br
door brutel Feb 18, 2016 om 15:59
Computers & telefonie
Waarom unban Habbo hotel geen Habbo's?

Er zijn meerderde Habbo's verbannen uit het hotel, dit omdat ze een strafbare feit in het hotel hebben gepleegd. Er komt natuurlijk wel eens voor dat ze een verkeerde persoon verbannen. Helaas hebben ze mijn Habbo Brutel verbannen in Habbo NL/BE met een hele rare reden. Ik heb ze gemaild en dat al 3 jaar lang maar werd telkens genegeerd of met kastje naar de muur gestuurd. Nu 4 jaar later heb ik weer een e-mail gestuurd, gelukkig kreeg ik EINDELIJK een e-mail terug. Zij vertelde mij dat mijn Habbo al langer dan 6 maanden is verbannen en dat zij helaas niks meer voor mij kunnen doen. Ik heb deze ban langer dan 6 maanden doordat ik continu werd genegeerd, en deze fout willen ze niet erkennen. Ik moest maar een nieuw account aanmaken en daarop verder gaan spelen, dit ben ik natuurlijk niet van plan! Ik heb namelijk meer dan 2000 euro besteed aan Habbo, en ga niet door hun fout weer helemaal opnieuw credits kopen.

Ik heb weer mail contact gehad deze week, en weer komen ze terug met een ''automatische'' mail, hierin vertellen zij mij, dat mijn Habbo meer dan 6 maanden is verbannen en dat ze er niks aan kunnen veranderen. Dit pikte ik niet, dus heb ik nogmaals een e-mail bericht verstuurd, en daarin stond het volgende letterlijk in:

*Kopie

We ontvangen heel graag mailtjes van jou en andere Habbo´s maar jammer genoeg hebben we je al vaker antwoord gegeven met betrekking tot het probleem/de situatie waar jij over mailt. In dat antwoord hebben wij al aangegeven je niet verder te kunnen helpen en dit is nog steeds het geval. Door steeds op dit probleem te moeten terugkomen verliezen we kostbare tijd die we anders aan leuke events, quests of hotelbezoekjes kunnen spenderen.

Dus: Als je een vraag of probleem hebt, kan je een ander ticket aanmaken. Maar tickets die over hetzelfde onderwerp gaan zullen niet meer worden beantwoord. De tijd die we hierdoor winnen zullen we gebruiken om Habbo nog fijner te maken. en daar winnen we allemaal bij. Ook jij!

Wat moet ik doen? Ben ik nou opgelicht?

7051 9 Rapporteer

hutch
door hutch - Feb 18, 2016 om 16:14
4515 Antwoorden / 29 Vragen

€ 2000,-- aan een (online) spelletje besteden.. Afbeeldingsresultaat voor smileys U maakt een grapje!?! Afbeeldingsresultaat voor smileys geschrokken

br
door brutel Feb 18, 2016 om 16:20
1 Antwoorden / 1 Vragen

Was jong toen de tijd, geen uitgaven etc.. elke zakgeld die je kreeg haalde je een walliecard of mocht je bellen van mijn ouders.

hutch
door hutch - Feb 18, 2016 om 16:16
4515 Antwoorden / 29 Vragen

De beheerders (moderators) lachen zich rot. En dan gewoon iemand verbannen waarvan men weet dat deze toch niets kan doen / daar tegen in brengen.
Tel uit je winst.

Volgens mij moeten zij al schatrijk zijn, gezien de hoeveelheid personen die daar intrappen.

tijger1
door tijger1 - Feb 18, 2016 om 16:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik zou die club verder maar vergeten, u bent nu wat ouder en hopelijk wijzer.

Apetjoek
door Apetjoek - Feb 18, 2016 om 19:04
234 Antwoorden / 16 Vragen

Ik zou die club verder maar vergeten, u bent nu wat ouder en hopelijk wijzer (goede opmerking ) maar helaas is dat dus niet zo .
Wordt toch eens groot (volwassen ) en snap dan dat er behalve spelen ook brood op de plank moet komen en dat doet U met dit "spel" te spelen en er fors in te investeren , zoek een echte hobby of misschien een betaalde baan (dat is werken bij een baas en hiervoor wordt U dan betaald)

sw
door swat1500 - Feb 18, 2016 om 22:19
3777 Antwoorden / 0 Vragen

Nee, u bent niet opgelicht. U bent kennelijk verbannen omdat de beheerders van de internetdient menen dat u zich niet aan bepaalde regels hebt gehouden. Kennelijk wordt uw account na een aantal maanden "verbanning" opgeheven en gewist. Dit zal ongetwijfeld ergens in de spel voorwaarden opgenomen staan. In de digitale wereld en ook in de echte wereld is weg ook echt weg.  U bent kennelijk van mening dat de "verbanning" niet terecht was. Het is echter uw woord tegen dat van de beheerders en dan staat u al snel punten achter.
In de Wet is hierover niet zoveel of eigenlijk niets geregeld.

U zou kunnen gaan procederen maar dat gaat u ongetwijfeld nog meer geld gaan kosten en het is nog maar de vraag of u gelijk krijgt en ook dan geld wat weg is kan niet meer worden teruggehaald.

br
door brutel Feb 18, 2016 om 23:37
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dit stond niet in de voorwaarde toen ik registreerde en verbannen ben. Dit is per 2014 een nieuwe regel geworden, of ze het nu ook in de voorwaarde hebben staan weet ik niet. In 2014 (wanneer het blijkbaar zonder bekend making is ingesteld) was ik al verbannen, daarvoor heb ik al meerderde malen mail contact gehad en deze werden allemaal genegeerd en gewist. In de periode dat ik verbannen was 2012 t/m 2014 was het al aan het rommelen in Habbo. In 2012 werd het gehele staff team ontslagen en werden er nieuwe medewerkers aangenomen omdat het bedrijf achter Habbo (Sulake) slecht ging. In periode 2013 t/m 2015 waren ze eigenlijk bezig met een soort van wede opbouw, waar veel Habbo's onder geleden hebben.

Ik speel al een behoorlijke tijd geen Habbo meer, maar de meubels die ik heb hebben waarde en aan die waarde kan ik weer geld aan verdienen. De reden van mijn verbanning is letterlijk "ander account van HabboColaBlikje (hacker)" verder staat er ook niet bij hoelang deze verbanning stuurt. Ik ken de gehele naam HabboColaBlikje niet, maar wordt wel onder zijn naam verbannen en dat vind ik zeer apart, vooral dat ze geen enkele moeite willen doen om mij te helpen en uberhaupt de gelegeheid geven om mijn woord te doen want ze lezen totaal mijn e-mailberichten niet en sturen zonder pardon een "automatische mail". Heel apart.

reflecs
door reflecs - Feb 19, 2016 om 12:03
1859 Antwoorden / 4 Vragen

brutel schrijft:

br
door brutel 18 Feb 2016 om 23:37
Antwoorden / Vragen

Dit stond niet in de voorwaarde toen ik registreerde en verbannen ben. Dit is per 2014 een nieuwe regel geworden, of ze het nu ook in de voorwaarde hebben staan weet ik niet. In 2014 (wanneer het blijkbaar zonder bekend making is ingesteld) was ik al verbannen, daarvoor heb ik al meerderde malen mail contact gehad en deze werden allemaal genegeerd en gewist. In de periode dat ik verbannen was 2012 t/m 2014 was het al aan het rommelen in Habbo. In 2012 werd het gehele staff team ontslagen en werden er nieuwe medewerkers aangenomen omdat het bedrijf achter Habbo (Sulake) slecht ging. In periode 2013 t/m 2015 waren ze eigenlijk bezig met een soort van wede opbouw, waar veel Habbo's onder geleden hebben. Ik speel al een behoorlijke tijd geen Habbo meer, maar de meubels die ik heb hebben waarde en aan die waarde kan ik weer geld aan verdienen. De reden van mijn verbanning is letterlijk "ander account van HabboColaBlikje (hacker)" verder staat er ook niet bij hoelang deze verbanning stuurt. Ik ken de gehele naam HabboColaBlikje niet, maar wordt wel onder zijn naam verbannen en dat vind ik zeer apart, vooral dat ze geen enkele moeite willen doen om mij te helpen en uberhaupt de gelegeheid geven om mijn woord te doen want ze lezen totaal mijn e-mailberichten niet en sturen zonder pardon een "automatische mail". Heel apart.

...maar de meubels die ik heb hebben waarde en aan die waarde kan ik weer geld aan verdienen...
https://www.habbo.nl/playing-habbo/habbo-way  Verkoop nooit je meubels, account, wachtwoord of andere items in het spel voor echt geld... De AV zijn ook bepaald niet kinderachtig: https://help.habbo.nl/entries/20213383-Algemene-voorwaarden-Habbo-nl

Eigenlijk zouden ouders het zelf eerst eens moeten spelen of zich tenminste informeren of het wel zo'n onschuldig spelletje is. In de AV staat 12 jaar, maar ik denk dat ook jongere kinderen het wel spelen.
Als je kind al zijn geld eraan besteedt, dan wordt het zeker tijd om grenzen te stellen.

br
door brutel Feb 19, 2016 om 19:02
1 Antwoorden / 1 Vragen

Daar heb jij groot gelijk in, in het jaar 2004 tot 2008 waren er meerderden 9 t/m 12 jarige spelers. En deze voorwaarde bestaat al sinds dat het bestaat (2004)

costnix
door costnix - Feb 19, 2016 om 16:46
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ze gooien de accounts na 6 maanden weg en dan is het helaas pindakaas.

ri
door rickpsv27 - Oct 20, 2016 om 21:51
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb precies hetzelfde! Ik weet niet wie deze regel heeft bedacht maar ik vind het ook wel n beetje gek.
Mij hebben ze ook een aantal jaren compleet genegeerd, daarna zeggen ze mijn verbanning verwijderd te hebben en ik weer op mijn oude account kan, daarna blijkt dat ik dus alsnog verbannen ben maar nu is de reden alleen veranderd, stuur ik weer een mail terug en krijg ik weer dat standaard antwoord. Gekste regel die je kunt bedenken! Een ongeldige ban is een ongeldige ban daar moeten ze gewoon ook wat aan doen!

Gerry1969
door Gerry1969 Oct 21, 2016 om 00:46
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Get a life, a real life!