Ziggo abbonnement
Ziggo verhoogde zonder bericht vooraf het abbonnement met €1.50 per maand voor alleen TV ontvangst.
Kan dit zomaar???
Sinds wanneer heb jij die 'verhoging' dan gemerkt? Wat betaalde je vóór die verhoging'' ? Wat betaal je nu? En heb je het over het abonnement Kabel TV en Radio? Ziggo geeft tariefswijzigingen, dus een aanpassing/verhoging/verlaging wel altijd aan. Via de lokale krant, internet, e-mail of soms nog per brief. Dus ik vraag mij zelf af hoe jij hierbij komt.
Handig, bij twee vragen een antwoord plaatsen...
Ik weet niks van een prijsverhoging. Ook met Google vind ik maar 1 melding op Klacht.nl. Is die melding van jou toevallig? Zoals gezegd, van prijsverhogingen krijg je altijd bericht.
Je hebt het toch niet over Telenet, de 'zuster' van Ziggo?
hallo ikzelf1942 ,
Ik zie geen enkele verhoging abonnement bij Ziggo .
Welk abonnement heeft uw ? en heeft u er niet iets extra`s bij .
Als blijkt dat u een verhoging heeft zonder vooraf een bericht , wat normaal wel altijd gebeurd bij Ziggo , kunt uw ten allertijde het abonnement opzeggen .
Is het telenet , ( belgische provider ) daar gaan de abonnementen omhoog v.a. 14 - 2 - 2016 .
Zie hier de tarieven van Ziggo tv.
https://www.ziggo.nl/tarieven/televisie/
Beste beantwoorders,
In mijn vraag staat toch duidelijk dat het gaat om een TV aansluiting van ZIGGO
Hieronder de laatste facturen ( ter verduidling, In mijn gemeente geldt een speciaal tarief
i.v.m. vroegere afspraken vanuit PNEM en Essent etc.)
473462182 | 28-01-2016 | 28-01-2016 | € 17,30 | |
469972431 | 30-12-2015 | 30-12-2015 | € 15,80 | |
467423752 | 27-11-2015 | 27-11-2015 | € 15,80 | |
464811493 | 29-10-2015 | 29-10-2015 | € 15,80 |
Bedankt voor je bijdehante reactie. Als je dit meteen had gezegd, dan hadden we hier ook niet naar hoeven te vragen.
OT: Het is terecht dat Ziggo eindelijk de tarieven voor kabel tv en radio gelijk gaat stellen. Het gelijkstellen wordt jaarlijks verhoogd, totdat iedereen hetzelfde betaald. Er zijn nog wat gemeentes die een speciaal tarief in rekening krijgen, dit vanwege bepaalde afspraken die er in het verleden zijn gemaakt. Ik betaal € 56,10 per kwartaal, dus € 18,70 per maand. Dus meer dan jou.
Ziggo heeft dit wel degelijk gecommuniceerd.
Zie ook dit bericht wat betrekking heeft op de gemeente Hilversum. Die betaalden per maand € 13,19 (tarief in 2014)
Ziggo krijgt van de gemeente Hilversum een schadevergoeding van vier miljoen euro. De vergoeding heeft te maken met jarenlang gesteggel met voorganger UPC over de kabeltarieven.
http://www.totaaltv.nl/nieuws/22032/ziggo-en-hilversum-begraven-strijdbijl.html
Was wel zo handig geweest als je meteen de volledige en juiste informatie had gegeven! Ongetwijfeld zal het door Ziggo (of misschien je gemeente) zijn aangegeven dat de prijzen omhoog gaan. Als je schrijft over welke gemeente het gaat, kan ik het uitzoeken.
Je kunt het ook omdraaien: jarenlang heb je minder betaald dan andere Ziggo abonnees. Zelfs het nieuwe tarief is nog lager dan die van anderen. Lijkt mij volkomen terecht dat dit in etappes recht getrokken gaat worden.
In mijn vraag staat toch duidelijk dat het gaat om een TV aansluiting van ZIGGO
Hieronder de laatste facturen ( ter verduidling, In mijn gemeente geldt een speciaal tarief
i.v.m. vroegere afspraken vanuit PNEM en Essent etc.)
473462182 | 28-01-2016 | 28-01-2016 | € 17,30 | |
469972431 | 30-12-2015 | 30-12-2015 | € 15,80 | |
467423752 | 27-11-2015 | 27-11-2015 | € 15,80 | |
464811493 | 29-10-2015 | 29-10-2015 | € 15,80 |
Er zijn inderdaad enkele regio's waar de prijs -alweer- omhoog gaat. Dit is al meer dan een jaar geleden gecommuniceerd echter was Ziggo dit vergeten om te doen (ging volgens mij in twee fases, en de laatste zijn ze dus vergeten), sinds dit jaar geldt de nieuwe prijs, ook dat is weer per brief medegedeeld.
Normaal communiceren ze inderdaad niet of zo vaag mogelijk over dit soort zaken met hun klanten, maar heb begrepen dat ze dit deze keer wel netjes gedaan hebben.
@Ziggo jullie worden veel en veel te duur, doe eens mogelijk maken dat je je TV abonnement kunt opzeggen. Koppelverkoop is tenslotte hartstikke illegaal.
Echt totaal niet herkenbaar voor mij dat Ziggo niet communiceert over a.s. prijsverhogingen e.d. Krijg altijd mails hier over. En nee, ik ben geen aandeelhouder en ben ook geen medewerker:-)
Inderdaad over prijsverhogingen, doen ze dit wel. Voorbeeldje; in het verleden sluiten ze gewoon poort 25 af, zonder dit even de klanten te laten weten, behoorlijk irritant. En dan de klantenservice die er niet van op de hoogte is, nog irritanter. Dus Carola hop aan het werk en richt jouw collega's wat beter af ;-).
Tja, en als je het er niet mee eens bent, staat het je natuurlijk vrij om over te stappen naar een andere provider.....
Dan betaalt u nog steeds minder dan ik moet betalen. Ik betaal nl 54,75 per 3 maanden. Een verhoging is al zo'n jaar geleden schriftelijk aangekondigd zoals Ziggo dat altijd doet..
@ikzelf1942 ; Bedankt voor je bijdehante reactie. Als je dit meteen had gezegd, dan hadden we hier ook niet naar hoeven te vragen.
OT: Het is terecht dat Ziggo eindelijk de tarieven voor kabel tv en radio gelijk gaat stellen. Het gelijkstellen wordt jaarlijks verhoogd, totdat iedereen hetzelfde betaald. Er zijn nog wat gemeentes die een speciaal tarief in rekening krijgen, dit vanwege bepaalde afspraken die er in het verleden zijn gemaakt. Ik betaal € 56,10 per kwartaal, dus € 18,70 per maand. Dus meer dan jou. Ziggo heeft dit wel degelijk gecommuniceerd.
Zie ook dit bericht wat betrekking heeft op de gemeente Hilversum. Die betaalden per maand € 13,19 (tarief in 2014) Ziggo krijgt van de gemeente Hilversum een schadevergoeding van vier miljoen euro. De vergoeding heeft te maken met jarenlang gesteggel met voorganger UPC over de kabeltarieven.http://www.totaaltv.nl/nieuws/22032/ziggo-en-hilversum-begraven-strijdbijl.html
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Vriendenloterij stoppen lukt niet
Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer
Hogen kosten geneesmiddel vanwege logistieke problemen generiek middel.
Beste,
Recentelijk moest ik bij zorgverzekeraar CZ fiks bijbetalen voor een niet-preferent geneesmiddel.
Vanwege logistieke noodzaak werd mij het patentmiddel i.p.v. het generieke preferente middel meegegeven. Daardoor is er nu € 52,95 in rekening gebracht.
Normaliter zijn de kosten € 6,29, een verschil van € 46,66 dus.
Het gaat om het anti-epilepticum Lamotrigine.
...
Lees meer
Afvoer verstopt
Hoi,
Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur.
Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat??
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer