Da
door Daddas Jan 17, 2017 om 16:56
Elektronica & tv

Onz tv is net buiten de garantie en is defect

Onze tv is net 2 jaar en 3 maanden oud en is nu al defect.heb ik nog recht op gratis reperatie via philips of niet

993 4 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jan 17, 2017 om 17:11
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Ben bang dat men toch de geldende 2 jaar aanhouden. U kunt immers informeren bij de zaak waar u de T.V. gekocht heeft. Misschien hebben ze wel een 'sprokkelperiode', anders gezegd een soort coulance regeling.

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Jan 17, 2017 om 17:14
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je moet bij de verkoper zijn voor reparatie, niet bij Philips. Overigens zijn alleen de lettertjes 'Philips' die op je t.v. staan nog van Philips, de rest is TPVision, die miljoenen per jaar aan Philips betalen om er die lettertjes op te mogen zetten. Dat bevordert nl. de verkoop.;-)

ja
door jackyh Jan 17, 2017 om 17:23
953 Antwoorden / 4 Vragen

Goh wat interessant. Precies wat vraagsteller wilde weten.

Cookies
door Cookies Jan 17, 2017 om 17:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Inderdaad, ik schrijf dat hij bij de verkoper moet zijn. En wat extra info is altijd mee genomen, zodat TS bij een volgende aankoop (en dat kan zomaar heel snel zijn) weet dat het TP Vision is dat hij koopt. Verder nog iets of wilde je gewoon even mee praten?

Gerry1969
door Gerry1969 - Jan 17, 2017 om 17:22
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Recht hebben? Nee.
Proberen met verkoper eruit te komen? Zeker doen!

marita5
door marita5 - Jan 17, 2017 om 17:24
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Daddas ,

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel . ( klik benedenaan op meer informatie over uw recht op een deugdelijk product , lees ook de voorbeeldbrieven  )

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is

Wat moet ik doen als het product niet goed is ?

Ga eerst terug naar de verkoper. U hebt met hem namelijk een koopovereenkomst gesloten. Dat betekent dat hij volgens de wet een goed product moet leveren