Gi
door Gichen11-59 Feb 24, 2017 om 18:52
Elektronica & tv

Philips LED TV 32PFK4101 geluid vervormd

Heeft iemand dezelfde ervaring als ik met de Philips LED TV 32PFK4101 dat daarvan het geluid erg vervormd vooral bij NPO zenders als er word geproken, en wat is daarvoor de oplossing.

Ik heb al contact gehad met Coolblue en Philips maar die konden mij geen leentoestel geven tijdens deze reparatie ( 2 a 6 weken ), en ik heb op verschillende manieren updates uitvoerd en de digitale handshake uitgevoerd maar dit heeft niets geholpen.


Groet,

Andre

5349 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Feb 24, 2017 om 19:04
11510 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Gichen11-59 , 

Probeer de probleemoplossinggids eens  , klik op de rode regel .

http://philips-tvconsumercare.kxondemand.com/portal/nl/ModelSelect 

Lees ook eens de handleiding van uw tv , pagina 46 en 58 .

Gi
door Gichen11-59 Feb 25, 2017 om 18:04
4 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo Maritas,
bedankt voor je tip ik heb het geprobeert maar mijn model kon die niet vinden ook niet met de toevoeging-12 of /12 en ook wanneer ik in het algemeen bij tv's zocht zag ik mijn probleem er niet bij staan maar wel een oplossing die in het algemeen zou moeten werken dit heb ik uitgevoert en als dit werkt dan meld ik dit.

Groet,

Andre

marita5
door marita5 Feb 25, 2017 om 18:29
11510 Antwoorden / 15 Vragen

@Gichen11-59 , hopende voor u dat deze oplossing werkt .

fa
door familyman - Feb 24, 2017 om 19:10
888 Antwoorden / 1 Vragen
0

Het is een logisch gevolg van de tegenwoordige internet aankoop cultuur dat de term "leentoestel" die je bij een stenen winkel mogelijk wel zou krijgen via de internetweg niet krijgt. Overigens, ik ga ervan uit dat de leverancier/verkoper Coolblue is, dus, is dat uw aanspreekpunt, Philips niet.

Gi
door Gichen11-59 Feb 25, 2017 om 18:07
4 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo familyman,

Bedankt voor je reactie, een leentoestel kon ik wel krijgen maar dan moest ik de fout binnen 1 maand melden en ik was 2 weken te laat en Coolbleu melde mij dit probleem eventueel met Philips op te lossen maar als ik het moet opsturen voor garantie dan moet dat inderdaad via Coolbleu.

Groet,

Andre

Cookies
door Cookies - Feb 24, 2017 om 19:30
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Al diverse geluidsinstellingen uitgeprobeerd? Dit uit, dat aan?

Gi
door Gichen11-59 Feb 25, 2017 om 18:11
4 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo carola 83,

bedant voor je reactie, ik heb deze mogelijkheden al uitgeprobeert en nu heb ik bv automatisch volume aan gezet om maar te proberen wat het toestel doet want ik heb allelei mogelijkheden al geprobeert dus maar weer afwachten.

Groet,

Andre

mathijs_b
door mathijs_b - Feb 24, 2017 om 21:04
641 Antwoorden / 77 Vragen
0

Zet de fabrieksinstellingen eens terug. Dat lost heel vaak problemen op.

Let wel op! Alle instellingen incl. de zenders gaan verloren en moeten opnieuw ingesteld worden net als bij een gloednieuwe TV.

Gi
door Gichen11-59 Feb 25, 2017 om 18:14
4 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo mathijs_b,

bedankt voor je reactie, deze optie is inderdaad ook geprobeert direct na het updaten zoals Philips dit wilde laten uitvoeren via een usb stick en gedownload software update maar dit hielp niet.

Groet,

Andre

Ge
door Genee - Feb 25, 2017 om 19:06
1509 Antwoorden / 1 Vragen
0

Neem aan dat u ook al gekeken heeft bij de instellingen van het geluid.
Zet daar eens zoveel mogelijk alle extra's uit.
Zou beginnen met de meest eenvoudige geluidsweergave in te stellen.

Gi
door Gichen11-59 Mar 21, 2017 om 20:17
4 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo Toonder,

Bedankt voor je reactie en inderdaad dat heb ik ook gedaan net als de default waarde en een update enz gedaan zoals Philips dit voorstelde maar hiermee is het probleem tot op heden niet opgelost.

Groeten,

Andre

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ma
MartinG010 - Mar 14, 2024 om 12:04
Computers & telefonie

Agressieve verkoop en misleidende informatie door Ziggo/Vodaphone ivm glasvezel

Ik heb inmiddels 4x iemand aan de deur gehad en 10x aan de telefoon van Ziggo/Vodaphone. Ze melden zich met de opmerking dat ze bellen om een afspraak te maken voor het aansluiten van glasvezel. Als je niet direct geinteresseerd bent, zeggen ze dat de wijk wordt omgezet naar glasvezel en dat je straks geen internet meer hebt als je hier geen gebruikt van maakt. Hierbij geven ze het idee dat dit Zi ... Lees meer

Peteri
Peteri - Apr 24, 2024 om 11:24
Geldzaken & recht

Overschrijvingsfomulier fraude

Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer

Sp
Sportfan1998 - Apr 24, 2024 om 07:51
Huishouden & energie

Onderbuurman haalt stroom eraf

Mijn onderbuurman haalt mijn stroom en warm water eraf omdat hij last heeft van mijn normale woongeluiden. Hij is mij echt aan het wegpesten. 2 dagen geleden heeft hij mij 12 uur zonder gelaten. Als ik aanklop doet hij niet open en de verhuurder wil niks doen en vindt dat ik dit zelf maar moet oplossen.  Alleen de onderbuurman heeft toegang tot de meterkast.
Wat kan ik doen en bij wie kan ... Lees meer