Ge
door Gerritwijers May 27, 2016 om 08:04
Computers & telefonie

Ziggo

Geachte mevrouw/mijnheer,

voor 3 maanden geleden heb ik een Ziggo abonnemnet afgesloten. Tijdens het afsluiten heb ik Ziggo erop gewezen dat er geen invoerkabel aanwezig is.
Antwoord: geen probleem , komt goed.
Tuurlijk komt het goed, als je maar €3000 op tafel legt om de invoerkabel te laten aanleggen.
Vraag: iets verkopen wat er niet is en dan mij nog opzadelen met de aanlegkosten, lijkt mij niet reeel.
wat kan ik hier tegen doen.

met vriendelijke groet, 

Gerrit Wijers

1196 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - May 27, 2016 om 08:14
11507 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Gerritwijers , 

Lees deze informatie eens door wat u kunt doen , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/thema/dwaling

Ma
door Mat Matheij Jun 3, 2016 om 22:28
986 Antwoorden / 3 Vragen

Met alle respect. In deze helpt een link niet. Ter plekke was er een beschikbaar gestelde aansluiting. Bijv. van KPN of wie dan ook. Onzinnig aldus te veronderstellen dat willekeurig wie daar even kabel of -maak het nog spannender- glasvezel in te voeren. Bedrijven kunnen wel degelijk aansprakelijkheid aanvaarden voor de door hen gemaakte fouten. Maar op 'callcentra' zitten dombo's die niemand vertegenwoordigen alsook geen verstand van zaken hebben. I rest My Case.

marita5
door marita5 Jun 3, 2016 om 23:13
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@Mat Matheij , de link heeft wel degelijk geholpen , probleem van Ts is opgelost . uw antwoorden / of reacties zijn overbodig .

gerbera
door gerbera - May 27, 2016 om 11:37
7358 Antwoorden / 14 Vragen
2

U sluit een abonnement af terwijl u weet dat er geen aansluiting is. Natuurlijk meld Ziggo dat dit geen probleem is er wordt gewoon een aansluiting gemaakt. U heeft echter verzuimd te vragen of hier kosten aan verbonden zijn. Blijkbaar moet die aansluiting van ver komen gezien de € 3000. Andersom is het dus, iets kopen waarvan u weet het niet te kunnen gebruiken. Is zoiets als een auto kopen zonder een rijbewijs te hebben.

on
door onna May 27, 2016 om 11:49
7 Antwoorden / 1 Vragen

wel erg dom om iets te bestellen terwijl er geen aansluiting in je huis is. dat moet dan aangelegd worden!!
gelukkig lag er in ons huis wel een kabelaansluiting, hoewel wij het 16 jaar niet hebben gebruikt.
nu hebben wij 3 mnd ziggo, kosten 17.50.
u kunt nog binnen 14 dgn opzeggen bij ziggo, en gewoon een schotel kopen + HDMI kastje bij canal+, alhoewel canal+ ook niet alles is, maar het kost geen 3000 E.

Ge
door Gerritwijers Jun 3, 2016 om 20:22
Antwoorden / 1 Vragen

Beste Maritas, 

bedankt, hier kan ik iets mee. 

alles is afgeblazen zonder dat het 1 €cent heeft gekost, het gaat mij om het proces en niet wie er  "fout "  is.


groet, 

gerrit

Ma
door Mat Matheij Jun 3, 2016 om 22:18
986 Antwoorden / 3 Vragen

U heeft ondanks meerdere malen kritiek hebbende op mijn denkwijze volkomen gelijk. De nitwit aan de telefoon neemt aan dat elke woning een kabelaansluiting heeft of waarschijnlijker een telefoonkabel. Daarin ligt ook enige verantwoording bij de cliënt. Ziggo gaat geen kabel invoeren tenzij ook aanwezig bij buurman. Glasvezel is nog ingewikkelder. Bovendien zelden 'aanwezig'.

marita5
door marita5 - Jun 3, 2016 om 21:29
11507 Antwoorden / 15 Vragen
1

Reactie @Gerrit Wijers , 

DOOR GERRITWIJERS 3 JUN. 2016 OM 20:22 
ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Beste Maritas, bedankt, hier kan ik iets mee. alles is afgeblazen zonder dat het 1 €cent heeft gekost, het gaat mij om het proces en niet wie er  "fout "  is.groet, gerrit 


@gerritwijers , fijn om te horen dat het is opgelost , bedankt voor het terugmelden vr,gr.

Ma
door Mat Matheij - Jun 3, 2016 om 21:36
986 Antwoorden / 3 Vragen
0

Het aantal antwoorden wijst al  op een uitzonderlijk geval. Zonder kabel telefoonkabel of glasvezel bent U aangewezen op de satellieten net als in bijv. AUSTRALIË. Niet vragen naar de bekende weg. Wij zijn -en u ook niet- achterlijk.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer