ka
door kawasaki driver Oct 27, 2016 om 19:03
Elektronica & tv

Vodafone thuis digitale tv

ik ben bij iemand bezig man van in de 70 om digitale tv weer werkend te maken van vodafone ik heb zelf ook vodafone dus weet hoe het werkt maar bij deze man is het kastje kapot lampje brand niet ben nu al maanden bezig en er word van alles beloofd dat er nieuw kastje word gestuurd maar er komt maar steets niks monteur is te duur zeggen ze zelf ik wil er gewoon nu vanaf ze helpen niet maar zit nog aan een contract vast hoe kan ik hier van af als ze mij niet helpen

795 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Oct 27, 2016 om 19:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Op dit forum is het webcareteam van Vodafone soms actief. Dus wellicht melden zij zich. 

Het schijnt ook te helpen als men zijn klacht op Facebook of zo zet. Dus misschien ook nog een idee.

Johkwe
door Johkwe - Oct 27, 2016 om 21:21
44 Antwoorden / Vragen
0

Raar ze kunnen op afstand zien of de ontvanger goed werkt.
Bij KPN doen ze niet zo moeilijk.
Al 2x een ander ontvangen, 1x was de ontvanger verouderd en de 2e x werkte hij niet goed genoeg. Ik kon daar eigenlijk wel mee leven maar kreeg toch een ander toegestuurd.

marita5
door marita5 - Oct 27, 2016 om 21:24
11512 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Kawasaki Driver ,

Stuur Vodafone een brief / of mail met vermelding aanmaning tot nakoming overeenkomst , klik op de rode regel ( zie benedenaan voorbeeldbrief .)

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Oct 28, 2016 om 09:43
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Kawasaki Driver,
 
We willen u graag helpen om dit alsnog op te lossen. Kunt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | Kawasaki Driver | 27-10-2016 | Vodafone Thuis digitale TV
 
Gegevens:
- naam
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van het bankrekeningnummer

Met vriendelijke groet, Serkan
 
Vodafone 24/7 Web Crew

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Nov 1, 2016 om 08:30
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Kawasaki Driver, we hebben verleden week gevraagd om een mail met gegevens te sturen. Helaas hebben we daar nog geen reactie op gehad. Kun je aangeven of het issue inmiddels is opgelost en we de case kunnen sluiten?

Groeten, Per
Vodafone 24/7 Web Care

jo
door jorisw - Nov 1, 2016 om 09:13
4340 Antwoorden / 1 Vragen
0

Het toetsenbord is ook niet goed meer zie ik.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

el-zorro
el-zorro - Apr 24, 2024 om 21:38
Geldzaken & recht

Coulance regeling

Coulant betekende oorspronkelijk letterlijk 'vloeiend' en 'gemakkelijk'. Het is afgeleid van het Franse couler 'stromen, vloeien', dat teruggaat op het Latijnse colare 'filtreren, dempen'.     Tijdens de laatste uitzending van dit jaar Kwam weer het onderwerp   Veelvoorkomende problemen met de distributieriem        Als een burger de dupe word door een bedrijf Waar bij hij of zij ... Lees meer

Ro
Rob Vera - Mar 9, 2024 om 18:14
Computers & telefonie

Kan ISP Tweak het contract ontbinden met berekening in eigen voordeel?

Beste Kassa,

nu al een aantal jaar heb ik een internet glasvezel abonnement bij Tweak.  Nu Tweak is overgenomen door Odido kreeg ik een email dat Tweak mijn abonnementscontract wil ontbinden en mezelf bij Odido moet aanmelden. 
Het betreft een abonnementsvorm welke ik per jaar betaal (gezien het voordeel van 10 euro per maand).  In de afwikkeling wil Tweak mij nu met terugwe ... Lees meer

Wi
Wintertje0 - Apr 24, 2024 om 21:27
Geldzaken & recht

Zakelijk energiecontract consument

Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.

nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze ... Lees meer