andreas tusveld
door andreas tusveld Jul 16, 2017 om 17:53
Garantie & verzekeringen

De warme douche

Ik wil iemand de warme douche geven.
Ik heb een twee weken voor mijn vakantie mijn airco compressor laten reviseren.
Direct na inbouwen gekontroleerd,geen problemen.
Ik ga op vakantie en op het moment dat ik in Kroatie kom word het erg warm en zet ik mijn airco aan .
Maar na ongeveer 10 a 15 minuten ruiken we een zeer verbrandings luchtje.Toch nog even 15 minuten door gereden naar de kamping en de volgende dag naar een garagen bedrijf in Karlovac in Kroatie gereden. Heelaas net niet gehaal en afgesleept geworden door de kroatie ANWB.(HAK) De kompressor was kapot en moest vervangen worden door een nieuwe.Heelaas drie dagen op de camping moeten staan in afwachting van de reparatie.Dure reparatie bij het begin van de vakantie.
Direct een mailtje gestuurd naar de nederlandse airco reparateur en bericht terug gekregen om na de vakantie even te evalueren.
Bij terug komst van de vakantie direct contact opgenomen voor een afspraak.
Alles uit gelegt met foto,s erbij.
Helaas had ik de compressor niet meer meegekregen want dan moest ik extra 60€ meer betalen.De airco specialist hier was zeer coulant en heeft mij het hele reparatie bedrag terugbetaald.Hij vondt het ook wel jammer dat ik de compressor er niet bij had,zodat hij  niet kon controleren wat er fout was gegaan.
En daarom wil ik deze airco man en het bedrijf de warme douch geven.

2830 10 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jul 16, 2017 om 17:54
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Leuk, maar dan ben je hier verkeerd.

boppe1943
door boppe1943 Jul 16, 2017 om 20:43
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Top dat andere forumleden even aangeven waar TS dan wel moet zijn.

tenormin
door tenormin Jul 16, 2017 om 21:16
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Dat doet @marita5 toch? Ze is altijd goed om mensen verder te verwijzen.

diumenge
door diumenge Jul 16, 2017 om 21:32
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dan doe jij dat toch boppe? Als je dat zo belangrijk lijkt...

ficus
door ficus - Jul 16, 2017 om 17:56
147 Antwoorden / 2 Vragen

U bent bij de concurent. Bij Radar van de AVRO/TROS kan men douchen.

diumenge
door diumenge - Jul 16, 2017 om 17:58
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Begrijp sowieso niet waarom je hier iemand de warme douche voor wilt geven. Lijkt mij niet meer dan logisch om het reparatiebedrag terug te geven.

costnix
door costnix Jul 16, 2017 om 20:53
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Goede service behoort de norm te zijn!

marita5
door marita5 - Jul 16, 2017 om 18:16
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Andreas Tusveld ,

Een warme douche kunt u hier geven , klik op de rode regel .

https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/douche/insturen/

ne
door neodutchio - Jul 16, 2017 om 18:50
5148 Antwoorden / 12 Vragen

U had gewoon even de waterleiding langs de kapotte compressor kunnen laten lopen. Hierdoor was het water warm geworden. Even een douchekop aan bevestigen en voila, een warme douche.

tenormin
door tenormin - Jul 16, 2017 om 18:52
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Toch opvallend hoeveel mensen de consumenten-programma's van Vara-BNN en AvroTros verwisselen. In wezen lijkt het dus niet uit te maken. Maar ben van mening dat @andreustusveld inderdaad een beste service heeft gehad van 'de airco man'. Dat zeker. Op naar de link van @marita5, TS. ;-)

ne
door neodutchio Jul 16, 2017 om 19:50
5148 Antwoorden / 12 Vragen

In de hoop dat TS meeleest hier. Straks zit ze elke keer naar het verkeerde programma te kijken in de hoop dat ze er in komt.

tenormin
door tenormin Jul 16, 2017 om 20:05
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Dat is inderdaad wel de vraag: krijg de indruk dat de (meeste) vragenstellers nooit terugkoppelen. Maar goed, voor een bak warm water over je hoofd is het in dit geval niet zo belangrijk.

costnix
door costnix - Jul 16, 2017 om 20:52
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U bent blaffende tegen de verkeerde boom.
(VARA BNN in plaats van AVRO TROS)

aurora1
door aurora1 - Jul 16, 2017 om 20:56
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Bij de Vara doen ze niet aan douchen en derden kunnen er niet zomaar douchen..

Gerry1969
door Gerry1969 - Jul 16, 2017 om 22:15
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Andeas, ik wil graag een ijskoude douche uitdelen aannuw leraar of lerares Nederlands.
Specifiek aan degene die lezen gaf.

Als het verschil tussen Kassa en Radar wat te moeilijk voor u is zou ik morgen gelijk die douche gaan brengen.

tijger1
door tijger1 - Jul 17, 2017 om 00:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik moet wel zeggen dat als ik soms in mijn geheugen graaf naar aanleiding van een kwestie wat in een consumentenprogramma besproken is, ik ook niet altijd weet of dat nu bij Radar of Kassa was. Maar die douches zouden toch wel echt bekend moeten zijn.