Vodafone thuis digitale tv
ik ben bij iemand bezig man van in de 70 om digitale tv weer werkend te maken van vodafone ik heb zelf ook vodafone dus weet hoe het werkt maar bij deze man is het kastje kapot lampje brand niet ben nu al maanden bezig en er word van alles beloofd dat er nieuw kastje word gestuurd maar er komt maar steets niks monteur is te duur zeggen ze zelf ik wil er gewoon nu vanaf ze helpen niet maar zit nog aan een contract vast hoe kan ik hier van af als ze mij niet helpen
Op dit forum is het webcareteam van Vodafone soms actief. Dus wellicht melden zij zich.
Het schijnt ook te helpen als men zijn klacht op Facebook of zo zet. Dus misschien ook nog een idee.
Raar ze kunnen op afstand zien of de ontvanger goed werkt.
Bij KPN doen ze niet zo moeilijk.
Al 2x een ander ontvangen, 1x was de ontvanger verouderd en de 2e x werkte hij niet goed genoeg. Ik kon daar eigenlijk wel mee leven maar kreeg toch een ander toegestuurd.
Hallo Kawasaki Driver ,
Stuur Vodafone een brief / of mail met vermelding aanmaning tot nakoming overeenkomst , klik op de rode regel ( zie benedenaan voorbeeldbrief .)
https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst
Hallo Kawasaki Driver, we hebben verleden week gevraagd om een mail met gegevens te sturen. Helaas hebben we daar nog geen reactie op gehad. Kun je aangeven of het issue inmiddels is opgelost en we de case kunnen sluiten?
Groeten, Per
Vodafone 24/7 Web Care
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer