Da
door Daddas Jan 17, 2017 om 16:56
Elektronica & tv

Onz tv is net buiten de garantie en is defect

Onze tv is net 2 jaar en 3 maanden oud en is nu al defect.heb ik nog recht op gratis reperatie via philips of niet

993 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tenormin
door tenormin - Jan 17, 2017 om 17:11
16816 Antwoorden / 108 Vragen
0

Ben bang dat men toch de geldende 2 jaar aanhouden. U kunt immers informeren bij de zaak waar u de T.V. gekocht heeft. Misschien hebben ze wel een 'sprokkelperiode', anders gezegd een soort coulance regeling.

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Jan 17, 2017 om 17:14
13336 Antwoorden / 36 Vragen
10

Je moet bij de verkoper zijn voor reparatie, niet bij Philips. Overigens zijn alleen de lettertjes 'Philips' die op je t.v. staan nog van Philips, de rest is TPVision, die miljoenen per jaar aan Philips betalen om er die lettertjes op te mogen zetten. Dat bevordert nl. de verkoop.;-)

ja
door jackyh Jan 17, 2017 om 17:23
953 Antwoorden / 4 Vragen

Goh wat interessant. Precies wat vraagsteller wilde weten.

Cookies
door Cookies Jan 17, 2017 om 17:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Inderdaad, ik schrijf dat hij bij de verkoper moet zijn. En wat extra info is altijd mee genomen, zodat TS bij een volgende aankoop (en dat kan zomaar heel snel zijn) weet dat het TP Vision is dat hij koopt. Verder nog iets of wilde je gewoon even mee praten?

Gerry1969
door Gerry1969 - Jan 17, 2017 om 17:22
3449 Antwoorden / 25 Vragen
1

Recht hebben? Nee.
Proberen met verkoper eruit te komen? Zeker doen!

marita5
door marita5 - Jan 17, 2017 om 17:24
11495 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo Daddas , 

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel . ( klik benedenaan op meer informatie over uw recht op een deugdelijk product , lees ook de voorbeeldbrieven  ) 

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is

Wat moet ik doen als het product niet goed is ? 

Ga eerst terug naar de verkoper. U hebt met hem namelijk een koopovereenkomst gesloten. Dat betekent dat hij volgens de wet een goed product moet leveren

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer

ko
koenvdklundert - Mar 28, 2024 om 17:06
Huishouden & energie

Afvoer verstopt

Hoi, 

Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur. 

Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat?? ... Lees meer