he
door helpeNees37 Feb 28, 2016 om 08:26
Computers & telefonie

Wie heeft redelijk alternatief voor Ziggo, KPN levert hier meer niet dan wel.

Sinds een maand naast bestaande tv. abonn.(Ziggo is enigste hier die vaste tv levert)nu ook internet en telefoon vanwege oneindige problemen met KPN.
Nu eerste rekening ontvangen en onmiddelijk wordt overeenkomst geschonden ten mijnen nadeel.
Eerst probeert Ziggo  een langlopende aanbieding met de helft te korten, en na vele nietsbetekennende excuses nu : mij volop laten bellen ,maar alles berekenen i.p.v. Volop Bellen abonnement doorvoeren .Het afsluiten ervan wordt niet ontkent. Voor het niet doorvoeren wil men geen verantwoording afleggen, Bovendien wil men op niets verhullende manier geen schendingen van overeenkomst met terugwerkende kracht alsnog nakomen. Na een maand al helemaal gehad met mentaliteit van Ziggo. Beetje erg arrogant geworden.

13871 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita567
door marita567 - Feb 28, 2016 om 08:43
1576 Antwoorden / 17 Vragen
2

Hallo Helpenees37 , 

U kun een klacht indienen bij Ziggo , zie hier

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv

 
Of klacht indienen bij Ziggo via contactformulier , 

https://www.ziggo.nl/klantenservice/administratief/contact/klacht/ 

Hier kunt u een postcodecheck doen , krijgt u alle providers te zien , als alternatief .

http://www.internetpostcodecheck.nl/

f.weele
door f.weele - Feb 28, 2016 om 09:13
1085 Antwoorden / 27 Vragen
0

je kunt je klacht ook deponeren op de site van chello: klik hier

m.vr.gr.

Gerry1969
door Gerry1969 Jul 26, 2016 om 19:30
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Of die van multikabel of upcoming. 
Diewilik

diumenge
door diumenge - Feb 28, 2016 om 09:17
11969 Antwoorden / 15 Vragen
3

Dus na problemen met KPN hebt u, na de ontvangst van één verkeerde rekening, nu problemen met Ziggo?

pi
door pieterwolters - Feb 28, 2016 om 10:46
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

Problemen met alle aanbieders en je hebt zelf alles goed gedaan?

Cookies
door Cookies - Feb 28, 2016 om 11:01
13336 Antwoorden / 36 Vragen
2

Als er ten onrechte telefoniekosten in rekening zijn gebracht, dan wordt dat echt wel bij de volgende factuur gecorrigeerd. I.p.v. na 1 maand weer op zoek te gaan, lijkt het mij veel verstandiger even te bellen met Ziggo om de problemen op te lossen.

Tip: zou wel wat duidelijker zijn in de communicatie.

akkerdistel
door akkerdistel - Feb 28, 2016 om 16:28
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Ook voor u -en miljoenen andere- is er geen alternatief, zolang je geen toegang hebt tot glasvezel. Daarnaast is het onverstandig om te bellen met Ziggo, zelfs met Simyo (prepaid) is het tot en met 100 procent 'goedkoper' (bij 1 minuut). Koop een voip-telefoon (verdien je al terug in het eerste jaar) en zoek zelf een telefoonpovider (al vanaf 1 euro 25 per maand), kost wel wat leeswerk en een halfuurtje van jouw tijd..

vl
door vluggejapie - Jul 26, 2016 om 12:36
1 Antwoorden / Vragen
0

Check op fiber.nl misschien een alternatief.

ja
door janf43 Jul 26, 2016 om 20:32
733 Antwoorden / 0 Vragen

Een reactie na 5 maanden. U doet uw naam eer aan!

tijger1
door tijger1 - Jul 26, 2016 om 20:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U hebt toch een contract met de voorwaarden? Verwijs Ziggo daarnaar, doe dat per mail, niet gaan bellen.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jul 26, 2016 om 23:14
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

@Akkerdistel,
Wat is dat toch die verheerlijking van glasvezel. Wat gaat het ons brengen. Bij een Up/Down van 500/500 slaan 95% van alle harde schijven vast, die kunnen veel minder MB's schrijven als de 62,5MB die er binnenkomt. Mensen weer boos, want toen ik KPN,Ziggo,XS4All, Tele2 had deed mijn computer het wel gewoon.
Bij dit soort snelheden is een i5 (liever i7) met voldoende geheugen en SSD's een noodzaak. Niet iedereen wil opnieuw in dit soort apparatuur investeren.

Dan even naar TS, in Nederland zijn er feitelijk maar 3 opties, Kabel (meestal Ziggo) Glasvezel (Reggefiber bijv.) ADSL (in meerdere varianten) maar eigenlijk altijd over KPN kopernetwerk, hieronder zitten alle aanbieders zoals XS4All, Tele2, Telfort, Online, Vodafona enzovoort. 
Diewilik

ha
door halex - Jul 27, 2016 om 18:24
1374 Antwoorden / 4 Vragen
2

U hebt oneindige problemen met KPN. En nu ook al met Ziggo. Ik zie één terugkerende factor in beide conflicten: u.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hansie1947 - Mar 28, 2024 om 13:13
Vrije tijd & tuin

Vriendenloterij stoppen lukt niet

Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer

Bo
Bonisimo - Mar 25, 2024 om 17:15
Voeding & gezondheid

Hogen kosten geneesmiddel vanwege logistieke problemen generiek middel.

Beste,

Recentelijk moest ik bij zorgverzekeraar CZ fiks bijbetalen voor een niet-preferent geneesmiddel.
Vanwege logistieke noodzaak werd mij het patentmiddel i.p.v. het generieke preferente middel meegegeven. Daardoor is er nu € 52,95 in rekening gebracht.
Normaliter zijn de kosten € 6,29, een verschil van € 46,66 dus.
Het gaat om het anti-epilepticum Lamotrigine. ... Lees meer

ko
koenvdklundert - Mar 28, 2024 om 17:06
Huishouden & energie

Afvoer verstopt

Hoi, 

Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur. 

Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat?? ... Lees meer