Philips tv al 2,5 maand kwijt
KLACHT
Mijn televisie is op 14 juli 2016 opgehaald door Philips ter reparatie.
Echter tot op heden heb ik nog geen tv ontvangen en word ik slecht op de hoogte gehouden.
Als ik Philips bel, verwijzen zij mij door naar het reparatiebedrijf. Het reparatiebedrijf kan mij ook niet vertellen hoelang dit nog duurt.
Ik ben al 2 maanden mijn televisie kwijt, ik vind dit niet normaal.
GEWENSTE OPLOSSING
Ik zou graag een compensatie krijgen, er is niks naar mij gecommuniceerd hoelang ik mijn tv kwijt ben. Als ik Philips bel dan verwijzen zij mij door naar CSN , het reparatie centrum. Als ik CSN bel wijzen zij mij door naar Philips. Slechte klantenservice is dit.
Post deze klacht door op sociale media:
JOUW REACTIE
Geplaatst op: 17-09-2016, 2 weken 6 uur geleden.
Ik eis dat ik mijn reparatiekosten en ophaal kosten terug krijg (200 euro).
Dit is 1, omdat mijn tv binnen de economische levensduur viel en 2, dat ik telkens van het kastje naar het muur wordt gestuurd.
JOUW REACTIE
Geplaatst op: 21-09-2016, 1 week 3 dagen geleden.
Vorige week maandag 12 sept. met dhr. Daalmeijer van CSN gesproken. Deze gaf aan mij dinsdag 13 sept. terug te bellen.
Het is inmiddels woensdag 21 sept. en niemand die mij terugbelt of op de hoogte houdt.
Dit is gewoon schandalig, ik ben al 9 weken mijn tv kwijt.
JOUW REACTIE
Geplaatst op: 01-10-2016, 6 uur 13 min geleden.
Update:
Van Philips heb ik vorige week een reactie gekregen dat mijn televisie gecrediteerd gaat worden en ik deze niet meer retour krijg.
Zij maken de credit over na de Mediamarkt en ik kan daar m'n credit opvragen.
Gevraagd gelijk aan Philips hoe hoog mijn credit is, zij kunnen daar geen antwoord opgeven, daar moet ik bij de mediamarkt voor wezen. Philips geeft wél aan dat de credit al is overgemaakt.
JOUW REACTIE
Geplaatst op: 01-10-2016, 6 uur 8 min geleden.
Gisteren avond naar de Mediamarkt gebeld, deze geeft aan de credit niet te kunnen vinden en dat ik maar langs de winkel moet komen. Prima.. vanochtend langs de winkel geweest, de klantenservice verwijst mij naar de service center waar ik ruim een half uur heb moeten wachten. Vervolgens krijg ik te horen dat ik 23,63 euro terug krijg....................
Uiteraard deze niet geaccepteerd, hier kan ik geen nieuwe tv van kopen. Jongens wat is dit nou?
JOUW REACTIE
Geplaatst op: 01-10-2016, 6 uur 5 min geleden.
Door Philips wordt mijn tv niet gerepareerd en zit ik verdorie zonder tv. Ook de klantenservice van Mediamarkt, Philips en CSN laten veel te wensen over.
Ik eis mijn volledige aankoop bedrag van 829 euro terug. Hiermee wil ik best een nieuwe Philips tv kopen bij de Mediamarkt.
JOUW REACTIE
Geplaatst op: 01-10-2016, 6 uur 4 min geleden.
Mijn klacht staat al bekend bij de consumentenbond, klachtenkompas, facebook, kassa en radar.
Dit vind ik geen service.
Edit:
Mijn tv werkte prima, het enige wat er mis was, was dat het scherm bleef hangen de eerste 5 minuten. Daarna liep alles gesmeerd.
Ik eis mijn volledige aankoop bedrag van 829 euro terug.
Kan wel zo zijn, maar ik ga u dat niet betalen als dit uw vraag is. Maar wat is, buiten het bedrag, uw vraag ? Ik zie het als een mededeling met onnodig veel tekst zoals "jouw reactie".
In ieder geval bedankt voor de info waar u uw klacht al heeft neergezet. Net als zowel @gerbera als @tijger1: "wij" kunnen niets met uw mededeling. Maar misschien heeft het u alsnog opgelucht, gezien de heel lange lithanie.
Voor garantie reparatie dient u zich te melden bij uw verkoper en niet bij de fabriek/importeur.
Waarom is uw tv door philips opgehaald?
Hoe oud is de tv of wat is de aankoopdatum?
Uw tv was kennelijk duidelijk uit elke garantie termijn. U krijg € 23, 63 terug en eist € 829, op welke gronden?
Graag een gefundeerd antwoord.
U geeft zo is al gesteld een enorme litanie aan gegevens echter niet de aanschafdatum van de TV. Na deze aanschafdtum heeft u recht op twee jaar na aanschaf bij de leverancier. Ook is van belang of het defect zich al voordeed in de eerste 6 maanden na genoemde datum. Zonder deze gegevens staat alhier behalve een grote lange klacht niets.
U kunt, lijkt me, wel uw TV terug eisen na betaling van de onderzoekkosten.
De TV is tenslotte uw eigendom.
Het kan toch niet zo zijn dat u, uw TV bij het reparatiebedrijf 'inlevert' en er €23,63 voor terug krijgt.
Ze hadden u, de keus moeten geven.
U zou de Vara Belbus kunnen vragen of ze voor u kunnen bemiddelen.
.
bij media markt moet je ook geen tv kopen dat is vragen om problemen. bij media markt is garantie tot de deur.
dit moeten toch veel mensen weten want in de media word er dikwijls over gesproken.
ook de prijzen van media markt zijn niet altijd goed koop veel merk artikelen kosten net zo veel als bij een gewone winkel waar je wel een goede service hebt.daarom moet de consument beter op letten.
Dan heb jij een verkeerde Media markt. Hier in Hoofddorp op en top service en uit eigen ervaring zeker geen garantie tot de deur.
€ 829 retour eisen voor een TV die waarschijnlijk buiten de garantie en kapot is , is onlogisch. Waarschijnlijk koop je een vergelijkbare TV nu voor minder dan de helft van dat bedrag. De restwaarde zal waarschijnlijk niet meer dan rond de € 100,= zijn. Jammer genoeg laat je de noodzakelijke info over de TV onvermeld.
leg nog eens uit wat er prcs is gebeurt allemaal, hoe oud de tv is en welke stappen u prcs ondernomen hebt...
Nou, liever niet; wordt het verhaal nog langer. ;-)
Zo zie je maar, dat je een TV of wát voor apparaat dan ook, waar toch wel eens iets aan kan mankeren, toch het allerbeste bij een bedrijf kunt kopen, waar een goede servicedienst achter staat................Ook al betaal je dan waarschijnlijk toch iets méér, bij de aanschaf!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer