roos52
door roos52 May 28, 2017 om 15:56
Computers & telefonie

Windows 10 64 bits servicepacket

Ik krijg steeds een foutmelding tijdens het verbinden met mijn draadloze wifi van KPN, dat ik mijn Windows 10, 64 bits servicepacket niet heb geinstalleerd. Ik dacht dat de updates van Windows 10 automatisch worden uitgevoerd. Deze melding verkrijg ik via de KPN selfservicetool. Hoe moet ik dit aanpassen? Ik ben niet de handigst met instellingen op de computer. dus simpele uitleg. Alvast bedankt.

1075 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Ge
door Genee - May 28, 2017 om 16:31
1509 Antwoorden / 1 Vragen
1
Paola Castor
door Paola Castor - May 28, 2017 om 16:32
66 Antwoorden / 1 Vragen
0

In de meeste gevallen gaat het automatisch met Windows 10, ook al is het automatisch ingesteld.

Van de week moest ik het handmatig de update laten uitvoeren, blijkbaar iets speciaals waardoor het niet automatisch ging.

Handmatig via W10, links onderin bij instellingen, boven aan/uitknop, laatste optie kiezen.

simon55
door simon55 May 29, 2017 om 09:20
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Misschien handiger ,rechts  op taakbalk klikken en U heeft alles bijdehand

marita5
door marita5 - May 28, 2017 om 18:13
11507 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo Roos52 , 

Misschien heeft u hier iets aan , klik op de rode regel .( bij productversie selecteren klik op pijltje en kies Windows 10 ) 

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/14162/windows-service-pack-and-update-center

panter22
door panter22 - May 29, 2017 om 08:34
6599 Antwoorden / Vragen
0

Heb je wel de nieuwste versie van Windows 10?
Misschien heb je hier wat aan:
https://support.microsoft.com/nl-nl/help/3159635/windows-10-update-assistant

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer