ja
door janbosma52 Feb 11, 2016 om 13:41
Computers & telefonie

Zou u niet eens wat aandacht besteden aan al die mobiele telefoonproviders die zogenaamd de goedkoopste zijn.

Ik heb een goedkoop SIM-only abonnement van 11 Euro per maand. Goedkoop zou je denken. IIk dacht dit ook. Ik heb echter veel familie en vrienden in het buitenland zowel binnen als buiten de EU die we regelmatig bellen. Als ik echter naar een ander EU-land bel dan kost me dat 60 cent per minuut. Schrikbarend duur lijkt mij om maar niet te spreken over een minuur bellen naar buioten de EU. Heb hierover gemaild met Youfone doch krijg hier een heel laconiek antwoord op. Misschien eens een vergelijkend onderzoek zodat we er achter komen wie nu werkelijk de goedkoopste is. Mijn dank bij voorbaat.

817 8 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Feb 11, 2016 om 13:52
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Misschien staat er op deze pagine een oplossing voor goedkoper bellen voor u bij?
https://www.bellen.com/bellen-buitenland/naar-tarieven

Ik bel via Hallo buitenland naar de USA voor 4 cent per minuut naar mobile nummer, USA belt mij (via Google Voice) voor 1 $ cent per minuut (omdat ik ook vaste telefonie heb); mobiel bellen - vandaar uit - is ook 4 $ cent per minuut.

freya
door freya - Feb 11, 2016 om 13:57
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien eens iets met Skype gaan doen?

tenormin
door tenormin Feb 12, 2016 om 16:20
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Er zijn mensen die, hoe bestaat het, niet van Skype houden, waaronder mijn nieuwe partner en ik. Dan is 1 cent per minuut prima.

tijger1
door tijger1 - Feb 11, 2016 om 14:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien zelf eens gaan vergelijken waar u voordeliger terecht kunt? Dit is een consumentenforum, wij doen niet aan vergelijkingen.

sy
door sylvia_71 - Feb 11, 2016 om 19:21
288 Antwoorden / 0 Vragen

Zo'n onderzoek kun je natuurlijk ook zelf uitvoeren.

jo
door jorisw - Feb 11, 2016 om 19:29
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Als je zoveel betaalt heb je voor jouw situatie het verkeerde abonnement gekozen. Er zijn niet voor niets verschillende soorten abonnementen.

aurora1
door aurora1 - Feb 11, 2016 om 21:08
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Behalve dat u met Skype kunt bellen zijn er diverse andere apps die u op de gsm kunt installeren waarmee u gratis kunt bellen als degenen die u belt dat ook geïnstalleerd hebben.
Beltarieven vergelijken doet in de regel iedereen zelf, dus u kunt dat ook zelf doen.

Gerry1969
door Gerry1969 - Feb 12, 2016 om 14:38
3449 Antwoorden / 25 Vragen

69 cent per minuut. Ik belde vroeger mijn broer in  Canada voor bijna 4 gulden per minuut met de vaste lijn. Ik zeg koopje.
Diewilik

Al
door AllesWeter90 - Apr 10, 2016 om 15:41
36 Antwoorden / 8 Vragen

Het is van belang dat je inderdaad altijd goed onderzoek doet op internet als je op zoek gaat naar een goedkoop abonnement. Als je bijvoorbeeld op zoekt gaat naar goedkoop sim only bellen kun je de site Vergelijk-simonly.com/populairste-sim-only-aanbiedingen/ eens proberen, mooi overzichtelijk. Maar vraag altijd goed na wat de voorwaarden zijn.