henk14
door henk14 Aug 8, 2008 om 12:42
Elektronica & tv

Haier wasautomaat.

Hallo, heeft iemand ervaring met het merk Haier masmachines. Ik ben aan een nieuwe toe. Lees op internet dat het de op na 2de grootste fabrikant is van oa. witgoed. Ik heb er 1 gezien van zon 300 euro bij bcc.

Henk.

20914 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 8, 2008 om 13:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Henk

Haier wasmachine ken ik niet, is bij de consumentenbond ook niet getest, die wel getest zijn, is de Edy W-212 of de Indesit WIN 121.(Eu). beide p.m 300,- iets beter is de L.G. W.D.13481TP p.m 400,- kijk op kieskeurig waar je hem het beste kan kopen.

succes

Gr.

ve
door verwijderd - Aug 8, 2008 om 13:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Henk,

Even bij GOOGLE dit invoeren Haier wasmachine

En u weet al weer veel meer, ook prijzen en winkels.

Vr.gr. poltol

ve
door verwijderd - Aug 8, 2008 om 14:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goedendag Henk,

Je kan kijken op de pagina vergelijk.nl en/of kieskeurig. merk en dan het type en nr intikken, je kan dan ook referenties lezen van andere eventuele gebruikers.

Veel suc6

ve
door verwijderd - Aug 8, 2008 om 14:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte .2na grootste wil niets zeggen over de kwaliteit.

Dit merk is nieuw op de markt en de prijs/kwaliteit moet nog bewezen worden.groeten T

ve
door verwijderd - Aug 8, 2008 om 15:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Henk 14: Haier is een wereldwijde witgoedleverancier, en de productie vind plaats in..China!.....deze producent levert 5, 6 en 7 kg inhoud wasmachines. Hoe lang ze bestaan is mij niet zo duidelijk.Let wel: Het is een chinees pruduct! Zelf zou ik zoiets NOOIT kopen, maar dat is erg persoonlijk. (al was het alleen maar om onderdelen etc, maar dit dan even terzijde..) Er word veel geschreven 'ga even naar kieskeurig' of andere vergelijkingssites. Ik denk dat je met dit merk niet zover zult komen, zeker wat de vraag betreffende U betreft: voor 300 euro heeft U een wasmachine, daar is dan ook alles mee gezegd, of je deze dan ook daadwerkelijk 10 jaar lang kunt laten draaien (intensief) betwijfel ik toch sterk. Zelf ben ik wat witgoed aangaat meer voor de duitse producten, die je WEL goed kunt vergelijken, zeker op een site als kieskeurig.nl, Ik wens U geluk met Uw voornemens, en hoop voor U dat U de juiste beslissing kunt nemen, als je een alleenstaande bent, en ja wast niet zoveel, ja dan kun je de gok wagen. Wij, met een gezin, zouden dus echt nooit aan zo'n product beginnen..... 'goedkoop is duurkoop' geld vaak voor deze apparaten, dit merk valt m.i onder de zg. 'wegwerpproducten' wasmachine defect? Wat dan? weggooien?? En eh..hoeveel jaar garantie geeft bcc er op?? 1, 2, 3 jr? of moet je dat er bij 'kopen'...Succes met Uw voornemens...