ej
door ejansen Aug 24, 2016 om 17:18
Elektronica & tv

Is het bij Online een puinhoop

Sinds 4 augustus ben ik afgesloten met TV/Internet en telefoon bij Online, ondanks geen betalingsachterstand of iets dergelijks. Probeer dan maar een klacht in te dienen. Ik ben al 3 weken bezig en ondanks beloftes en afspraken doet Online niets. Steeds maar uitstel. Ik kom niet verder. Heeft iemand anders ook dit soort ervaringen met Online?

795 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Aug 24, 2016 om 17:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

Nee.

mjvanderwerf
door mjvanderwerf - Aug 24, 2016 om 18:07
525 Antwoorden / 385 Vragen
0

Nee, bij mij ook al niet.
MJ

Cookies
door Cookies - Aug 24, 2016 om 18:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Nee, ook geen ervaring mee.

diumenge
door diumenge - Aug 24, 2016 om 18:16
11969 Antwoorden / 15 Vragen
1

Stel ze ingebreke.

ro
door ronny530 - Aug 24, 2016 om 18:16
2751 Antwoorden / 41 Vragen
0

Online sluit u zonder u reden niet af. Voorafgaande aan een afsluiting die over het algemeen door een mislukte incasso wordt veroorzaakt verschijnen er toch een paar mailtjes in uw inbox. Wellicht denkt u dat er geen achterstanden zijn maar banken boeken eerst het bedrag af en bij een saldo tekort halen ze het bedrag weer terug, u ziet dat niet direct want het kan wel een week duren voordat het teruggehaalde bedrag zichtbaar is op uw afschriften danwel bij uw internet overzicht.

diumenge
door diumenge Aug 24, 2016 om 18:19
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Laten we zonder ander bericht maar uitgaan van de mededeling van TS dat er géén achterstand is. Anders kan je er wel van alles bij verzinnen.

marita5
door marita5 - Aug 24, 2016 om 18:37
11494 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo EJansen , 

Ik heb er geen ervaring mee , maar zie hier wat u kunt doen : 

Wat kan ik doen als ik vind dat ik onterecht bent afgesloten?

1. Neem contact op met de aanbieder

U kunt bellen met de klantenservice, een e-mail sturen of het contactformulier invullen op de website. Probeer samen een oplossing te vinden. Lukt dit niet? Dan kunt u het volgende doen:

2.Schrijf een officiële brief of e-mail

Schrijf de aanbieder een brief of e-mail met daarin uw klacht. En vraag een oplossing vóór een bepaalde datum. De tijd die u de aanbieder geeft moet wel redelijk zijn. Schrijf ook welke vervolgstappen u neemt als de aanbieder geen goede oplossing biedt. Wilt u kunnen bewijzen dat de aanbieder uw bericht ontvangen heeft? Stuur dan een aangetekende brief.

Voor verdere informatie klik op de rode regels .

https://www.consuwijzer.nl/www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/afsluiten

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv 

Juridisch loket in uw gemeente , klik op de rode regel en scroll naar beneden .

https://www.juridischloket.nl/over-het-juridisch-loket/contact

fr
door franc. - Aug 25, 2016 om 11:13
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

idd, zij beloven veel maar doen weinig. en vooral zéér vak-onkundig personeel!  had 6 MB snelheid, en moest met alle geweld omgezet worden, binnen 1 dag. ik heb  10 dagen zonder internet gezeten, elke dag min. 2 X gebeld, met alle mogelijke uitvluchten, vaak op een zeer arrogante toon, want de heren waren beledigt omdat ik klaagde. alles kreeg de schuld, tot KPN toe, want die moesten de klus klaren, en hadden de leiding nog niet vrijgegeven. tot ik in het keuze-menu (telefoon) steeds een ander nummer intoetste, en zie daar, eindelijk iemand die ontdekte waar het aan lag, die er de moeite voor nam: de omzetting was al dezelfde dag gebeurd, binnen 1 uur. Na 11 dagen kwamen ze er achter dat ik ook een nieuw modem nodig had, maar niemand van het ach zo vakkundig personeel had dat opgemerkt. nog geen sorrry, niets. ik had wel recht op coulance, maar daar wacht ik ook al weer 3 maanden op. Maar, euhh, ik ben wél van 6 Mb naar een topsnelheid van 7 Mb gegaan, geweldig.

tijger1
door tijger1 - Aug 25, 2016 om 11:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

@franc

Toch fijn dat u daarmee weer het internet op kan.:-))

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wh
whitehat - Mar 28, 2024 om 09:48
Geldzaken & recht

Opzeggen lidmaatschap FVD

Beste lezers,

Ik ben vorig jaar een lidmaatschap aangegaan bij het FVD, ik heb er niet op gestemd, maar deed het uit sympathie voor diverse standpunten.
Nu was ik in de veronderstelling dat zo'n lidmaatschap vanzelf na 1 jaar stopt. ( niet betalen, geen lid meer)
Ooit iets over gelezen of gehoord, en ik dacht dat dit dus nu zo functioneerde, maar waarschijnlijk heb ik dat dus ... Lees meer

iv
ivarvanijk - Mar 27, 2024 om 15:29
Voeding & gezondheid

Hoe haal ik bedwantsen weg?

Hoi, 

Ik denk dat ik last heb van bedwantsen. Wij zijn op vakantie geweest en sindsdien heb ik last van jeuk en rode bulten. Ik probeer ze zelf te bestrijden met alle tips op het internet, maar ik krijg ze echt niet weg.
Nu wil ik een ongediertebestrijder inschakelen, alleen vind ik dit echt belachelijk duur. 
Heeft er iemand misschien de gouden tip voor mij?
Het zou me ... Lees meer

HE
HEWIVALO - Mar 27, 2024 om 10:39
Huishouden & energie

Al die middelen die koud ook schoon wassen, hoe slecht zijn die voor het milieu?

Ik herinner me nog de fosfaat ellende: wasmiddelen met fosfaat zorgden voor enorme problemen in het buitenwater. Moesten er dus uit.
Nu de energie duur is, gooien ze ons plat met reclame voor (af)wasmiddelen die in koud water ook schoon wassen.
Daar moeten dan wel haast sterke chemicaliën in zitten toch?
Wanneer leren we eens dat een nieuwe stof eerst echt goed moet worden onderzoc ... Lees meer