Sinds kort heb ik een nieuwe Samsung smart tv, die prima werkt. Helaas kan ik er geen rtl uitzending gemist op kijken. Iemand enig idee, hoe ik dit kan doen? Alvast hartstikke bedankt.
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Hé, da's wel erg vreemd dat die RTLXL app er niet op zit. Heb je de nieuwste software van de t.v. er op gezet? (Als het goed is, wordt dit overigens wel automatisch ge-update.) Welk model heb je van de Samsung? Toch geen buitenlands model, hoop ik?
Ik vraag het voor alle zekerheid maar: de t.v. is toch wel verbonden met internet?
Geen idee of ik de nieuwste update erop heb? Bij thuiskomst gewoon geinstalleerd. Hij is van BCC. Misschien heel dom van me, maar komen ze niet allemaal uit het buitenland?:-)
Ja, ze worden inderdaad allemaal in het buitenland gemaakt, maar er zit een verschil tussen modellen bestemd voor de Nederlandse markt of voor bijv. Polen.
Ga eens naar Menu - Ondersteuning - Software update
Geen idee of ik de nieuwste update erop heb? Bij thuiskomst gewoon geinstalleerd. Hij is van BCC. Misschien heel dom van me, maar komen ze niet allemaal uit het buitenland?:-)
Ik begrijp dat de app dus ook niet bij 'aanbevolen' updates te vinden is? Wel helemaal met de pijltjestoets naar rechts gegaan? Edit: lees nu net je antwoord dat hij daar ook niet te vinden is. Dan maar een Samsung account aanmaken, zodat je de app handmatig kunt installeren (Samsung apps). Vreemd is het wel, want die RTLXL app staat er bij een nieuwe t.v. altijd al op.
En installeren via de Samsung app store? Heb je dat al geprobeerd? Als je de app ook daar niet kan vinden, dan meer even chatten met een Samsung medewerker https://e-contactus.samsung.com/nl/m/webchat
Nee hoor je hoeft alleen die knop te gebruiken en dan zie je dit. Als die app niet onder mijn apps staat gebruik dan de zoekfunctie en als het moet installeer het dan.
Heb net, dankzij de goede tip van Carola83, gechat met een samsungmedewerker. Werd prima geholpen. Er werd mij verteld, dat een app van rtl xl (nog) niet mogelijk is. Dit ligt aan RTL , die moeten dit in orde maken. Iedereen hartstikke bedankt voor het meedenken en nog een fijne dag.
@ineke: tnx voor de terug koppeling. Dat die app voor RTLXL er niet is, heeft dus blijkbaar specifiek met jouw model t.v. te maken. Met Tizen soms? Want ik heb pas een nieuwe Samsung gekocht, daar staat de app wel op, ook op mijn andere 3 jaar oude t.v.
Wij hebben de Samsung TV een week geleden gekocht. Helaas zit er bij alle apps geen RTL XL. Dit ligt dus niet aan een oudere type aangezien wij een nieuwe type Samsung TV hebben aangeschaft.
Dat het niks te maken heeft met een ouder model t.v., maar met Tizen waren we al achter.;-) Ik las ergens dat de RTLXL app voor Tizen rond / na deze zomer gereed is.
DOOR YVONNEREIJERINK- 6 JUL. 2016 OM 10:46 1 ANTWOORDEN / VRAGEN
0
Wij hebben de Samsung TV een week geleden gekocht. Helaas zit er bij alle apps geen RTL XL. Dit ligt dus niet aan een oudere type aangezien wij een nieuwe type Samsung TV hebben aangeschaft.
Wat je wel direct kan doen is de NLziet app installeren. Een account kost je 7,95 per maand en voor zover ik het kan zien kan je via deze app het volledige aanbod van RTLXL bekijken.
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Lees meer
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten. Direc
...
Lees meer
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht. je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Hallo
Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle.
De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week.
Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle.
Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken.
De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven.
Uiteindelij
...
Lees meer
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden. Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt. Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer. Wat kan ik het beste doen?
Lees meer