ra
door raw Feb 14, 2016 om 20:25
Computers & telefonie

Windows Verkenner

Hallo,

Bij sommige acties met de Windows Verkenner (Explorer) zoals wissen van een CD/DVD-RW
of verwijderen van een USB-stick wordt de Verkenner spontaan afgesloten.
Is het mogelijk om deze eigenschap te verwijderen zodat de Verkenner niet tekens wordt afgesloten?

met vriendelijk groet,
Raw

1091 4 Rapporteer

gerbera
door gerbera - Feb 14, 2016 om 22:25
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Als u betreffend item staat (USB stick of branden) is dit normaal. Ga op een ander item of map staan en verkenner sluit niet af. Dit is niet in te stellen.

marita567
door marita567 - Feb 15, 2016 om 06:38
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo Raw,

Type eens in de zoekmachine uw besturingssysteem met vermelding verkenner word spontaan afgesloten, het probleem kan nl. worden veroorzaakt door een niet goed functionerende shell-extensie .

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 15, 2016 om 09:17
7187 Antwoorden / 3 Vragen
gerbera
door gerbera Feb 15, 2016 om 11:48
7364 Antwoorden / 14 Vragen

@sjoppie, de link gaat over het niet werken van verkenners. Echter, als je met de cursor op de USB stick staat en deze verwijderd schakeld ook de verkenner uit. Betreffende item is dan nml niet meer aanwezig zodat de verkenner deze niet meer herkent.

sjjoppy
door sjjoppy Feb 15, 2016 om 12:02
7187 Antwoorden / 3 Vragen

@Gerbera, dank voor de uitleg.

akkerdistel
door akkerdistel - Feb 15, 2016 om 12:48
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Aanbeveling; Total Commander.