ik
door ikzelf1942 Aug 31, 2016 om 23:26
Elektronica & tv

Geen TV geluid

mijn Philips TV PFK 7109/12 geeft geen enkel geluid meer, ook niet via de medegeleverde philips soundstage htl411b/12
Wat kan hier de oorzaak van zijn ??? Andere tv op dezelfde antennekabel doet het prima. 
 Heb al vanalles bekeken  bij instellingen en derglijke, maar niets duidt erop dat er iets fout staat ingesteld of zo.
m.v. dank.

1674 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Aug 31, 2016 om 23:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Misschien op het knopje "luidspreker uit" van de afstandsbediening geklikt?

marita5
door marita5 - Aug 31, 2016 om 23:45
11507 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Ikzelf1942 , 

Lees hier de handleiding van uw tv pagina 109 , onderdeel geluid , de ondersteunende informatie help en online hulp , klik op de rode regel .

http://data.vandenborre.be/manual/PHILS/PHILIPS_M_NL_47PFK7109-12.pdf

ik
door ikzelf1942 - Sep 1, 2016 om 09:44
81 Antwoorden / 15 Vragen
0

Tijger1,
Leer eens lezen, ik ben gekke Henkie niet!!!!

tijger1
door tijger1 Sep 1, 2016 om 09:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nee, u bent "ikzelf", dat heb ik gelezen.:-))

costnix
door costnix Sep 1, 2016 om 14:09
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@Tijger1: De TS zou baat hebben bij en orale behanding met mollibus herbam borith :-)

tijger1
door tijger1 Sep 1, 2016 om 16:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hij is leuk. :-))

ph
door philip36 - Sep 1, 2016 om 10:51
2275 Antwoorden / 4 Vragen
1

Misschien mag ik het niet vragen maar heeft u de bewuste tv al eens terug gezet naar fabrieksinstelling?
Wel geluid op de koptelefoon-aansluiting?

marita5
door marita5 - Sep 1, 2016 om 11:17
11507 Antwoorden / 15 Vragen
1

@Ikzelf1942 , 

Heeft u dit gelezen : 

Geluid 

Geen geluid of matige geluidskwaliteit , als er geen audiosignaal wordt gedetecteerd, schakelt de TV de audio-uitgang automatisch uit. Dit is geen defect. • Controleer of de geluidsinstellingen juist zijn ingesteld. •
Controleer of alle kabels goed zijn aangesloten. •
Controleer of het volume niet is uitgeschakeld of op minimum is ingesteld. •
Controleer of de TV-audio-uitgang is aangesloten op de audioingang op het home cinema-systeem. Er moet geluid uit de HTS-luidsprekers komen. •
Bij sommige apparaten moet de HDMI-audio-uitgang handmatig worden ingeschakeld.
Als de HDMI-audio-uitgang reeds is ingeschakeld, maar u nog altijd geen geluid hoort, kunt u proberen de digitale audio-indeling van het apparaat te wijzigen naar PCM (Pulse Code Modulation).
Voor instructies raadpleegt u de documentatie die bij uw apparaat is geleverd.

mathijs_b
door mathijs_b - Sep 1, 2016 om 11:30
641 Antwoorden / 77 Vragen
0

Fabrieksinstellingen terugzetten. Als hij het dan nog niet doet, is hij kapot.

edrick3
door edrick3 - Sep 1, 2016 om 12:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Er kan natuurlijk altijd iets kapot gegaan zijn.
Als je er met de instellingen etc niet uit komt is het mss tijd om de verkoper in te schakelen/ reparatie?

costnix
door costnix - Sep 1, 2016 om 14:05
2874 Antwoorden / 1 Vragen
1

Mijn Philps heeft er ook wel eens last van. Ik los dit op door de aan/uit knop ingedrukt te houden, even te wachten en de TV weer met de ze knop weer aante zetten.
(Wel een beetje beleefd blijven tegen Tijger1)

gerbera
door gerbera - Sep 1, 2016 om 16:49
7358 Antwoorden / 14 Vragen
1

DOOR TIJGER1 - 31 AUG. 2016 OM 23:45 
26907 ANTWOORDEN / 14 VRAGEN
0

Misschien op het knopje "luidspreker uit" van de afstandsbediening geklikt?

@ikzelf1942, Dit staat los van de soundstage dus wat is er mis met deze opmerking. Zo'n knopje zit gewoon op de afstandsbediening en u kunt op uw TV zien of hiermee het geluid is uitgeschakeld (speaker met schuin streepje er door).

Heeft u wel geluid via een koptelefoon.? Is dat niet het geval dan kan de vóór of eindversterker het begeven hebben.
Verder heeft het niets met de antennekabel te maken

ik
door ikzelf1942 - Sep 6, 2016 om 17:38
81 Antwoorden / 15 Vragen
0

Iedereen bedankt voor de goede adviezen, zogoed als het ging alles opgevolgd, geen resultaat.
Tot verwondering na een paar dagen alles weer aangesloten ( TV stond klaar voor reparatie) en geluid was weer prima, rechtstreek vanuit de TV en via de soundstage. groet. H 


Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer