do
door donkero Jul 23, 2016 om 14:09
Elektronica & tv

Heeft iemand ervaring met Boxxtop

Een boxje dat je alle tv kanalen biedt voor 129 euro zonder abonnementskosten lijkt bijna te mooi om waar te zijn. Heeft ienand deze box gekocht?

11174 18 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jul 23, 2016 om 14:14
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Donkero ,

Het is niet Boxxtop , maar Boxxpot  , lees deze informatie eens door ,klik op de rode regel .

http://computertotaal.nl/vraag-en-antwoord/32111/boxxpot-legaal-vanwege-eenmalige-bedrag-maandelijkse-kosten

diumenge
door diumenge - Jul 23, 2016 om 14:15
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Geen ervaring mee. Het zal vast (even) werken, vermoedelijk is het gewoon een Android box met wat extra software om illegaal televisie e.d. ontvangen. Op een gegeven moment werkt het niet meer en is de leverancier nergens meer te bekennen voor service. Ben je handig krijg je de boel zelf misschien weer aan de praat, ben je er niet handig mee dan zit je met een waardeloos apparaat.

Nb. dat hetzelfde soort apparaatjes, zonder die specifieke software, kan je voor een paar tientje in China kopen. De meerwaarde zit 'm dus in de software die ze er op zetten en de interface, voor zolang het werkt dan.

aurora1
door aurora1 - Jul 23, 2016 om 14:17
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee, geen ervaring mee want ..... als het te mooi is om waar te zijn.....
Lees eens hier: http://computertotaal.nl/vraag-en-antwoord/32111/boxxpot-legaal-vanwege-eenmalige-bedrag-maandelijkse-kosten (en dit had u natuurlijk zelf ook kunnen vinden....).

da
door datzoekikop - Jul 23, 2016 om 14:17
251 Antwoorden / Vragen

Natuurlijk klopt en werkt dit, maar wel in Utopia, en niet in onze wereld, iets wat TE mooi is om waar te zijn, is dus 99,999999999% niet betrouwbaar.

tijger1
door tijger1 - Jul 23, 2016 om 14:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nee geen ervaring mee. Maar is hetzelfde als Ditistv. Lees daar de klachten maar eens over. En uiteraard kunt u niet alle series en films zien die u wilt.

Sprookjes.

Ka
door Kassafoutje - Jul 23, 2016 om 14:34
19 Antwoorden / Vragen

Boxxpot reviews intikken in Google en je leest veel positieve reacties. Boxxpot hoort wel bij de illegale kant van tv kijken, of dit lang mogelijk blijft op deze manier is dan ook nog maar de vraag. Als je er even over nadenkt dan zou je zo al kunnen zien dat het niet legaal is want 129 euro om alle nieuwe series en films te zien is gewoon ONmogelijk. Geniet ervan zolang het duurt zou ik zeggen....

edrick3
door edrick3 - Jul 23, 2016 om 14:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Een boxje dat je alle tv kanalen biedt voor 129 euro zonder abonnementskosten lijkt bijna te mooi om waar te zijn.

Inderdaad.
Voor sprookjes naar de Efteling. ;-)

he
door henk mooijer - Aug 19, 2016 om 20:02
1 Antwoorden / Vragen

Boxxpot verkoopt een product wat bij mij niet aan de verwachtingen voldeed retour gestuurd en daarna rekening gehad door afterpay bedrijf houd zich niet aan de wet maandag ga ik aangifte doen van internet oplichting.
Wel inmiddels gelijk gehaald bij consumenten wijzer van de overheid niet kopen dus boxxpot is boxflop.

tijger1
door tijger1 - Aug 19, 2016 om 21:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@henk mooijer

Van welke internet oplichting wilt u dan aangifte doen?

pl
door plincky56 - Sep 20, 2016 om 19:38
2 Antwoorden / Vragen

Oplichters zijn het, zodra je de doos opent kan je het niet meer terug sturen en ben je dus je geld kwijt.

newmikey
door newmikey - Sep 20, 2016 om 21:02
830 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou gewoon voor rond de €60 een Raspberry Pi2 of Pi3 bestellen. Kan net zo veel en hangt niet af van allerlei onduidelijke leveranciers die eigenlijk niets toevoegen. Simpele installatie en download van de Kodi mediaserver interface en meerdere plugins. Veel kanalen, series en films? Ja hoor absoluut. Alle kanalen? Nee, natuurlijk niet.

ok
door okijoki - Sep 25, 2016 om 19:39
1 Antwoorden / 0 Vragen

Niet aan beginnen! Alle positieve recenties plaatsen ze zelf. Negatieve worden verwijderd op hun site en op facebook en je wordt gelijk geblokkeerd. Garantie vervalt wanneer je de doos opent en ze gebruiken de wetgeving omtrent cd's. Gewaarschuwd mens telt voor twee...

yp
door ype dijkstra - Oct 4, 2016 om 12:04
1 Antwoorden / Vragen

ik heb het gekocht en weer terug gestuurd,het is een drama.krijg steeds mail van afterpay dat ik moet betalen.ik zou er nooit aan beginnen het lijkt mooi maar het is niks.

tijger1
door tijger1 Oct 4, 2016 om 15:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat is toch ook logisch?

jo
door jorisw - Oct 4, 2016 om 15:19
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Als dit zou werken dan zou toch niemand meer een abonnement bij Ziggo/KPN/Telfort/etc hebben? Voor niets gaat alleen de zon op.

gerbera
door gerbera - Oct 4, 2016 om 16:25
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Waarom wordt er de laatste tijd steeds op topic's gereageerd die al maanden oud zijn. Deze komen dan weer bovenaan te staan wat zeer hinderlijk is.

costnix
door costnix Oct 4, 2016 om 18:41
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Die komen door gebrek aan gewicht boven drijven :-)

th
door theeke1 - Jan 12, 2017 om 14:36
1 Antwoorden / 2 Vragen

ja ben al vanaf augustus 2016 mee bezig. heb rechtswinkel ingeschakeld.maar het ziet er goed uit als het goed is hoor ik morgen van afterpay dat ik waarschijnlijk het bedrag niet meer hoef te betalen.omdat er heel veel klachten over boxxpot zijn. ze betalen hun priemies ook niet af aan afterpay.als het goed is is boxxpot website ook uit de lucht is gehaald.
Dus wees gewaarschuwd voor Boxxpot

ge
door ger1957 - Feb 13, 2017 om 22:48
4 Antwoorden / 1 Vragen

Kodi is leuk, maar koop een goede box! Heb een box van AlleFilmsKijken (AFK) welke goed wordt beoordeeld op diverse sites, maar trap er niet in! Vaak uitval, buffering en geluid loopt niet altijd synchroon. Is zeker niet geschikt voor Eredivisie Live, want beeld hapert en geluid is een drama. Laat u niets wijs maken! Koop er ook geen IPTV bij, want dan ben ja nog meer geld kwijt en het voegt niets toe in de kwaliteit. Service van het bedrijf is dramatisch slecht en bij kritiek op Facebook worden je berichten verwijderd. ze werken alleen via internet en je kunt ze niet bezoeken......Heb een zeer snelle internetverbinding, dus dat is niet het probleem!

diumenge
door diumenge Feb 13, 2017 om 22:54
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ligt ook niet aan je internetverbinding, maar aan het feit dat je illegaal films en series probeert te streamen.

tijger1
door tijger1 Feb 13, 2017 om 23:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Schiet lekker op met die onzin overal neer te plempen.

Cookies
door Cookies - Feb 13, 2017 om 22:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@ger1957: waarom zet je 4x dezelfde reactie in OEROUDE topics?! Kappen svp!