duif2
door duif2 Apr 13, 2008 om 11:38
Computers & telefonie

Werkbalk weg

Ik heb mijn internet pagina op volledig scherm gezet maar nu krijg ik die werkbalk bovenaan (waar je de adressen intypt en zo ) niet meer terug.

Waarschijnlijk heel simpel, maar niet voor mij.

Wie helpt me??

13331 5 Rapporteer

freya
door freya - Apr 13, 2008 om 11:47
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo duif2,

Even op <F11> drukken misschien?

m.vr.gr. Freya

labswans
door labswans - Apr 13, 2008 om 11:49
1918 Antwoorden / 10 Vragen

heeft u op f11 gedrukt dan weer op f11 drukken en het is weer normaal

groetjes ,labswans

duif2
door duif2 - Apr 13, 2008 om 11:51
371 Antwoorden / 116 Vragen

Ik heb het zelf al gevonden (ben dus toch niet blond)

Gewoon met de muis naar boven gaan en dan komt die werkbalk weer tevoorschijn en dan via extra weer het vinkje bij volledig scherm weghalen.

F11 had ik al geprobeerd maar dat werkte dus niet.

Maar weer bedankt voor de snelle service

labswans
door labswans - Apr 13, 2008 om 11:58
1918 Antwoorden / 10 Vragen

toch blond genoeg om niet te zeggen dat het niet werkt.......

Het is wel de oplossing die we aandragen welke de oplossing is en niet anders.

Als ik op F11 drukt dan wordt het scherm groot en verschijnt de adresbalk

Daarna zal de adresbalk verdwijnen

Gaat u met de muis omhoog dan komt de adres balk weer tevoorschijnm

Druk u weer op F11 dan zal het probleem opgelost zijn

Groetjes ,labswans

freya
door freya - Apr 13, 2008 om 12:01
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Waarschijnlijk heb je Automatich verbergen óók aangevinkt staan? Als je in 'volledig scherm' mode werkt is de balk boven in beeld verdwenen en wanneer je dan met de muis naar de bovenrand van het scherm gaat komt de balk weer in beeld.
Als je in die balk géén adresbalk ziet, klik dan met de rechter muisknop op die balk en zet een vinkje bij Adresbalk. Zodra dan de balk weer in beeld komt zie je ook meteen de adresbalk in die balk verschijnen.

Freya