RW
door RWscheper Jan 22, 2017 om 11:26
Computers & telefonie

Vodafone komt belofte niet na

Geachte kassa,

Ik heb een onwijs probleem met vodafone wat mij bijna failliet maakt.

Ik heb op 25 november jl. getracht mijn abonnement via de klantenservice om te zetten naar een nieuw, voordelige, abonnement. Dit was geen enkel probleem. Dus alles leek goed geregeld, 's avonds zou ik een bevestiging krijgen en dan was alles difinitief. Wel zou ik alvast mijn blox's voor extra MB's uit moeten zetten, dit heb ik gelijk gedaan. Helaas is die bevestigings mail nooit gekomen.

Een week later heb ik maar is weer contact met de klantenservice opgenomen. Volgens hen was er iets niet goed gegaan en we moesten de aanvraag opnieuw doorlopen. Ook hier het zelfde verhaal, ik zou een bevestigings mail krijgen. U raad het al, die kwam niet.....

Het probleem zou volgens de klantenservice zijn dat er te veel aanvragen openstonden en dat het computersysteem dat niet zou trekken. Ik heb best begrip voor storingen. Het probleem zou zijn doorgezet naar de technische dienst(tot 2 keer toe) en die zouden er naar moeten kijken en oplossen. De klantenservice kan nu niets meer voor mij doen. Omdat ik redeloos was, ben ik naar de Vodafone winkel gegaan in Almelo. Daar verwijzen ze je net zo hard weer naar de Klantenservice.

Wat het volgende probleem is, is dat ik mijn blox's niet meer kan aanzetten door dat computerstoring. Ik heb mijn internet voor het werk in buiten en binnenland hard nodig. Normale wijze internet ik uit die blox's, ook in het buitenland. Nu is het geval dat ik buiten mijn bundel moet internetten in het buitenland. In nederland heb ik wel onbeprekt internet, maar dit wordt na 2 GB hééél traag. Eigenlijk kun je daar niets mee.

Laat duidelijk zijn dat ik Vodafone heb plat gebeld met dit probleem! Ik denk dat ze mij een vervelende klant vinden.

11 Januari heb ik uit eigen beweging van Vodafone een bericht gehad dat ze mij die extra kosten zouden crediteren(hebben ze ook beloofd). Toch krijg ik een rekening van ruim 200 euro!!!!!!!

Het speelt nu al 2 maand. Ik vindt dit zeer klant ontvriendelijk. Vooral als je kijkt hoelang ik klant ben(ruim 10 jaar) en wat voor rekeningen ik allemaal aan Vodafone heb betaald de laatste jaren.

Ik ben het vertrouwen volledig kwijt in Vodafone. Eigenlijk wil ik van ze af. Maar ik weet ook dat dat niet zomaar gaat. Als er ergens toch een mogelijkheid is omdat dat voor elkaar te krijgen hoor ik dat graag.

Is het mogelijk om Vodafone in gebreke te stellen? En uiteraard wil ik dat alle extra kosten door Vodafone wordt terug betaald vanaf 25 November 2016.

Ik hoor graag van jullie en hoop dat Vodafone dit mee leest.

Met vriendelijke groet,

Rutger Scheper

2054 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Cookies
door Cookies - Jan 22, 2017 om 11:32
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Vodafone leest hier inderdaad mee, maar die doet niet meer dan dat ik nu doe: open een topic hierover op het Vodafone forum http://forum.vodafone.nl

marita5
door marita5 - Jan 22, 2017 om 11:33
11512 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo RWScheper , 

Ik heb een onwijs probleem met vodafone wat mij bijna failliet maakt.

Dit is een consumentenforum , als u een ondernemer bent stel dan uw vraag op het ondernemersforum , klik op de rode regel .

https://www.higherlevel.nl/

tijger1
door tijger1 - Jan 22, 2017 om 11:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Als u bijna failliet gaat van een rekening van € 200,00 is het niet best met u gesteld.

Maar afgezien daarvan is het goed waardeloos wat u overkomt.

Hier zal zich wel een webcaremedewerker melden, die het uiteindelijk voor u gaat oplossen.

Ik merk meer en meer dat juist telecom bedrijven zaken telefonisch uiterst beroerd afwikkelen. Ik zou u haast adviseren een echte klachtenbrief te sturen, maar u kunt ook een klacht zetten op hun forum of Facebook. Het schijnt dat die klachten beter opgepikt worden.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 22, 2017 om 11:34
16845 Antwoorden / 202 Vragen
0

U kunt uiteraard altijd Vodafone schriftelijk nalatig/ in gebreke stellen. Doe dat dan schriftelijk, aangetekend verzenden met bewijs van ontvangst.
Geeff daar duidelijk uw klacht in weer en ook uw vordering, inclusief de kosten zoals u noemt incl. de verzendkosten van de brief.

aurora1
door aurora1 - Jan 22, 2017 om 19:59
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Als dit om een zakelijk abonnement gaat, zoals ik uit uw tekst begrijp, dan bent u op dit forum verkeerd. Dit forum is voor consumenten zaken.
Voor zakelijke/ondernemersvragen kunt u terecht op higherlevel.nl

Ma
door Mat Matheij - Jan 22, 2017 om 20:22
986 Antwoorden / 3 Vragen
1

Vodafone heeft naar aanleiding van uw redelijk onsamenhangende verhaal (nog) niet gereageert. U kunt beter de vraag samenvatten hetgeen nu niet het geval is.

RW
door RWscheper - Jan 23, 2017 om 03:28
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Alles eerst, dit is niet zakelijk. En dat ik ervan failliet raak is bij wijze van. 200 is gewoon erg veel als je ervan uitgaat dat je 37,50 moet betalen.

Klachtenformulier heb ik uiteraard ook ook ingevuld. Krijg je gewoon reactie van de klantenservice.

Aangetekende brief heb ik ook overwogen. Denk dat ik dat maar is ga doen.

Bedankt tot zover.

marita5
door marita5 - Jan 23, 2017 om 07:39
11512 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo RWScheper , 

Aangetekende brief heb ik ook overwogen .Denk dat ik dat maar is ga doen . 

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv

RW
door RWscheper - Jan 23, 2017 om 15:27
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Heb contact gehad met Vodafone.

het is opgelost. Nu nog proberen om mijn kosten terug te krijgen.

bedankt voor jullie hulp.

tijger1
door tijger1 - Jan 23, 2017 om 15:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Mooi, bedankt voor het terugmelden.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

el-zorro
el-zorro - Apr 24, 2024 om 21:38
Geldzaken & recht

Coulance regeling

Coulant betekende oorspronkelijk letterlijk 'vloeiend' en 'gemakkelijk'. Het is afgeleid van het Franse couler 'stromen, vloeien', dat teruggaat op het Latijnse colare 'filtreren, dempen'.     Tijdens de laatste uitzending van dit jaar Kwam weer het onderwerp   Veelvoorkomende problemen met de distributieriem        Als een burger de dupe word door een bedrijf Waar bi ... Lees meer

Wi
Wintertje0 - Apr 24, 2024 om 21:27
Geldzaken & recht

Zakelijk energiecontract consument

Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.

nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze ... Lees meer

Silliejeanie
Silliejeanie - Apr 24, 2024 om 17:03
Geldzaken & recht
Zorgplicht online casino's

Zorgplicht online casino's

nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer