sk
door skaffie Mar 26, 2017 om 17:56
Computers & telefonie

Vodafone legt rekening op leentoestel

Onlangs heb ik door vodafone service mijn telefoon laten repareren. Dit ging helaas niet helemaal zoals gepland. Nadat mijn telefoon maar liefst 5x opnieuw op was gestuurd voor reparatie had ik dan eindelijk een werkend toestel. Nu komt er echter nog een rekening na voor een zogenaamd door mij defect gemaakt leen-toestel, ik heb hiervan nooit enig bericht gehad en ook geen verklaring van wat ik dan kapot gemaakt zou hebben, mijn rekening was gewoon ineens een stuk hoger. Ik neem aan dat dit niet de gang van zaken is, en ik wil deze kosten ter waarde van 181,50 dan ook al te graag terug hebben. is het in Nederland niet zo dat het bedrijf moet bewijzen dat IK het toestel kapot heb gemaakt, ik weet zeker dat dit niet zo is namelijk.

2682 8 Rapporteer

Topantwoord

fa
door familyman - Mar 26, 2017 om 18:09
888 Antwoorden / 1 Vragen

Vraag per email een precificatie wat die kosten zijn en waarom jij die zou moeten betalen. Zeggen kunnen ze zoveel.

Topantwoord

akkerdistel
door akkerdistel - Mar 27, 2017 om 08:25
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Dat bewijzen door Vodafone is een koudwaterkunstje voor ze.

Topantwoord

zoekster1
door zoekster1 - Mar 27, 2017 om 09:32
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Bespottelijk. Nu ziet u dat u  bij de verkeerde provider klant bent.
U kunt naar een geschillencommissie, maar ik zou alle internet mogelijkheden aangrijpen om hierover te klagen. Denk aan klacht.nl klachtenkompas.nl twitter facebook en misschien is er nog een of andere communitiy? En doorgaan, dus elke dag weer zeuren op community, facebook en twitter, zodat ze knetter van u worden. Dreig ook met de belbus.

Mensen die het luidst roepen worden het best gehoord.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Mar 27, 2017 om 09:38
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste  Skaffie,

Ik wil graag voor u nakijken wat er precies aan de hand is. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "Radar | Skaffie | 26 maart 2017 om 17:56 | Vodafone legt rekening op leentoestel"?

Gegevens:

- naam

- mobiele nummer

- klantnummer

- adres, postcode en woonplaats

- geboortedatum

- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer

Met vriendelijke groet, Melanie

Vodafone 24/7 Web Crew

sk
door skaffie - Mar 27, 2017 om 19:46
3 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor alle reacties, ik wacht even af wat vodafone hier aan gaat doen!

sk
door skaffie - Mar 28, 2017 om 11:40
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb nu een reactie gehad dat er stof onder het scherm zou zitten?! Maar dit is niet door mij gekomen! Wat Nu?

zoekster1
door zoekster1 Mar 28, 2017 om 12:00
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Nu mijn advies opvolgen. Overal rondtetteren dat Vodafone u vals beschuldigt van het zelf zorgen voor stof onder het scherm. En niet aflatend. Neem ook eens contact op met de belbus.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare Mar 30, 2017 om 10:19
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Skaffie,

Ik heb begrepen dat de kosten van het defecte leentoestel inmiddels zijn gecrediteerd. Als het goed is heb je hier ook een bericht over ontvangen.

Groeten,

Marc
24/7 Web Crew

akkerdistel
door akkerdistel - Mar 30, 2017 om 14:02
1790 Antwoorden / 3 Vragen

@TS is het waar wat Vodafone schrijft?

Erg treurig dat je bij Vodafone iets kunt bereiken enkel en alleen wanneer je ze online gaat "lastigvallen".

@Marc (Vodafone) doet dat nu echt zo pijn om openlijk excuses aan te bieden en aan te geven dat Vodafone stopt met dit soort flessentrekkerij?

sk
door skaffie - Apr 9, 2017 om 21:37
3 Antwoorden / 1 Vragen

inmiddels heb ik na een aantal telefoontjes en verschillende mailtjes toch mijn geld retour gekregen! bedankt voor het meedenken allemaal.