ma
door mariaboot Apr 29, 2016 om 15:24
Computers & telefonie

Volgens tele-2 kan ik niet opzeggen omdat mijn gegevens bij hun niet zichtbaar ?

wij hadden 2 mobiels met 1 account waardoor alleen mijn man zijn gebruikgegevens kon zien op zijn telefoon en ik niet. Gevraagd dit te splitsen er er 2 accounts van te maken dan. Na vele tel. contacten hierover met ditverse toezeggingen scheen het mogelijk om het account te splitsen. Helaas zijn mijn gegevens nog steeds niet zichtbaar, ook nu ook niet meer op de tel van mijn man,.
Na wederom diverse contacten bleek het te komen door de overgang van de systemen. Het gaat pas lukken als ook op mijn mobiel het S4 systeem van toepassing is en dat kan nog wel even duren.
Ik ben het hele gedoe zat en besluit over te stappen naar een andere provider dus ik bel Tele-2 met de vraag met ingang van welke datum ik op kan zeggen. zij gaven mij als antwoord dat ik niet op kan zeggen omdat ik in hun systeem nog niet zichtbaar ben. Ook dat kan pas als het nieuwe systeem ook op mijn mobiel werkt.
Ik vind dit een hele vreemde gang van zaken en heb meteen hierover een schriftelijke klacht ingediend. Hierop heb ik nog geen antwoord ontvangen.

440 5 Rapporteer

simon55
door simon55 - Apr 29, 2016 om 15:37
1556 Antwoorden / 5 Vragen

U bent niet in hun systeem zichtbaar dat geloven ze zeker zelf

gerbera
door gerbera - Apr 29, 2016 om 15:42
7361 Antwoorden / 14 Vragen

Vraag eens hoe ze dan aan uw betalingen komen als u niet zichtbaar bent. Lijkt mij dus dat u geen abo heeft bij Tele2 dus incasseren ze onterecht.

tijger1
door tijger1 - Apr 29, 2016 om 15:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U kunt niet opzeggen? Komisch. Wanneer bent u dat contract aangegaan en voor hoelang? Als die periode voorbij is, kunt u met ern maand opzegtermijn opzeggen.

marita5
door marita5 - Apr 29, 2016 om 15:47
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Mariaboot ,

Stel hier eens uw vraag , klik op de rode regel .

https://forum.tele2.nl/?_ga=1.76961685.1876157537.1461937367

costnix
door costnix - Apr 29, 2016 om 16:03
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Als ik uw man was zou ik mijn abonnement opzeggen. De klanten"service" zal dan wel in beweging komen. Gewoon dus allebei opzeggen bij Tele-2