do
door donx420 May 10, 2013 om 20:01
Computers & telefonie

Ziggo Overstap cadeau

Geachte heer/ mevrouw,
Op de radio hoorde ik dat als je overstapt naar Ziggo "alles in een'' dat je dan een Samsung galaxy Tab gratis cadeau krijgt. Nou weet ik dat je bij Ziggo geen vast contract heb, alleen een opzegtermijn van een maand. Dus je mag stoppen wanneer je wil. Ik belde Ziggo en zei dat ik graag wil stoppen en mij weer opnieuw wil aanmelden puur voor die actie, ik reeg te horen dat dan ik geen cadeau zou krijgen als ik dat zou doen, omdat het niet zou morgen. Maar toen ik ze vroeg of dat ook ze ergens zwart op wit in hun voorwaarde staat, konden ze mij daar niet op wijzen. Ik heb ook mijn telefoon gesprekken met Ziggo opgenomen als bewijsmateriaal. Het wordt mij dus alleen 'mondeling' verteld dat ik daar geen recht op heb, mijn vraag is: Heeft Ziggo hier gelijk?

Alvast bedankt,
Saidi

12911 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - May 10, 2013 om 20:05
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Staat gewoon op hun site.

[quote]** Bij afname van dit pakket geldt een contractduur van een jaar. Deze aanbieding is alleen geldig voor nieuwe Alles-in-1 klanten die de afgelopen 6 maanden geen Alles-in-1 hebben afgenomen. Uw Alles-in-1-abonnement wijzigen kan in het wijzigingsformulier. Hiervoor dient u in te loggen met uw Mijn Ziggo-account. link

Geen probleem dus. Even 6 maanden zonder Ziggo doen en dan maar hopen dat de actie nog loopt.

Succes ;-)

Cookies
door Cookies - May 10, 2013 om 20:32
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

[quote=donx420 schreef op vrijdag 10 mei 2013, 20:01]Geachte heer/ mevrouw,
Op de radio hoorde ik dat als je overstapt naar Ziggo "alles in een'' dat je dan een Samsung galaxy Tab gratis cadeau krijgt. Nou weet ik dat je bij Ziggo geen vast contract heb, alleen een opzegtermijn van een maand. Dus je mag stoppen wanneer je wil. Ik belde Ziggo en zei dat ik graag wil stoppen en mij weer opnieuw wil aanmelden puur voor die actie, ik reeg te horen dat dan ik geen cadeau zou krijgen als ik dat zou doen, omdat het niet zou morgen. Maar toen ik ze vroeg of dat ook ze ergens zwart op wit in hun voorwaarde staat, konden ze mij daar niet op wijzen. Ik heb ook mijn telefoon gesprekken met Ziggo opgenomen als bewijsmateriaal. Het wordt mij dus alleen 'mondeling' verteld dat ik daar geen recht op heb, mijn vraag is: Heeft Ziggo hier gelijk?

Alvast bedankt,
Saidi

Ja, ziggo heeft gelijk. Voortaan even de kleine lettertjes lezen. Denk je trouwens niet dat honderdduizenden anderen anders hetzelfde zouden doen als jij?

valerius-2
door valerius-2 - May 10, 2013 om 22:14
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Van alle walletjes mee eten dat is deze branche niet zo makkelijk. Maar nee heeft u en dat zal wel geen ja worden.Een tijdje geleden was het met een goedkope recorder ook niet op die manier te doen.

lekkerisdat
door lekkerisdat - May 11, 2013 om 14:29
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Opzeggen en opnieuw afsluiten op de naam van je partner/huisgenoot.

ro
door ron530 - May 11, 2013 om 15:35
4084 Antwoorden / 17 Vragen
0

Zoveel gedoe om maar een cadeautje te krijgen, abonnement opzeggen en direct weer een nieuwe aanvragen gaat echt niet werken. Denkt u nu werkelijk dat die tablet gratis is!! echt niet daar zitten nieuwe voorwaarden aan die voor u ongunstig uitpakken.

do
door donx420 - May 22, 2013 om 17:17
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=diumenge schreef op vrijdag 10 mei 2013, 20:05]Staat gewoon op hun site.

[quote]** Bij afname van dit pakket geldt een contractduur van een jaar. Deze aanbieding is alleen geldig voor nieuwe Alles-in-1 klanten die de afgelopen 6 maanden geen Alles-in-1 hebben afgenomen. Uw Alles-in-1-abonnement wijzigen kan in het wijzigingsformulier. Hiervoor dient u in te loggen met uw Mijn Ziggo-account. link

Geen probleem dus. Even 6 maanden zonder Ziggo doen en dan maar hopen dat de actie nog loopt.

Succes ;-)



Nu ik dit zie, geloof ik het wel. Maar wel slecht van Ziggo-medewerkers dat ze me hier niet naar toe konden verwijzen. Ze bleven me mondeling vertellen en dat geloofde ik niet.

do
door donx420 - May 22, 2013 om 17:17
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=donx420 schreef op vrijdag 10 mei 2013, 20:01]Geachte heer/ mevrouw,
Op de radio hoorde ik dat als je overstapt naar Ziggo "alles in een'' dat je dan een Samsung galaxy Tab gratis cadeau krijgt. Nou weet ik dat je bij Ziggo geen vast contract heb, alleen een opzegtermijn van een maand. Dus je mag stoppen wanneer je wil. Ik belde Ziggo en zei dat ik graag wil stoppen en mij weer opnieuw wil aanmelden puur voor die actie, ik reeg te horen dat dan ik geen cadeau zou krijgen als ik dat zou doen, omdat het niet zou morgen. Maar toen ik ze vroeg of dat ook ze ergens zwart op wit in hun voorwaarde staat, konden ze mij daar niet op wijzen. Ik heb ook mijn telefoon gesprekken met Ziggo opgenomen als bewijsmateriaal. Het wordt mij dus alleen 'mondeling' verteld dat ik daar geen recht op heb, mijn vraag is: Heeft Ziggo hier gelijk?

Alvast bedankt,
Saidi

Apetjoek
door Apetjoek - May 23, 2013 om 10:20
234 Antwoorden / 16 Vragen
0

[edit redactie] het is niet de naam maar het aansluitpunt wat wordt geregistreerd. [edit redactie]

we
door wennes13 - Aug 9, 2013 om 14:44
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wij hebben vorige week ons huidige abonnement opgezegd en meteen op mijn meisjes naam een ander abonnement afgesloten. Was geen probleem. Alleen konden we ons telefoonnummer niet mee nemen. Nouja, wordt toch alleen door familie gebruikt. Emailen doen we via gmail, dus dat is ook geen probleem. Voorwaarden hebben we naast elkaar gelegd en die praktisch hetzelfde van 2011 en nu. En we gaan hetzelfde betalen en krijgen een galaxy tab. geweldig toch.

Het kan dus wel.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Aug 10, 2013 om 17:38
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

[quote=wennes13 schreef op vrijdag 9 aug 2013, 14:44]Het kan dus wel.
Klopt helemaal, bedankt dat je het nog eens extra bevestigd, je hebt er weer altijd bij die dit niet geloven/niet van je aan wil nemen ;-)

Sowieso is het een grote chaos bij de administratie van Ziggo, al zou het niet kunnen zou je het waarschijnlijk nog gewoon lukken.

Zelf hier zeg na 't jaar alles-in-een weer op, 5 euro extra voor vaste telefonie is belachelijk duur (nog afgezien wat je per minuut moet aftikken..), sowieso heb ik al 'vaste' telefonie maar dan voor 1 euro 25 in de maand.
Dan 'n half jaartje wachten wie weet hebben ze dan weer wat leuks, sluiten gewoon weer opnieuw alles-in-een af :-).

En zo heeft Ziggo toch maar mooi een redelijk tevreden klant, ook omdat (klopt even af) het internet altijd werkt. Zolang ik maar ver uit de buurt blijf van hun 'klantenservice'..

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer