vlinder279
door vlinder279 Oct 26, 2016 om 15:17
Elektronica & tv

RTLxl app op mijn philips smart tv werkt niet meer

Sinds kort krijg ik bij de RTLxl app op mijn philips smart tv de melding: "helaas is deze app niet meer beschikbaar".
Ook staat er een stopbord boven het picto van de app.
Bij mijn telefoon en tablet doet hij het nog wel gewoon.
In de app galery staat er ook geenandere/nieuwere versie.
Kan iemand mij vertellen hoe dit op te lossen?

8053 6 Rapporteer

Topantwoord

sw
door swat1500 - Oct 26, 2016 om 22:17
3763 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft u al een keer de app verwijderd van uw televisie en vervolgens opnieuw geinstalleerd?

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Oct 26, 2016 om 22:32
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dat kun je alleen oplossen door een nieuwe televisie te kopen. RtlXl heeft de app vernieuwd en die werkt niet in oudere t.v.'s.

Meer info https://help.rtlxl.nl/hc/nl/articles/201807001-Op-welke-Smart-TV-s-merken-is-de-RTL-XL-app-beschikbaar-

marita5
door marita5 - Oct 26, 2016 om 22:51
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Edit

Topantwoord

ka
door kaakje - Oct 26, 2016 om 22:54
109 Antwoorden / 0 Vragen

Wat Carola zegt is helemaal waar. De app is vernieuwd. Qua uiterlijk ziet het er gelikt uit, daar is ook alles mee gezegd. Je kan sneller (tot32x) doorspoelen. Maar je krijgt wel de reclame erbij. Dat is een stuk minder want die kan je nl. niet doorspoelen. Om daar nou een nieuwe tv voor te gaan kopen?

sw
door swat1500 - Oct 28, 2016 om 14:41
3763 Antwoorden / 0 Vragen

Als de app inderdaad niet meer werkt op uw type tv dan kunt wellicht via Chromecast en uw pc cq tablet alsnog rtlxl naar uw tv streamen. Is waarschijnlijk goedkoper dan een nieuwe tv kopen.

ro
door ronny530 - Oct 28, 2016 om 15:09
2752 Antwoorden / 41 Vragen

De vernieuwde app is nu nog niet mogelijk voor oudere smart tv's maar er wordt wel aan gewerkt dus het duurt nog even voordat de app weer bruikbaar is. Het gegeven advies om maar een nieuwe tv te kopen is m.i. niet van toepassing want dan kunt u elke maand wel een nieuwe kopen omdat de app ontwikkelaars zonder de fabrikanten op de hoogte te stellen maar blijven updaten.