Ge
door Gerritwijers May 27, 2016 om 08:04
Computers & telefonie

Ziggo

Geachte mevrouw/mijnheer,

voor 3 maanden geleden heb ik een Ziggo abonnemnet afgesloten. Tijdens het afsluiten heb ik Ziggo erop gewezen dat er geen invoerkabel aanwezig is.
Antwoord: geen probleem , komt goed.
Tuurlijk komt het goed, als je maar €3000 op tafel legt om de invoerkabel te laten aanleggen.
Vraag: iets verkopen wat er niet is en dan mij nog opzadelen met de aanlegkosten, lijkt mij niet reeel.
wat kan ik hier tegen doen.

met vriendelijke groet, 

Gerrit Wijers

1197 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - May 27, 2016 om 08:14
11510 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Gerritwijers , 

Lees deze informatie eens door wat u kunt doen , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/thema/dwaling

Ma
door Mat Matheij Jun 3, 2016 om 22:28
986 Antwoorden / 3 Vragen

Met alle respect. In deze helpt een link niet. Ter plekke was er een beschikbaar gestelde aansluiting. Bijv. van KPN of wie dan ook. Onzinnig aldus te veronderstellen dat willekeurig wie daar even kabel of -maak het nog spannender- glasvezel in te voeren. Bedrijven kunnen wel degelijk aansprakelijkheid aanvaarden voor de door hen gemaakte fouten. Maar op 'callcentra' zitten dombo's die niemand vertegenwoordigen alsook geen verstand van zaken hebben. I rest My Case.

marita5
door marita5 Jun 3, 2016 om 23:13
11510 Antwoorden / 15 Vragen

@Mat Matheij , de link heeft wel degelijk geholpen , probleem van Ts is opgelost . uw antwoorden / of reacties zijn overbodig .

gerbera
door gerbera - May 27, 2016 om 11:37
7361 Antwoorden / 14 Vragen
2

U sluit een abonnement af terwijl u weet dat er geen aansluiting is. Natuurlijk meld Ziggo dat dit geen probleem is er wordt gewoon een aansluiting gemaakt. U heeft echter verzuimd te vragen of hier kosten aan verbonden zijn. Blijkbaar moet die aansluiting van ver komen gezien de € 3000. Andersom is het dus, iets kopen waarvan u weet het niet te kunnen gebruiken. Is zoiets als een auto kopen zonder een rijbewijs te hebben.

on
door onna May 27, 2016 om 11:49
7 Antwoorden / 1 Vragen

wel erg dom om iets te bestellen terwijl er geen aansluiting in je huis is. dat moet dan aangelegd worden!!
gelukkig lag er in ons huis wel een kabelaansluiting, hoewel wij het 16 jaar niet hebben gebruikt.
nu hebben wij 3 mnd ziggo, kosten 17.50.
u kunt nog binnen 14 dgn opzeggen bij ziggo, en gewoon een schotel kopen + HDMI kastje bij canal+, alhoewel canal+ ook niet alles is, maar het kost geen 3000 E.

Ge
door Gerritwijers Jun 3, 2016 om 20:22
Antwoorden / 1 Vragen

Beste Maritas, 

bedankt, hier kan ik iets mee. 

alles is afgeblazen zonder dat het 1 €cent heeft gekost, het gaat mij om het proces en niet wie er  "fout "  is.


groet, 

gerrit

Ma
door Mat Matheij Jun 3, 2016 om 22:18
986 Antwoorden / 3 Vragen

U heeft ondanks meerdere malen kritiek hebbende op mijn denkwijze volkomen gelijk. De nitwit aan de telefoon neemt aan dat elke woning een kabelaansluiting heeft of waarschijnlijker een telefoonkabel. Daarin ligt ook enige verantwoording bij de cliënt. Ziggo gaat geen kabel invoeren tenzij ook aanwezig bij buurman. Glasvezel is nog ingewikkelder. Bovendien zelden 'aanwezig'.

marita5
door marita5 - Jun 3, 2016 om 21:29
11510 Antwoorden / 15 Vragen
1

Reactie @Gerrit Wijers , 

DOOR GERRITWIJERS 3 JUN. 2016 OM 20:22 
ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Beste Maritas, bedankt, hier kan ik iets mee. alles is afgeblazen zonder dat het 1 €cent heeft gekost, het gaat mij om het proces en niet wie er  "fout "  is.groet, gerrit 


@gerritwijers , fijn om te horen dat het is opgelost , bedankt voor het terugmelden vr,gr.

Ma
door Mat Matheij - Jun 3, 2016 om 21:36
986 Antwoorden / 3 Vragen
0

Het aantal antwoorden wijst al  op een uitzonderlijk geval. Zonder kabel telefoonkabel of glasvezel bent U aangewezen op de satellieten net als in bijv. AUSTRALIË. Niet vragen naar de bekende weg. Wij zijn -en u ook niet- achterlijk.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Rienhartman
Rienhartman - Apr 23, 2024 om 22:32
Garantie & verzekeringen

Netvervuiling Siemens

We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond.   De warmtepompdroge ... Lees meer

Yo
Yoshi Vermeulen - Jul 3, 2023 om 12:57
Computers & telefonie

Continue, dag en nacht berichtjesvan Norton Antivirus

Ik heb al een andere Antivirus en wil dus geen abonnement van Norton,  maar melding hierover om te stoppen lukt mij niet Lees meer

Edouardus
Edouardus - Apr 21, 2024 om 14:27
Voeding & gezondheid

Schuursponsjes en micro-plastic

Bij het doen van de vaatwas gebruikten we altijd een schuursponsje met een blauwe toplaag, gekocht bij een van de grootgrutters van Nederland. Je hebt ze ook met een groene toplaag. Sinds een paar maanden gebruiken we hiervoor een wit afwasteiltje. Bij het ledigen van dit witte teiltje zag ik allemaal heel kleine blauwe plastic deeltjes in het laatste afwaswater zweven en op de boden drijven. Ni ... Lees meer