Zijn er meer mensen die problemen hebben met online.nl
De telefoon valt om de 3 dagen uit dan hoor je een bezettoon en ben je niet bereikbaar.
Heb vandaag al totaal 2 uur geprobeerd de klantenservice te bellen krijg niemand aan de lijn. Alleen de telf. kosten al.
Ik moet dus iedere morgen kijken of telefoon het doet,maar het ergste vind ik dat je niemand bereiken kan.
Zie hier de storingskaart van online , bijna allemaal problemen met de telefoon .
http://allestoringen.nl/storing/online-nl/kaart
Je kan klantenservice makkelijker bereiken via de social media. Twitter https://twitter.com/onlinepuntnl en Facebook https://www.facebook.com/onlinepuntnl
Heb je al uitgesloten dat het probleem bij de gebruikte telefoon ligt? Heb je zelf al e.e.a. geprobeerd?
https://www.online.nl/klantenservice/extra-informatie/handleidingen/
@tenormin
Het forum filtert niet. Ben na 10 keer gestopt met tellen. :-)
Je hoeft helemaal niet te tellen, gewoon even bij zijn profiel kijken.:-)
Dit begrijp ik niet, want de meeste meldingen bij jouw link gaan helemaal niet over Online.nl, maar over online problemen.
Zie hier de storingskaart van online , bijna allemaal problemen met de telefoon .
http://allestoringen.nl/storing/online-nl/kaart
@Carola.83 , in mijn link gaat het wel degelijk over problemen bij online.nl met de telefoon , er staan er ook een paar tussen die problemen hebben met internet . ook bovenaan staat online.nl .
Waar zijn de andere reacties gebleven?
Dat vraag ik me ook af , ik zie dat u reageerd op tenormin maar ik zie tenormin er niet tussen staan . De andere dubbele vragen van Ts ( 18 ) zijn door de redactie verwijderd .
Er stond echt een reactie van Tenormin.:-)
die heb ik nooit gezien , maar met deze site zijn de wonderen de wereld nog niet uit , er is iedere keer iets anders .
Ik heb in 2014 zeer vaak uitval van telefoon gehad bij Online.nl. Terwijl internet het bleef doen. Vreemd. Ik heb de wantcontactdoos opengemaak en de draadjes doorgemeten, maar daar lag het niet aan. Op een gegeven moment had ik geen storingen meer, dus ik verdenk een of ander verdeelstation van de problemen. Eigenlijk had Online.nl dat indertijd via metingen moeten kunnen vinden, lijkt mij.
In 2015 ben ik overgegaan naar glasvezel via een andere provider. Online.nl biedt zelf geen glasvezel aan. Toch(!) wachtten ze op een zogenoemd overstapbericht van mijn nieuwe provider. (Hoe dom kun je zijn??) en in de tussentijd weigerden ze mijn abonnement op te zeggen en stuurden mij -onterechte- rekeningen.
Het zijn allemaal tekenen van onvoldoende kennis van zaken.
p.s.: als je weet dat een factuur onterecht is, gewoon niet betalen. Ze sturen toch geen deurwaarder, en zouden ze dat wel doen, dan is dat een kans om een tegenvordering in te sturen.
p.s2. voor het geval Online.nl dit leest: als je zelf geen glasvezel aanbiedt, en een andere provider wel, valt er niets over te stappen. Je moet dan jouw doorgifte staken. Die nieuwe provider biedt zelf ook zo'n dienst aan, en die bijt de jouwe niet. Snap je het nu?
U schetst uw eigen probleem. Dat kunt U als vraag of probleem neerleggen bij dit forum. Het is niet de bedoeling om uw vraag tussen de antwoorden te plaatsen in deze uitgebreide vorm. Mvrgr.
@klaas1952, mij lijken uw adviezen niet erg verstandig, zoals rekeningen zonder meer niet betalen, net zo min als het verstandig is om een zelf aangegaan abonnement niet op te zeggen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen
Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582) Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer
Afvoer verstopt
Hoi,
Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur.
Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat??
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer