sa
door sanne4 Jun 17, 2015 om 12:38
Computers & telefonie

Ziggo storingen decoder

kunnen jullie misschien ziggo een keer vragen waarom duizenden DCB-H360R decoders niet meer werken na omzetting ziggo&upc en wat ze er aan gaan doen

2099 13 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jun 17, 2015 om 12:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo sanne4,

Voor contact met de redactie:

Klik onderaan deze pagina onder Algemeen op 'Contact met Kassa'.

..... waarom duizenden DCB-H360R decoders niet meer werken na omzetting ziggo&upc.....
Waar haal je dat vandaan?

Cookies
door Cookies - Jun 17, 2015 om 12:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=sanne4 schreef op woensdag 17 jun 2015, 12:38]kunnen jullie misschien ziggo een keer vragen waarom duizenden DCB-H360R decoders niet meer werken na omzetting ziggo&upc en wat ze er aan gaan doen

Even googelen en je ziet dat er al aan een oplossing gewerkt wordt KLIK

sa
door sanne4 - Jun 17, 2015 om 12:59
6 Antwoorden / 2 Vragen

die mededeling is van april 2015 het is nu halverwege juni nog niks gebeurd en neem maar van mij aan er gaat niks gebeuren want ze kunnen het niet oplossen de decoder kan de frequentie 474 niet aan

sa
door sanne4 - Jun 17, 2015 om 13:00
6 Antwoorden / 2 Vragen

zie hier de problemen https://community.ziggo.nl/apparatuur-televisie-36/storing-samsung-decoder-dcb-h360r-2691

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 17, 2015 om 13:06
7156 Antwoorden / 3 Vragen

De link van Sanne4

Cookies
door Cookies - Jun 17, 2015 om 13:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=sanne4 schreef op woensdag 17 jun 2015, 12:59]die mededeling is van april 2015 het is nu halverwege juni nog niks gebeurd en neem maar van mij aan er gaat niks gebeuren want ze kunnen het niet oplossen de decoder kan de frequentie 474 niet aan

Die decoder is 6 jaar oud, die is in wezen (economisch) afgeschreven. Daar komt dus ook geen software update meer voor. Er staat wel: Het kabelbedrijf werkt wel aan een klantenoplossing.

Stel je vraag eens op de community van Ziggo KLIK

costnix
door costnix - Jun 19, 2015 om 00:21
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Gewoon overstappen op de Horizon-box. O NEE, dan behoud u uw ellende en er komt nog meer bij!

ba
door bart1990 - Jun 19, 2015 om 20:36
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook hier al sinds de migratie met UPC problemen met dit apparaat. De eerste paar weken werd het probleem erkend. Mijn info en problemen werden gearchiveerd en ik zou enkele weken later terug mogen bellen als er geen updates kwamen die het probleem verhielpen.

Uiteraard was dit niet het geval, maar tijdens het volgende telefoongesprek werden de problemen plotseling ontkend. Ik moet tegen een maandelijkse meerprijs een ander abonnement afsluiten om een nieuwe ontvanger te krijgen.

Het is toch te zot voor woorden dat klanten voor Ziggo's problemen moeten "boeten"?

pi
door pieterwolters - Jun 19, 2015 om 21:01
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=costnix schreef op vrijdag 19 jun 2015, 00:21]Gewoon overstappen op de Horizon-box. O NEE, dan behoud u uw ellende en er komt nog meer bij!

Nee hoor, Horizon werkt tegenwoordig prima. Ze hebben alleen een valse start gehad, maar daar hoef je niet jaren later nog steeds naar te verwijzen.

costnix
door costnix - Jun 19, 2015 om 21:25
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@pietwolters
Bij mij duurde die valse start meer dan één jaar. Gelukkig werd er bij mij glasvezel aangekegd en ben ik hem bij UPC gesmeerd. Bij glasvezel hem je keuze uit meerdere aanbieders. Als er eentje niet goede service aanbied, kan je na het uitdienen van je vontract weg. Bij de kabel heb je maar één (vieze) smaak.

door 1953 - Jun 19, 2015 om 21:37
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Tsja...een ouwetje die ik zeven jaar terug had. Is ook niet meer van deze tijd. Destijds was teletekst rampzalig om te zien en te lezen.

Waarschijnlijk staat de symboolwaarde (SR) nog op de oude situatie van SR6875 gesteld en tegenwoordig is het SR6900. Stand eventueel naar/op automatisch zetten.

be
door bert van nigtevegt - May 6, 2016 om 18:26
1 Antwoorden / Vragen

Wij worden het een "beetje" zat omdat wij constant storingen hebben van Ziggo.
Gisteren 2 maal meer dan een half uur, en vandaag vanaf 9.30 tot 14.00 uur daar hield het
niet mee op. Daarnet nog een keer een half uur.
Wat moeten we hiermee kunnen wij hier iets aan doen, of moeten we het abonnement gaan opzeggen.
Ik denk dat er hier meer van mijn buren er net zo over denken.

sy
door sylvia_71 May 6, 2016 om 18:35
288 Antwoorden / 0 Vragen

Dan moet je het gewoon opzeggen. Dan heb je er nooit meer last van.
Zo simpel is het.

gerbera
door gerbera May 6, 2016 om 22:45
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Het gaat hier om een topic van juni 2015 Beetje simpel om hier nog op te reageren. Open gewoon een eigen topic als u recent klachten heeft.

sy
door sylvia_71 - May 6, 2016 om 18:38
288 Antwoorden / 0 Vragen

Dan moet je het gewoon opzeggen. Dan heb je er nooit meer last van.Zo simpel is het.