ni
door nicky hoes Jun 16, 2017 om 11:42
Garantie & verzekeringen
Claim ingediend - niks ontvangen

Afgelopen oktober ben ik naar Loveland festival geweest waarbij de organisatie confetti gebruikte in de zaal. Na afloop van het festival zag ik tot mijn grote verbazing dat mijn schoenzolen helemaal roze waren. Thuis heb ik alles geprobeerd om dit eraf te krijgen maar tevergeefs. Op Facebook plaatste Loveland zelf een berichtje waarin stond dat iedereen met beschadigde schoenen een claim kon indienen. Ook ik heb dat 3 dagen na het festival meteen gedaan. Om een lang verhaal kort te maken: ik heb het te vergoeden bedrag nog steeds niet ontvangen ondanks herhaaldelijke e-mails van de Loveland organisatie dat het bedrag zal worden uitbetaald. Wat kan ik verder nog doen? Ik ben hier al vanaf oktober mee bezig. Wie kan mij hiermee helpen?

Ter info: mijn schoenzolen waren wit en op de foto zie je wat er precies gebeurd is.

1290 4 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jun 16, 2017 om 12:19
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Nickey Hoes ,

Probeer dit tel.nr eens staat op FB .

31 (0)20 689 47 14

ni
door nicky hoes Jun 16, 2017 om 12:55
Antwoorden / 1 Vragen

Hoi Marita5,

bedanktvoor je reactie. Ik heb nu 3 keer telefonisch contact met hun gehad en zn 12 mailtjes zijn we verder. Zij hebben meerdere malen aangegeven dat het bedrag zal worden vergoed en dat dit (in november) binnen 6 weken zal gebeuren. Meerdere malen contact opgenomen in de tussentijd en tot mijn verbazing kreeg ik een mail afgelopen mei waarin stond dat mijn claim niet bekend is bij hun verzekeraar en dat de claim vervallen is omdat de aangeef datum is verstreken. Erg vreemd, aangezien ik zwart op wit heb staan dat de verzekeraar het bedrag zal gaan vergoeden.

Ik weet niet wat ik nog meer kan doen.

edrick3
door edrick3 - Jun 16, 2017 om 12:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Plaats je klacht op Facebook.
Stel de organisatie schriftelijk aansprakelijk en vermeld een schadebedrag.
Geef ze nog 14 dagen om de zaak af te handelen.

ni
door nicky hoes Jun 16, 2017 om 12:59
Antwoorden / 1 Vragen

Beste Edrick3,

bedankt voor het meedenken. Ik heb mijn rekening van de schoenen toen mee gestuurd naar loveland via de mail. Ik heb zwart op wit staan dat de verzekeraar van Loveland het bedrag zal gaan vergoeden maar tot op heden niks ontvangen. Ook vanochtend heb ik weer telefonisch contact met hun gezocht en zij geven aan dat ze nog steeds wachten op de verzekeraar. erg gek aangezien ik in januari al bericht van hun heb ontvangen waarin staat dat de claim zal worden vergoed en zij hebben zelfs om mijn rekening nummer gevraagd. Sinds oktober mee bezig en nog steeds geen schadevergoeding ontvangen. Zo vervelend!

panter22
door panter22 Jun 16, 2017 om 13:23
6599 Antwoorden / Vragen

Weet je wie de verzekeraar is?
Dan zou je die kunnen mailen.

edrick3
door edrick3 Jun 16, 2017 om 14:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Contact opnemen met de verzekeraar en om afhandeling van de zaak vragen. Alhoewel .... dat hoort de organisatie te doen! Maar ja, wie weet helpt een beetje druk toch nog.

marita5
door marita5 - Jun 16, 2017 om 13:02
11510 Antwoorden / 15 Vragen

@Nickey Hoes ,

Hier staat nog een mobiel tel.nr probeer dat eens , help dit niet stuur dan een brief met de bewijsstukken .

Adres: President Allendelaan, 1064 GW Amsterdam
Telefoon: 06 50907555

jo
door jorisw - Jun 16, 2017 om 16:10
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Was het een leuk festival?