billieboy
door billieboy Feb 4, 2016 om 14:33
Computers & telefonie

Volkskrant digitaal downloaden lukt niet

Na het inloggen en klikken op de digitale krant, verschijnt het bericht dat ik Adobe fash player moet downloaden.Dat heb ik gedaan zodat de laatste versie 20.0.0.206 is gedownload. Via configuratie scherm zie ik dat Adobe flash player  is gedownload. Desondanks blijf ik dit bericht krijgen als ik  opnieuw probeer de digitale krant te downloaden. Uiteindelijk kreeg ik het bericht dat windows beveiliging het downloden niet toestaat. Wel raar omdat hij wel is gedownload.Via internetopties heb ik van alles geprobeerd, uit en weer aangevinkt, computer uit en weer aan, maar niets helpt. Wat moet ik doen om de blokkade via Windows op te heffen. Of is er een andere mogelijkhed. Ik heb als virusscanner Avast free. Alvast bedankt voor het meedenken.

7545 7 Rapporteer

marita567
door marita567 - Feb 4, 2016 om 14:43
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo Billieboy ,

Welke browser gebruikt u ?
Het kan ook zijn dat de Firewall het tegen houd ,
Wat ik ook zie is dat de versie die u gedownload heeft ( flashplayer ) niet de laatste versie is zie hier ,

http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/flash-player-flash-plugin

billieboy
door billieboy Feb 4, 2016 om 14:47
84 Antwoorden / 29 Vragen

Hallo Marita567

Ik gebruik Internet explorer.

ph
door philip36 - Feb 4, 2016 om 14:49
2275 Antwoorden / 4 Vragen

U kunt het een en ander nog eens controleren
https://helpx.adobe.com/flash-player.html

marita567
door marita567 - Feb 4, 2016 om 14:58
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@billyboy ,

Als u IE gebruikt hoeft u helemaal niet flashplayer te downloaden , zit ingebakken in IE , en word altijd bijgewerkt via Windows update .
Heeft u flashplayer bij programma`s en onderdelen staan als plugin ?
Heeft u Schockwaveplayer erop staan ?

billieboy
door billieboy Feb 4, 2016 om 15:44
84 Antwoorden / 29 Vragen

Marita567
Als flash player  ingebakken zit in IE en altijd wordt bijgewerkt door Windows, dan begrijp ik niet dat de beveiliging van Windows, ook met uitschakelen van Windowsfirewall en virusscanner toch Adobe flash player blokkeert. Misschien moet ik iets veranderen in internetopties of beveiliging.

marita567
door marita567 Feb 4, 2016 om 15:52
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Welk besturingssysteem heeft u ? zie ook mijn vorige vragen waar u geen antwoord op geeft , en de vragen van Carola.83 , zo komen we niet verder

Cookies
door Cookies - Feb 4, 2016 om 15:27
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.......Als u IE gebruikt hoeft u helemaal niet flashplayer te downloaden , zit ingebakken in IE , en word altijd bijgewerkt via Windows update......

Alleen vanaf Windows 8 is flashplayer ingebouwd. Niet in oudere Windows versies.

marita567
door marita567 Feb 4, 2016 om 15:35
1576 Antwoorden / 17 Vragen

ik weet niet welk besturingssysteem @billyboy heeft , en dan nog was de laatste versie van flashplayer niet geïnstalleerd .

Cookies
door Cookies - Feb 4, 2016 om 15:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Welke versie van IE gebruik je en welke Windows?

En is het eerder wel gelukt om de digitale versie te lezen? Net even geprobeerd: geeft hier geen problemen, dus ligt in ieder geval niet aan de site.

billieboy
door billieboy Feb 4, 2016 om 16:21
84 Antwoorden / 29 Vragen

Ik gebruik IE 11 en Windows 7

marita567
door marita567 - Feb 4, 2016 om 16:30
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@billyboy

Verwijder eens flashplayer met Revo zodat alles verwijderd is , en installeer dan Flashplayer van de link van mij dat is de laatste versie .
Let wel op bij installeren vinkjes weg halen .

billieboy
door billieboy Feb 4, 2016 om 16:44
84 Antwoorden / 29 Vragen

ok, ga ik doen.

billieboy
door billieboy Feb 4, 2016 om 16:51
84 Antwoorden / 29 Vragen

Ik kan  om veiligheidsredenen ook Revo niet downloaden.Aan Windows firewall en virusscanner ligt het niet want het maakt niets uit.

marita567
door marita567 Feb 4, 2016 om 16:57
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Dat is al vreemd dat u ook Revo niet kan downloaden, laat een scan lopen op Adwcleaner , dan Mbam en dan Avast om te kijken of er niet iets word gevonden voordat uw flashplayer download .

reflecs
door reflecs - Feb 4, 2016 om 18:13
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Misschien heeft u hier iets aan:

Het downloaden van bestanden van deze website wordt om beveiligingsredenen door Internet Explorer geblokkeerd. Klik hier voor opties....

Een webpagina probeert een bestand te downloaden waarom u niet hebt gevraagd. Als u het bestand wilt downloaden, klikt u op de informatiebalk en vervolgens op Bestand downloaden. Aangezien bestanden software kunnen bevatten die de prestaties van uw computer kunnen beïnvloeden of die toegang kunnen verkrijgen tot de informatie op uw computer, is het raadzaam het bestand alleen te downloaden als u weet wat het bevat en als u de uitgever ervan volledig vertrouwt.
Uit:http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/internet-explorer-information-bar-faq#1TC=windows-7