br
door brandewijn Apr 28, 2016 om 13:19
Elektronica & tv

Geen netflix op toshiba tv

hallo ik heb een toshiba 32L6463 tv
 ik krijg hier wel netflix op maar hij speelt geen fims af
ik krijg als melding   Deze titel kan momenteel niet worden afgespeeld probeer het later opnieuw
op mijn pc en tablet werkt het wel goed
gr brandewijn

4658 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Apr 28, 2016 om 18:46
11507 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo brandewijn , 

U kunt contact opnemen met netflix .

0800 - 022- 9647
Ondersteuning in het Nederlands (Nederland) beschikbaar 10:00 – 22:00.

Of livechat klik op de rode regel .

https://help.netflix.com/browse/nl/490


diumenge
door diumenge - Apr 28, 2016 om 18:59
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Bedankt voor de waarschuwing.

Gerry1969
door Gerry1969 - Apr 28, 2016 om 19:23
3449 Antwoorden / 25 Vragen
2

Ik hoop voor u dat dit gaat werken maar ik heb er een hard hoofd in. Toshiba Is geen grote speler en een app zoals Netflix vraagt om nogal wat technische input.
Ik weet bijna zeker dat ze dit soort fouten niet middels een firmware update oplossen, te duur en te weinig gebruikers. 
Diewilik

pi
door pieterwolters - Apr 28, 2016 om 19:36
3610 Antwoorden / 0 Vragen
1

Wat Diewilik zegt vrees ik ook. Mocht je er niet uit komen, dan kan je voor een paar tientjes een Chromecast kopen en kan je gewoon weer Netflix kijken. I.t.t. veel TV-fabrikanten brengt Google wel regelmatig nieuwe firmware uit voor de Chromecast.

ph
door philip36 - Apr 28, 2016 om 19:44
2275 Antwoorden / 4 Vragen
0

Krijg die melding ook wel eens.
Gewoon even wachten en na een paar minuten nog eens proberen.
Als u een andere film kiest gaat het dan wel meteen goed?

br
door brandewijn Apr 28, 2016 om 21:08
85 Antwoorden / 34 Vragen

hallo ik heb contact gehad met netflix die zeggen dat het helemaal aan de tv ligt
vermoedelijk een oude app
philip ik probeer het al een week maar er gebeurt niets
de technischedienst van toshiba is ook niet berijkbaar ze sturen je van het kastje naar de muur

ph
door philip36 Apr 28, 2016 om 21:50
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Heeft u al via instellingen gekeken of er een update voor uw TV is?

Zie op internet dat meer mensen problemen hebben met netflix app en er (nog) geen oplossing is. Heb ook geen firmware update voor uw TV kunnen vinden. Ben bang dat u inderdaad een chromecast of Apple tv kastje moet kopen. Misschien verkeerd overgekomen maar ik heb zelf geen Toshiba tv.

Ma
door MacWally - Apr 29, 2016 om 00:48
151 Antwoorden / Vragen
0

Doe zoals @pieterwolters al schreef, een AppleTV of chromecast aan je TV hangen en ervaar een totaal ander soort internet op je toshiba MET Netflix.

Ma
door Mat Matheij - Apr 29, 2016 om 01:31
986 Antwoorden / 3 Vragen
0

Een al dan niet voor internet geschikte tv is mogelijk bij aanschaf al verouderd. Zou in theorie moeten kunnen worden geüpgraded. Kan mij niet voorstellen dat Toshiba 'niet thuis is' en zoals menigeen hier beweert raadpleeg je leverancier. Is er geen firmware upgrade dan heeft U bij deze een gewone led tv. Er zijn diverse externe mogelijkheden maar daarvoor koop je geen IPTV. Mvrgr.

Ma
door Mat Matheij - Apr 29, 2016 om 03:02
986 Antwoorden / 3 Vragen
0

Uw Toshiba tv stamt zo lees ik via de website uit 2014. Komt deze uit Duitsland of daar aangekocht. U kunt via de site toshiba-om.net/firmware.php de laatste softwareversie bekijken hoewel deze voor Duitsland wordt omschreven en derhalve mogelijk handmatig moet worden gedownload nieuwe versie als volgt 8.1.97.09.01.1 Mvrgr.

marita5
door marita5 - Apr 29, 2016 om 08:16
11507 Antwoorden / 15 Vragen
0

@Brandewijn , 

U kunt hier uw vraag stellen aan Toshiba , klik op de rode regel .

https://www.gebruikershandleiding.com/serviceadressen.asp?merk=Toshiba

Cookies
door Cookies - Apr 29, 2016 om 09:36
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Er is geen enkele firmware update voor deze t.v. beschikbaar. En, zoals eerder gezegd, gaat deze na 2 jaar ook echt niet meer komen. Koop een Chromecast voor plm. 35,- euro en je kan weer een tijdje vooruit.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

zoom1
zoom1 - Apr 16, 2024 om 17:31
Computers & telefonie

Belkin usb-c koptelefoon aan Samsung Galaxy A52s 5G werkt ineens niet meer

Op 19 feb 2024 heb ik Belkin G3H0002 usb-c headset met bel functie gekocht. Meteen na inpluggen in mijn mobiele telefoon, de Samsung Galaxy A52s 5G werkte hij meteen feilloos. Echter zo'n 2 weken geleden deed hij het ineens niet helemaal meer.
Dwz ik hoorde nog wel het audio van de NPO radio1 live stream, maar ik kon het volume niveau met de knopjes aan de kabel van de headset  niet meer ver ... Lees meer

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer