Er
door Eric eric Feb 8, 2016 om 20:28
Elektronica & tv

HP Envy printer cashback promotie actie 2016

Op 27/1/2016 heb ik bij de media markt online een hp printer gekocht met HP Envy printer cashback promotie actie,(30 euro) ik heb me geregistreerd en de aankoopbon geupload.

Nu krijg ik voor de 2de keer deze mail van hp:

Geachte klant,

Bedankt voor uw deelname aan onze HP Envy printer cashback promotie actie.

Helaas konden wij uw opdracht tot nu toe niet bewerken, omdat u ons een verkeerd document heeft toegestuurd.

Om uw opdracht zo snel mogelijk te kunnen bewerken, dient u ons de gevraagde en correcte factuur met de noodzakelijke gegevens binnen zeven dagen toe te sturen.

Vermeld a.u.b. uw opdrachtnummer INL0100969-45 op de factuurkopie.

Denk er a.u.b. aan dat toegestuurde documenten zonder vermelding van het opdrachtnummer helaas niet kunnen worden bewerkt.

U kunt ons de informatie per e-mail aan promotions@hp.com toesturen.

Meer informatie hierover vindt u in de algemene voorwaarden op www.hp.nl/geldterug.

Bedankt.

Met vriendelijke groet

HP Global Promotion Services

Tel. 0202061620
promotions@hp.com

TechProtect GmbH for

HP Global Promotion Services
Director: Barbara Helbig | Service Delivery: Klaus Kohler

HP International Sarl
150 Route du Nant d’Avril | 1217 Meyrin 2 Geneva | Switzerland
UID: CHE-311.214.624 MWST

bij de eerste mail heb ik de aankoopbon de pakbon, en de opdracht mail  gestuurd, maar ze blijven me bovenstaande mail sturen.

Ik heb echt alles ingevuld tot het serie nummer aan toe.

Ik snap er echt niks meer van.

4312 9 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Feb 8, 2016 om 20:33
11969 Antwoorden / 15 Vragen

En wat verwacht u nu van dit forum?

Cookies
door Cookies - Feb 8, 2016 om 20:39
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Uit de voorwaarden2. Om gebruik te kunnen maken van de actie, moeten klanten het online-aanvraagformulier invullen (beschikbaar op

"www.hp.nl/geldterug") en het aankoopbewijs in de vorm van de factuur van de verkoper als gescand document of e-
mailbijlage bijvoegen. Een bestelformulier of verzendbewijs wordt niet geaccepteerd. De factuur van de verkoper moet
duidelijk de volgende informatie bevatten: gegevens van de klant, HP-onderdeelnummers van de gekochte in
aanmerking komende producten, de aankoopprijs en de aankoopdatum. De deelnemer hoeft niet de originele facturen
op te sturen, aangezien deze niet door HP zullen worden teruggestuurd. HP wenst het aanvraagformulier en de
gevraagde documenten binnen 30 dagen na datum aankoop en niet later dan middernacht 30-4-2016 te ontvangen.

Algemene voorwaarden http://h41201.www4.hp.com/AdLanding/nl/nl/89498/?jumpid=ex_r3868_nl/nl/any/corp/geldterug-mu-xx-pu-/chev/

Cookies
door Cookies - Feb 8, 2016 om 20:51
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Heb je het opdracht nummer vermeld op de kopie factuur? Staan je naw gegevens op de factuur? Pakbon wordt niet om gevraagd.

Er
door Eric eric - Feb 8, 2016 om 21:02
4 Antwoorden / 1 Vragen

Ik kan zelf toch niet het opdracht nummer op het factuur gaan zetten?
Ja ik heb dit http://h41201.www4.hp.com/AdLanding/nl/nl/89498/?jumpid=ex_r3868_nl/nl/any/corp/geldterug-mu-xx-pu-/chev/ gebruikt en alles ingevuld.

Er
door Eric eric - Feb 8, 2016 om 21:09
4 Antwoorden / 1 Vragen

Trouwens ik heb geen opdracht nummer gekregen wel een bestelnummer, artikelnummer, factuurnummer.

ph
door philip36 - Feb 9, 2016 om 10:49
2275 Antwoorden / 4 Vragen

In de email van hp staat het opdrachtnummer. (Dossiernummer van u bij HP)
Begint met INL
U kunt dat b.v. met het programma  paint op de kopie aankoopbon vermelden.

Op de aankoopbon moet, uw naam staan en de naam van het gekochte product.
Het moet, voor HP, uit de aankoopbon duidelijk zijn dat u (naam en adres) op de vermelde datum het betreffende produkt gekocht heeft.
Een aankoopbon zonder naam van de koper wordt niet geaccepteerd.

Er
door Eric eric - Feb 9, 2016 om 10:53
4 Antwoorden / 1 Vragen

Kijk hier kan ik wat mee, bedankt voor je antwoord philip.

Cookies
door Cookies - Feb 9, 2016 om 11:04
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.......Kijk hier kan ik wat mee, bedankt voor je antwoord philip......

Hoezo hier kan ik wat mee? Ik schreef toch al dat je het opdrachtnummer op de kopie-factuur moest vermelden? Dat staat toch ook DUIDELIJK in de mail van HP?:

Vermeld a.u.b. uw opdrachtnummer INL0100969-45 op de factuurkopie.

Denk er a.u.b. aan dat toegestuurde documenten zonder vermelding van het opdrachtnummer helaas niet kunnen worden bewer

Er
door Eric eric - Feb 9, 2016 om 11:23
4 Antwoorden / 1 Vragen

Ja ik had het net door, bedankt allemaal voor je hulp, ik hoop de volgende keer dat hp de volgende keer er even bij verteld hoe je dit het beste kan doen.
We zijn niet allemaal zo slim.