zodat ik wat meer tijd heb om hierover na te denken, ik ben immers op vakantie. Vervolgens word ik op dinsdag niet teruggebeld. Op woensdag ben ik op mijn werk en word ik ineens gebeld door een andere medewerker van Vodafone met hetzelfde aanbod. Deze medewerker wist niet dat ik al eerder gebeld was. Echter, ben ik op mijn werk en kan ik deze meneer niet lang te woord staan, want ik moest naar een overleg. Ik vraag deze meneer of hij een aantal zaken voor mij wilt uitzoeken en mij om 16.30u terug wilt bellen. Deze meneer geeft aan dat hij mij terug zal bellen rond 16.30u dezelfde dag. Je zult het vast wel raden… Ik word weer niet teruggebeld. Ik besluit zelf even te bellen met Vodafone, de afdeling Loyalty. Vervolgens krijg ik een medewerker aan de lijn en leg ik de situatie uit. En vervolgens doet hij mij een veel duurder voorstel. Ik wees hem hier terecht op en toen werd ik nog net niet afgescheept met het antwoord: ‘gaat u toch lekker naar een andere aanbieder..?’ en vervolgens werd er zeer onvriendelijk opgehangen.
Ik ben het nu zat telkens zo klantonvriendelijk behandeld te worden, overal zelf achteraan te moeten gaan, wanneer jezelf belt weten ze er helemaal niets van en willen ze je ook geen stap verder helpen. Ik raak er ontzettend geïrriteerd van. Wat kan ik nu nog doen? Welke stappen kan ik ondernemen?
kijk even op je contract datum, en laat hem op de laatste dag stoppen anders krijg je er nog een maand bij, 100 % zeker dat ze met een aanbieding komen ouder toestel bijv.Ik ga in januarie ook weg bij vodafone, precies de zelfde reden al 8 jaar klant en nooit een presentje ...op de vraag va mij of ik kon verlagen in abbo kosten kwam het antwoord ja hoor dat ken dat kost u bedrag priv;e, ik kon wel gratis verhogen ? aardig he , mijn abbo van 52 euro p/m houdt 2 jan. op dus dan is het doeiiiii, ken nu een prepaid kaart kopen , dankzij mijn Neef, die heeft een soort familie abbo, en kreeg de edge s7 en die kreeg ik dus :-) kaartje van 10 euro erin en uitzetten en gewoon op wifi verder , laat tijdig weten dat je afziet van verlenging, en dat einde contract datum ook het beeindigen van de overeenkomst is bewaar de correspondentie erover ...sccs
Tijger1, de iPhone 7 Plus 32GB is los te koop voor iets meer dan 900,- euro.
Maar dan begrijp ik dit lijstje niet helemaal.
https://www.iphone.nl/losse-iphone-7-toestel-kopen-zonder-abonnement/ Edit. Of ligt het aan het woordje Plus?
Idd. Er is een iPhone 7 en een iPhone 7 Plus.
Geen idee wat je bedoelt met 'welke stappen kan ik ondernemen'. Vodafone doet je een aanbod, vind je dat niks dan ga je op zoek naar een andere provider.
Beste SMK,
Jammer om te lezen dat onze service niet naar wens is. We kunnen ons goed voorstellen dat het vervelend is als (terugbel)afspraken niet nagekomen worden. Wellicht zijn onze collega's hier door de drukte niet aan toegekomen. In ieder geval excuses hiervoor.
Wat betreft uw aanbieding; er ook externe verkoopafdelingen die namens Vodafone een aanbieding doen. Dit kan wellicht de reden zijn dat er een verschil zat tussen de aanbiedingen en de voorgaande aanbieding niet zichtbaar was voor onze reguliere verkoopafdeling. Ik raad u aan om hierover nogmaals contact op te nemen met onze verkoopafdeling via 0800-0560 zodat onze collega's nogmaals kunnen kijken of ze hierin nog iets voor u kunnen betekenen. Wij hebben hier helaas verder geen invloed op.
Met vriendelijke groet, Serkan
Vodafone 24/7 Web Crew
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer