sv
door sven560 May 31, 2016 om 16:48
Garantie & verzekeringen

Garantie op tablet uit de vs

Ik ben van plan om een tablet van Samsung te kopen van amazon.com.
Hier zit natuurlijk garantie van Samsung op. Is deze garantie gewoon geldig als ik de tablet koop en zo ja kan ik bij een defect ook mijn garantie gebruiken bij Samsung Nederland.
Alvast bedankt.

1380 6 Rapporteer

tenormin
door tenormin - May 31, 2016 om 17:02
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Ik weet het zo net nog niet. Amerika heeft sowieso een ander stroomnetwerk. Dan zal je de stekker (opladen) hier nog moeten veranderen. Lees op internet allerlei tegenstrijdige berichten.

Cookies
door Cookies - May 31, 2016 om 17:30
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee, Samsung Nederland zal je niet helpen. Bij twijfel aan dit antwoord, kun je op diverse manieren ook deze vraag aan Samsung stellen. Naar beneden scrollen om bij de contactopties te komen: http://www.samsung.com/nl/support/

ro
door ronny530 - May 31, 2016 om 18:02
2752 Antwoorden / 41 Vragen

Voor garantie zult u bij de verkoper moeten zijn en niet bij Samsung nederland want die hebben de tablet niet verkocht. In Amerika gebruiken ze het 110 voltssysteem en een andere aansluitsteker. Met wat pech is de meestal externe voeding niet geschikt voor het 230 voltssysteem en dient u een andere voeding aan te schaffen waarmee uw winst tot nul wordt gereduceert. Ook softwarematig zullen er verschillen zijn want de Amerikaanse markt is gericht op wat Amerikanen willen. Al met al geen aanrader.

jo
door jorisw - May 31, 2016 om 20:48
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Hoeveel is het prijsverschil?

costnix
door costnix - May 31, 2016 om 22:49
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Amazon.com levert alleen in de USA. waarom bestelt u get niet gewoon bij Amazon.nl ???

ti
door tilpend - Jun 1, 2016 om 07:22
131 Antwoorden / 0 Vragen

Houdt u er rekening mee dat u invoerrechten, btw, inklaringskosten en nog eventueel andere bijkomende kosten moet betalen als u iets in de VS besteld? Zie http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/campagnes/landingspaginas/prive/internetaankopen/internetaankopen en  http://www.invoercalculator.nl/

Met een beetje pech betaald u uiteindelijk niet minder maar meer door in de VS te bestellen.