bo
door boewonder May 24, 2016 om 14:43
Computers & telefonie

Windows mail in stellen op ziggo

Wie kan er mij de instellingen vertellen voor de servers van Ziggo voor Windows mail? Heb al vaak Ziggo gebeld, en iedere keer loopt men met mij de instellingen door, die zouden goed staan aldus Ziggo. Als ik windows mail open maak gebeurt er niets na het synchroniseren loopt het systeem een halve dag en werkt het nog niet, wordt er moedeloos van.

860 6 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - May 24, 2016 om 15:07
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kunt u wel bij uw webmail komen, werkt dat wel goed?
Probeer het anders nog een keer opnieuw met de aanwijzingen op de website: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/imap/instellen-windows-live-mail/

edrick3
door edrick3 - May 24, 2016 om 15:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Weet je zeker dat je het over Windows mail hebt? Of bedoel je Windows Live mail?

Voor windows mail klik hier

Voor WLM klik hier.

ph
door philip36 - May 24, 2016 om 15:59
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Nog een hulp voor problemen met e-mail instellingen ziggo.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/geen-e-mail-versturen/

akkerdistel
door akkerdistel - May 26, 2016 om 17:26
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Thunderbird.

pi
door pieterwolters - May 27, 2016 om 18:11
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Firewall misschien verkeerd ingesteld?

Ma
door Mat Matheij - May 28, 2016 om 21:55
986 Antwoorden / 3 Vragen

Instellingen voor e-mail Ziggo. (Naar keuze IMAP of Pop3 voor inkomende mail) gebruikersnaam=e-mailadres
Inkomend
Pop.ziggo.nl
Poort 995
Beveiliging SSL
Uitgaand
Smtp.ziggo.nl
Poort 587
Beveiliging SSL
Bron Ziggo