ik
door ikzelf1942 Aug 31, 2016 om 23:26
Elektronica & tv

Geen TV geluid

mijn Philips TV PFK 7109/12 geeft geen enkel geluid meer, ook niet via de medegeleverde philips soundstage htl411b/12
Wat kan hier de oorzaak van zijn ??? Andere tv op dezelfde antennekabel doet het prima. 
 Heb al vanalles bekeken  bij instellingen en derglijke, maar niets duidt erop dat er iets fout staat ingesteld of zo.
m.v. dank.

1667 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Aug 31, 2016 om 23:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Misschien op het knopje "luidspreker uit" van de afstandsbediening geklikt?

marita5
door marita5 - Aug 31, 2016 om 23:45
11495 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Ikzelf1942 , 

Lees hier de handleiding van uw tv pagina 109 , onderdeel geluid , de ondersteunende informatie help en online hulp , klik op de rode regel .

http://data.vandenborre.be/manual/PHILS/PHILIPS_M_NL_47PFK7109-12.pdf

ik
door ikzelf1942 - Sep 1, 2016 om 09:44
81 Antwoorden / 15 Vragen
0

Tijger1,
Leer eens lezen, ik ben gekke Henkie niet!!!!

tijger1
door tijger1 Sep 1, 2016 om 09:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nee, u bent "ikzelf", dat heb ik gelezen.:-))

costnix
door costnix Sep 1, 2016 om 14:09
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@Tijger1: De TS zou baat hebben bij en orale behanding met mollibus herbam borith :-)

tijger1
door tijger1 Sep 1, 2016 om 16:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hij is leuk. :-))

ph
door philip36 - Sep 1, 2016 om 10:51
2275 Antwoorden / 4 Vragen
1

Misschien mag ik het niet vragen maar heeft u de bewuste tv al eens terug gezet naar fabrieksinstelling?
Wel geluid op de koptelefoon-aansluiting?

marita5
door marita5 - Sep 1, 2016 om 11:17
11495 Antwoorden / 15 Vragen
1

@Ikzelf1942 , 

Heeft u dit gelezen : 

Geluid 

Geen geluid of matige geluidskwaliteit , als er geen audiosignaal wordt gedetecteerd, schakelt de TV de audio-uitgang automatisch uit. Dit is geen defect. • Controleer of de geluidsinstellingen juist zijn ingesteld. •
Controleer of alle kabels goed zijn aangesloten. •
Controleer of het volume niet is uitgeschakeld of op minimum is ingesteld. •
Controleer of de TV-audio-uitgang is aangesloten op de audioingang op het home cinema-systeem. Er moet geluid uit de HTS-luidsprekers komen. •
Bij sommige apparaten moet de HDMI-audio-uitgang handmatig worden ingeschakeld.
Als de HDMI-audio-uitgang reeds is ingeschakeld, maar u nog altijd geen geluid hoort, kunt u proberen de digitale audio-indeling van het apparaat te wijzigen naar PCM (Pulse Code Modulation).
Voor instructies raadpleegt u de documentatie die bij uw apparaat is geleverd.

mathijs_b
door mathijs_b - Sep 1, 2016 om 11:30
641 Antwoorden / 77 Vragen
0

Fabrieksinstellingen terugzetten. Als hij het dan nog niet doet, is hij kapot.

edrick3
door edrick3 - Sep 1, 2016 om 12:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Er kan natuurlijk altijd iets kapot gegaan zijn.
Als je er met de instellingen etc niet uit komt is het mss tijd om de verkoper in te schakelen/ reparatie?

costnix
door costnix - Sep 1, 2016 om 14:05
2874 Antwoorden / 1 Vragen
1

Mijn Philps heeft er ook wel eens last van. Ik los dit op door de aan/uit knop ingedrukt te houden, even te wachten en de TV weer met de ze knop weer aante zetten.
(Wel een beetje beleefd blijven tegen Tijger1)

gerbera
door gerbera - Sep 1, 2016 om 16:49
7348 Antwoorden / 14 Vragen
1

DOOR TIJGER1 - 31 AUG. 2016 OM 23:45 
26907 ANTWOORDEN / 14 VRAGEN
0

Misschien op het knopje "luidspreker uit" van de afstandsbediening geklikt?

@ikzelf1942, Dit staat los van de soundstage dus wat is er mis met deze opmerking. Zo'n knopje zit gewoon op de afstandsbediening en u kunt op uw TV zien of hiermee het geluid is uitgeschakeld (speaker met schuin streepje er door).

Heeft u wel geluid via een koptelefoon.? Is dat niet het geval dan kan de vóór of eindversterker het begeven hebben.
Verder heeft het niets met de antennekabel te maken

ik
door ikzelf1942 - Sep 6, 2016 om 17:38
81 Antwoorden / 15 Vragen
0

Iedereen bedankt voor de goede adviezen, zogoed als het ging alles opgevolgd, geen resultaat.
Tot verwondering na een paar dagen alles weer aangesloten ( TV stond klaar voor reparatie) en geluid was weer prima, rechtstreek vanuit de TV en via de soundstage. groet. H 


Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer

ko
koenvdklundert - Mar 28, 2024 om 17:06
Huishouden & energie

Afvoer verstopt

Hoi, 

Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur. 

Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat?? ... Lees meer