jo
door josewim Mar 3, 2016 om 19:48
Computers & telefonie

Zijn er meer mensen die problemen hebben met online.nl

De telefoon valt om de 3 dagen uit dan hoor je een bezettoon en ben je  niet bereikbaar.
Heb vandaag al totaal 2 uur geprobeerd de klantenservice te bellen krijg niemand aan de lijn. Alleen de telf. kosten al.
Ik moet dus iedere morgen kijken of telefoon het doet,maar het ergste vind ik dat je niemand bereiken kan.

4522 12 Rapporteer

ph
door philip36 - Mar 3, 2016 om 19:57
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Heb geen online.nl.
U kunt het modem/box eens herstarten of resetten.

marita567
door marita567 - Mar 3, 2016 om 20:24
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Zie hier de storingskaart van online , bijna allemaal problemen met de telefoon .

http://allestoringen.nl/storing/online-nl/kaart

er
door erikmulder - Mar 4, 2016 om 08:03
32 Antwoorden / 0 Vragen

u moet wel zeer grote problemen hebben om 20 keer dezelfde vraag te stellen.

Cookies
door Cookies - Mar 4, 2016 om 08:29
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je kan klantenservice makkelijker bereiken via de social media. Twitter https://twitter.com/onlinepuntnl en Facebook https://www.facebook.com/onlinepuntnl

Heb je al uitgesloten dat het probleem bij de gebruikte telefoon ligt? Heb je zelf al e.e.a. geprobeerd?
https://www.online.nl/klantenservice/extra-informatie/handleidingen/

tijger1
door tijger1 - Mar 4, 2016 om 09:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@tenormin

Het forum filtert niet. Ben na 10 keer gestopt met tellen. :-)

Cookies
door Cookies Mar 4, 2016 om 09:29
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je hoeft helemaal niet te tellen, gewoon even bij zijn profiel kijken.:-)

Cookies
door Cookies - Mar 4, 2016 om 09:33
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dit begrijp ik niet, want de meeste meldingen bij jouw link gaan helemaal niet over Online.nl, maar over online problemen.

DOOR MARITA567 - 03 MAR 2016 OM 20:24
1303 ANTWOORDEN / 15 VRAGEN

Zie hier de storingskaart van online , bijna allemaal problemen met de telefoon .

http://allestoringen.nl/storing/online-nl/kaart

marita567
door marita567 Mar 4, 2016 om 09:44
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@Carola.83 , in mijn link gaat het wel degelijk over problemen bij online.nl met de telefoon , er staan er ook een paar tussen die problemen hebben met internet . ook bovenaan staat online.nl .

tijger1
door tijger1 - Mar 4, 2016 om 09:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waar zijn de andere reacties gebleven?

marita567
door marita567 Mar 4, 2016 om 10:19
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Dat vraag ik me ook af , ik zie dat u reageerd op tenormin maar ik zie tenormin er niet tussen staan . De andere dubbele vragen van Ts ( 18 ) zijn door de redactie verwijderd .

tijger1
door tijger1 Mar 4, 2016 om 10:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Er stond echt een reactie van Tenormin.:-)

marita567
door marita567 Mar 4, 2016 om 10:42
1576 Antwoorden / 17 Vragen

die heb ik nooit gezien , maar met deze site zijn de wonderen de wereld nog niet uit , er is iedere keer iets anders .

kl
door klaas1952 - May 6, 2016 om 23:05
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb in 2014 zeer vaak uitval van telefoon gehad bij Online.nl. Terwijl internet het bleef doen. Vreemd. Ik heb de wantcontactdoos opengemaak en de draadjes doorgemeten, maar daar lag het niet aan. Op een gegeven moment had ik geen storingen meer, dus ik verdenk een of ander verdeelstation van de problemen. Eigenlijk had Online.nl dat indertijd via metingen moeten kunnen vinden, lijkt mij.

In 2015 ben ik overgegaan naar glasvezel via een andere provider. Online.nl biedt zelf geen glasvezel aan. Toch(!) wachtten ze op een zogenoemd overstapbericht van mijn nieuwe provider. (Hoe dom kun je zijn??) en in de tussentijd weigerden ze mijn abonnement op te zeggen en stuurden mij -onterechte- rekeningen.
Het zijn allemaal tekenen van onvoldoende kennis van zaken.
p.s.: als je weet dat een factuur onterecht is, gewoon niet betalen. Ze sturen toch geen deurwaarder, en zouden ze dat wel doen, dan is dat een kans om een tegenvordering in te sturen.
p.s2. voor het geval Online.nl dit leest: als je zelf geen glasvezel aanbiedt, en een andere provider wel, valt er niets over te stappen. Je moet dan jouw doorgifte staken. Die nieuwe provider biedt zelf ook zo'n dienst aan, en die bijt de jouwe niet. Snap je het nu?

Ma
door Mat Matheij May 7, 2016 om 00:41
986 Antwoorden / 3 Vragen

U schetst uw eigen probleem. Dat kunt U als vraag of probleem neerleggen bij dit forum. Het is niet de bedoeling om uw vraag tussen de antwoorden te plaatsen in deze uitgebreide vorm. Mvrgr.

aurora1
door aurora1 - May 6, 2016 om 23:29
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@klaas1952, mij lijken uw adviezen niet erg verstandig, zoals rekeningen zonder meer niet betalen, net zo min als het verstandig is om een zelf aangegaan abonnement niet op te zeggen.

tijger1
door tijger1 - May 7, 2016 om 00:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@klaas1952

"Hoe dom kun je zijn?"  Blijkbaar heel dom, want u moet zelf opzeggen.

Ma
door Mat Matheij - May 7, 2016 om 00:36
986 Antwoorden / 3 Vragen

Er zijn een aantal mensen die mogelijk problemen hebben met online.nl maar dat zijn niet de doe het zelvers. M.a.w. veel mensen kiezen hiervoor vanwege de aantrekkelijke  (begin) tarieven en suggereren dat iets niet werkt. Laat een bevriende techneut er eens naar kijken. De door mij geziene set met tv decoder daar was niets op aan te merken. Echter de gemiddelde leek heeft met de installatie van willekeurig welke provider installatie problemen. Mvrgr.