Ma
door Manon2306 Jul 19, 2017 om 16:44
Computers & telefonie

Wanneer moet een bedrijf uiterlijk cashback uitkeren?

Ik heb een maand of 3 geleden een samsung s7 gekocht. Dit was een cashback actie van 75 euro. Na goedkeuring zou dit binnen 8 weken worden betaald. 
Ik heb een mail gehad met ontvangstbevestiging en hierna een mail met de goedkeuring. 
Deze mail heb ik 30 mei ontvangen. Vorige week dinsdag zouden de 8 weken om zijn en het geld op mijn rekening staan. Dit is echter niet gebeurd. Ik heb woensdag gelijk contact opgenomen en zowel op facebook als aan de telefoon kreeg ik het antwoord: vertraging. 
Veel meer willen de contact personen van de Samsung niet kwijt over de kwestie. Hoelang ik nog moet wachten willen ze ook niet zeggen.
Nu lees ik over voorgaande cashback acties heel veel slechte dingen. Ook dat het geld nooit uitgekeerd wordt... 
Moet ik blijven zeuren en is er een bepaalde tijd waarin de Samsung verplicht is het bedrag te betalen?






1307 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ne
door neodutchio - Jul 19, 2017 om 16:51
5148 Antwoorden / 12 Vragen
1

Tuurlijk kunt u blijven zeuren, maar of dat gaat helpen? Hebben ze aangegeven uw cashback formulier ontvangen te hebben? Zo ja, dan is het gewoon even afwachten. 
De slechte verhalen die u altijd hoort is van mensen waar iets mis is gegaan. Bv gekocht bij een bedrijf die niet aangesloten is als dealer om voor cashback in aanmerking te komen, of die een apparaat hebben gekocht die ook niet meedoet.

Uit ervaring weet ik dat het lang kan duren, maar als ze uw gegevens in goede orde hebben ontvangen komt alles goed. Tenzij u het gekd nodig heeft, maar in dat geval heeft u een te duur product gekocht.

ge
door george321 - Jul 19, 2017 om 16:56
390 Antwoorden / 1 Vragen
3

30 mei bevestiging betaling ontvangen, 8 weken, nu is het 19 juli, geen 8 weken, wat is uw vraag nu?

tenormin
door tenormin Jul 19, 2017 om 16:58
16828 Antwoorden / 108 Vragen

De vraag is: moet ik blijven zeuren. ;-))

Cookies
door Cookies Jul 19, 2017 om 18:42
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je hebt bedrijven die mensen die zeuren expres nog wat langer laten wachten.;-))

costnix
door costnix Jul 19, 2017 om 20:49
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Mijn vader zei altijd: "Wie zeurt komt niet aan de beurt."

Ge
door Genee - Jul 19, 2017 om 17:42
1509 Antwoorden / 1 Vragen
0

Zou het bankrekeningnummer wat u opgegeven hebt maar eens controleren.

audb
door audb - Jul 19, 2017 om 17:44
1668 Antwoorden / 5 Vragen
0

Als je de toestel in een winkel hebt gekocht dan zou ik daar contact mee zoekken immers heb je het toestel niet bij Samsung zelf gekocht.

Maar of je die €75 ooit ziet is de vraag ik zelf wacht al 12 jaar op een geheugenkaartje en een paar oordopjes van Samsung :( 

Cookies
door Cookies Jul 19, 2017 om 18:32
13336 Antwoorden / 36 Vragen

De winkelier heeft met die cashback acties NIETS te maken.

audb
door audb Jul 26, 2017 om 16:22
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Wel als de winkelier daar reclame mee heeft gemaakt.

En juist hun kunnen wat meer druk uitoefenen zeker als het om een grotere keten zoals de Media Markt gaat.

tijger1
door tijger1 - Jul 19, 2017 om 18:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ik zou nog maar eens even op de kalender kijken en tellen.

diumenge
door diumenge - Jul 19, 2017 om 18:21
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Vorige week dinsdag (11/7) was pas zes weken na 30/5.

Cookies
door Cookies - Jul 19, 2017 om 18:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Ik zou stoppen met zeuren, want je hebt nog geen enkele reden om te zeuren. En nee, er is geen bepaalde tijd. Gelukkig is niet alles in de wet geregeld.

Gr
door Grunn1 - Jul 19, 2017 om 19:27
1427 Antwoorden / 18 Vragen
0

Leer eerst tellen voor je een bedrijf gaat lopen afzeiken. Je 8 weken zijn nog niet eens voorbij. Hoop dat iemand van Samsung je klacht hier leest en besluit om nog een paar extra weken te wachten met het uitbetalen.

Redacteur
door Redacteur - Jul 21, 2017 om 09:21
1053 Antwoorden / 62 Vragen
2

Letten we een beetje op de toon van reageren a.u.b.? Gewoon inhoudelijk reageren volstaat prima.

de redactie

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

KeesWeer
KeesWeer - Mar 10, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht
Scoupy cashback

Scoupy cashback

Zie bijgaande copy van mijn mail in de afbeeldingen.

 

[edit persoonlijjk gegevens bijlage - redactie]

Lees meer

Rienhartman
Rienhartman - Apr 23, 2024 om 22:32
Garantie & verzekeringen

Netvervuiling Siemens

We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond.   De warmtepompdroge ... Lees meer

Yo
Yoshi Vermeulen - Jul 3, 2023 om 12:57
Computers & telefonie

Continue, dag en nacht berichtjesvan Norton Antivirus

Ik heb al een andere Antivirus en wil dus geen abonnement van Norton,  maar melding hierover om te stoppen lukt mij niet Lees meer