lo
door lotje Jul 25, 2016 om 16:33
Computers & telefonie

Ziggo verandert instellingen

Goedemiddag allemaal,

Ziggo stuurde mij vandaag een email met de mededeling dat de instellingen voor email veranderd moeten worden.... al vanaf 1 augustus a.s.
 kan ik via de pop3 instellingen geen email meer ontvangen( dus over 1 week al !!) . Er wordt verwezen naar een stappenplan op de website om de instellingen aan te passen. Ik maak gebruik van Incredi Mail en het is mij niet gelukt om te veranderingen in te voeren. Ik heb alle aanwijzingen opgevolgd.... ben er al uren mee bezig :((.
HeB 3 x Ziggo gebeld; het komt erop neer dat ze mij niet kunnen helpen. "Wij weten niets van Incredimail, en de webmail werkt wel,  u kunt toch webmail ontvangen?"  Heeft iemand ook Incredimail en is het daar wel bij gelukt om de instellingen te veranderen? Het vervelende is dat mijn email programma nu helemaal niet meer werkt :(  geen idee wat ik steeds verkeerd doe....
Groet Lotje

2540 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ph
door philip36 - Jul 25, 2016 om 16:59
2275 Antwoorden / 4 Vragen
1

Weet niet of u nog kunt kiezen voor pop3 of imap?
Ga na of de server instellingen goed staan, eventueel op geavanceerde instelling klikken.

Meestal merk je wel of de instellingen goed staan want dan is de computer snel klaar met verbinding maken met de servers, anders blijft hij maar zoeken.

Als de instellingen wel geaccepteerd worden, probeer dan om een e-mail naar uzelf te sturen, lukt het versturen niet, dan moet u het zoeken bij de instellingen van de uitgaande server en kunt u de e-mail niet ontvangen kijk dan naar de instellingen van de inkomende server.

Misschien heeft u hier wat aan

https://support.combell.com/nl/hoe-kan-ik-mijn-basic-mailbox-configureren-in-incredimail/90

lo
door lotje Jul 26, 2016 om 04:08
6 Antwoorden / 1 Vragen

Ha Philip,
Dank voor je antwoord.
Ik heb alles geprobeerd. Uiteindelijk heb ik alle emailadressen verwijderd en opnieuw ingevoerd. Dat hielp.
Groet, Lotje

ja
door jackyh - Jul 25, 2016 om 17:27
953 Antwoorden / 4 Vragen
0

Heb ook Ziggo maar heb niets ontvangen. Live-mail zal dus wel niet veranderen.

jo
door jorisw Jul 25, 2016 om 19:17
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Live mail is dan ook van Microsoft, niet van Ziggo...

ja
door jackyh Jul 25, 2016 om 19:36
953 Antwoorden / 4 Vragen

O is het dat.

lo
door lotje Jul 26, 2016 om 04:09
6 Antwoorden / 1 Vragen

Dank voor je antwoord. Ik ben er uit; na heel lang klungelen:(
Alles verwijderd en opieuw alles ingevoerd.
Groet, Lotje

reflecs
door reflecs - Jul 25, 2016 om 17:46
1859 Antwoorden / 4 Vragen
2

Vreemd, ik heb ook Ziggo en gebruik POP3, maar geen mail ontvangen. Was de mail wel echt van Ziggo?

Algemene instellingen:https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/serverinstellingen/

jo
door jorisw Jul 25, 2016 om 19:18
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Ze zullen dit niet meteen voor een paar miljoen klanten in 1 keer veranderen. Het kan dus best dat sommige klanten al wel wat hebben gehad en andere nog niet.

reflecs
door reflecs Jul 25, 2016 om 19:55
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Dat kan, maar behalve deze vraag kan ik echt nergens iets hierover vinden, terwijl het toch wel nieuwswaardig is.

Cookies
door Cookies - Jul 25, 2016 om 17:48
13336 Antwoorden / 36 Vragen
2

Als je erg hebt zitten rommelen, is het handiger om je account(s) helemaal opnieuw aan te maken bij Incredimail. In ieder geval kun je gewoon e-mail ontvangen/verzenden via je webmail. Dus geen paniek.

lo
door lotje Jul 26, 2016 om 04:15
6 Antwoorden / 1 Vragen

Ha Carola,
Heb ik gedaan en dat heeft geholpen, dank.
Groet, Lotje

henrykeijzer
door henrykeijzer - Jul 26, 2016 om 17:13
11 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hoi Lotje

Dezelfde vraag als hierboven stelde ik mij ook al. Ook ik heb niets van Ziggo ontvangen en dus vraag ik me af wat voor mail het was, kwam hij wel echt van Ziggo of leek het alleen maar zo?

Henry

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer