sk
door skaffie Mar 26, 2017 om 17:56
Computers & telefonie

Vodafone legt rekening op leentoestel

Onlangs heb ik door vodafone service mijn telefoon laten repareren. Dit ging helaas niet helemaal zoals gepland. Nadat mijn telefoon maar liefst 5x opnieuw op was gestuurd voor reparatie had ik dan eindelijk een werkend toestel. Nu komt er echter nog een rekening na voor een zogenaamd door mij defect gemaakt leen-toestel, ik heb hiervan nooit enig bericht gehad en ook geen verklaring van wat ik dan kapot gemaakt zou hebben, mijn rekening was gewoon ineens een stuk hoger. Ik neem aan dat dit niet de gang van zaken is, en ik wil deze kosten ter waarde van 181,50 dan ook al te graag terug hebben. is het in Nederland niet zo dat het bedrijf moet bewijzen dat IK het toestel kapot heb gemaakt, ik weet zeker dat dit niet zo is namelijk.

2682 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

fa
door familyman - Mar 26, 2017 om 18:09
888 Antwoorden / 1 Vragen
10

Vraag per email een precificatie wat die kosten zijn en waarom jij die zou moeten betalen. Zeggen kunnen ze zoveel.

Topantwoord

akkerdistel
door akkerdistel - Mar 27, 2017 om 08:25
1790 Antwoorden / 3 Vragen
10

Dat bewijzen door Vodafone is een koudwaterkunstje voor ze.

Topantwoord

zoekster1
door zoekster1 - Mar 27, 2017 om 09:32
1583 Antwoorden / 3 Vragen
11

Bespottelijk. Nu ziet u dat u  bij de verkeerde provider klant bent.
U kunt naar een geschillencommissie, maar ik zou alle internet mogelijkheden aangrijpen om hierover te klagen. Denk aan klacht.nl klachtenkompas.nl twitter facebook en misschien is er nog een of andere communitiy? En doorgaan, dus elke dag weer zeuren op community, facebook en twitter, zodat ze knetter van u worden. Dreig ook met de belbus.

Mensen die het luidst roepen worden het best gehoord.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Mar 27, 2017 om 09:38
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste  Skaffie,

 

Ik wil graag voor u nakijken wat er precies aan de hand is. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "Radar | Skaffie | 26 maart 2017 om 17:56 | Vodafone legt rekening op leentoestel"?

 

Gegevens:

- naam

- mobiele nummer

- klantnummer

- adres, postcode en woonplaats

- geboortedatum

- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer

 

Met vriendelijke groet, Melanie

 

Vodafone 24/7 Web Crew

sk
door skaffie - Mar 27, 2017 om 19:46
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bedankt voor alle reacties, ik wacht even af wat vodafone hier aan gaat doen!

sk
door skaffie - Mar 28, 2017 om 11:40
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb nu een reactie gehad dat er stof onder het scherm zou zitten?! Maar dit is niet door mij gekomen! Wat Nu?

zoekster1
door zoekster1 Mar 28, 2017 om 12:00
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Nu mijn advies opvolgen. Overal rondtetteren dat Vodafone u vals beschuldigt van het zelf zorgen voor stof onder het scherm. En niet aflatend. Neem ook eens contact op met de belbus.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare Mar 30, 2017 om 10:19
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Skaffie,

Ik heb begrepen dat de kosten van het defecte leentoestel inmiddels zijn gecrediteerd. Als het goed is heb je hier ook een bericht over ontvangen. 

Groeten,

Marc
24/7 Web Crew

akkerdistel
door akkerdistel - Mar 30, 2017 om 14:02
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

@TS is het waar wat Vodafone schrijft?
 
Erg treurig dat je bij Vodafone iets kunt bereiken enkel en alleen wanneer je ze online gaat "lastigvallen".
 
@Marc (Vodafone) doet dat nu echt zo pijn om openlijk excuses aan te bieden en aan te geven dat Vodafone stopt met dit soort flessentrekkerij?

sk
door skaffie - Apr 9, 2017 om 21:37
3 Antwoorden / 1 Vragen
1

inmiddels heb ik na een aantal telefoontjes en verschillende mailtjes toch mijn geld retour gekregen! bedankt voor het meedenken allemaal.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

el-zorro
el-zorro - Apr 24, 2024 om 21:38
Geldzaken & recht

Coulance regeling

Coulant betekende oorspronkelijk letterlijk 'vloeiend' en 'gemakkelijk'. Het is afgeleid van het Franse couler 'stromen, vloeien', dat teruggaat op het Latijnse colare 'filtreren, dempen'.     Tijdens de laatste uitzending van dit jaar Kwam weer het onderwerp   Veelvoorkomende problemen met de distributieriem        Als een burger de dupe word door een bedrijf Waar bij hij of zij ... Lees meer

Ro
Rob Vera - Mar 9, 2024 om 18:14
Computers & telefonie

Kan ISP Tweak het contract ontbinden met berekening in eigen voordeel?

Beste Kassa,

nu al een aantal jaar heb ik een internet glasvezel abonnement bij Tweak.  Nu Tweak is overgenomen door Odido kreeg ik een email dat Tweak mijn abonnementscontract wil ontbinden en mezelf bij Odido moet aanmelden. 
Het betreft een abonnementsvorm welke ik per jaar betaal (gezien het voordeel van 10 euro per maand).  In de afwikkeling wil Tweak mij nu met terugwe ... Lees meer

Wi
Wintertje0 - Apr 24, 2024 om 21:27
Geldzaken & recht

Zakelijk energiecontract consument

Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.

nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze ... Lees meer