fr
door franco Feb 26, 2013 om 12:23
Garantie & verzekeringen

Amev (ardanta) levensverzekering

ikn heb een overeenkomst met de amev levensverzekering afgesloten hierna te noemen amev leven en ik lees nu dat het een uitvaart geldverzekering is hij is nu een jaar premievrijik dacht dat ik hem had afgesloten als levensverzekering maar dat is niet zo want ik heb wel apparte overlijdingsverzekeringen af gesloten als ik dat had geweten had ik dit niet afgesloten bij de amev daar ik nu in scheiding ligt kwamen deze pollissen boven water ik wou hem afkopen maar dat ging niet dus ik heb 3 overlijdings verzekeringen lopen waar ik niks aan heb als je maar alleen bent dan was eentje wel voldoende ik vind dat ik gewoon genaait ben door de amef er komt een verzekerings agent die vertelt een mooi verhaaltje en je betaald je premie en krijg dan weken daarna een polis die je weg legt en niet meer naar omkijkt ik had ook beter moeten opletten maar op dat moment vertrouw je de agent die alles regelt mijn vraag kan ik als nog mijn verzekering afkopen .Wat moet ik doen???

7604 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 26, 2013 om 12:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

"Begrafenis" polissen kunnen maar in uitzonderlijke gevallen worden afgekocht en dan nog, de afkoopwaarde is bitter laag. U hebt dus nu drie begrafenispolissen. Of dat teveel is, hangt van de hoogte van de verzekerde bedragen af.

Dat u nu alleen bent, doet daar verder niets aan toe of af. Als u komt te overlijden moet er ook genoeg geld zijn voor de nabestaanden om de kosten te voldoen.

Als die ene polis al voldoende dekking biedt en de andere nog lopen, kunt u ook overwegen die ander premievrij te maken.

Waarom zou je een verzekeringsagent op zijn blauwe ogen geloven? U moet zelf de boel controleren.

Het zou ook prettiger zijn voor de leesbaarheid van uw vraag, als u hoofdletters en punten in uw zinnen gebruikt.

rapil
door rapil - Feb 26, 2013 om 12:45
433 Antwoorden / 0 Vragen

Beter opletten als je weer een verzekering afsluit. Je hebt zelf zitten slapen.

fr
door franco - Feb 26, 2013 om 12:56
2 Antwoorden / 5 Vragen

Ik zou graag weten.Hoe ik het kan afkopen! Amev heefd de verzekering ondergebracht bij een andere maatschappy , Ardanta.

tijger1
door tijger1 - Feb 26, 2013 om 13:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

HOE u eventueel kan afkopen staat in de polisvoorwaarden.

U kunt u vraag ook per mail stellen aan info@ardanta.nl