Geen TV geluid
mijn Philips TV PFK 7109/12 geeft geen enkel geluid meer, ook niet via de medegeleverde philips soundstage htl411b/12
Wat kan hier de oorzaak van zijn ??? Andere tv op dezelfde antennekabel doet het prima.
Heb al vanalles bekeken bij instellingen en derglijke, maar niets duidt erop dat er iets fout staat ingesteld of zo.
m.v. dank.
Hallo Ikzelf1942 ,
Lees hier de handleiding van uw tv pagina 109 , onderdeel geluid , de ondersteunende informatie help en online hulp , klik op de rode regel .
http://data.vandenborre.be/manual/PHILS/PHILIPS_M_NL_47PFK7109-12.pdf
Tijger1,
Leer eens lezen, ik ben gekke Henkie niet!!!!
Nee, u bent "ikzelf", dat heb ik gelezen.:-))
@Tijger1: De TS zou baat hebben bij en orale behanding met mollibus herbam borith :-)
Hij is leuk. :-))
Misschien mag ik het niet vragen maar heeft u de bewuste tv al eens terug gezet naar fabrieksinstelling?
Wel geluid op de koptelefoon-aansluiting?
@Ikzelf1942 ,
Heeft u dit gelezen :
Geluid
Geen geluid of matige geluidskwaliteit , als er geen audiosignaal wordt gedetecteerd, schakelt de TV de audio-uitgang automatisch uit. Dit is geen defect. • Controleer of de geluidsinstellingen juist zijn ingesteld. •
Controleer of alle kabels goed zijn aangesloten. •
Controleer of het volume niet is uitgeschakeld of op minimum is ingesteld. •
Controleer of de TV-audio-uitgang is aangesloten op de audioingang op het home cinema-systeem. Er moet geluid uit de HTS-luidsprekers komen. •
Bij sommige apparaten moet de HDMI-audio-uitgang handmatig worden ingeschakeld.
Als de HDMI-audio-uitgang reeds is ingeschakeld, maar u nog altijd geen geluid hoort, kunt u proberen de digitale audio-indeling van het apparaat te wijzigen naar PCM (Pulse Code Modulation).
Voor instructies raadpleegt u de documentatie die bij uw apparaat is geleverd.
Er kan natuurlijk altijd iets kapot gegaan zijn.
Als je er met de instellingen etc niet uit komt is het mss tijd om de verkoper in te schakelen/ reparatie?
Mijn Philps heeft er ook wel eens last van. Ik los dit op door de aan/uit knop ingedrukt te houden, even te wachten en de TV weer met de ze knop weer aante zetten.
(Wel een beetje beleefd blijven tegen Tijger1)
Misschien op het knopje "luidspreker uit" van de afstandsbediening geklikt?
@ikzelf1942, Dit staat los van de soundstage dus wat is er mis met deze opmerking. Zo'n knopje zit gewoon op de afstandsbediening en u kunt op uw TV zien of hiermee het geluid is uitgeschakeld (speaker met schuin streepje er door).
Heeft u wel geluid via een koptelefoon.? Is dat niet het geval dan kan de vóór of eindversterker het begeven hebben.
Verder heeft het niets met de antennekabel te maken
Iedereen bedankt voor de goede adviezen, zogoed als het ging alles opgevolgd, geen resultaat.
Tot verwondering na een paar dagen alles weer aangesloten ( TV stond klaar voor reparatie) en geluid was weer prima, rechtstreek vanuit de TV en via de soundstage. groet. H
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer