er
door erwin777 29 jan. 2005 om 12:31
Garantie & verzekeringen

Gezamenlijke annulerings verzekering met vrienden

Wij gaan binnenkort met 2 gezinnen op vakantie maar hebben beide een doorlopende annuleringsverzekering, echter bij verschillende maatschappijen. Stel dat in het eerste gezin iets gebeurd waardoor ze recht hebben om te annuleren (bijvoorbeeld vader/opa overlijdt) heeft het andere gezin dan ook het recht te annuleren? De postbank meld dat zolang we met allemaal op één boeking staan vermeld het andere gezin ook recht heeft om te annulreren, Interpolis geeft aan dat dit alleen het geval is als we allemaal op dezelfde polis staan vermeld. Tevens geeft de postbank aan dat de gezamelijke verzekeraars dit zo hebben afgesproken en hebben vastgelegd in artikel 15.17 van een bepaalde clausule. Weet iemand hoe dit precies zit?

145 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

door denis - 29 jan. 2005 om 14:22
9 Antwoorden / 0 Vragen
0

Erwin,



De postbank en interpolis hebben verschillende bepalingen hierover. Bij
de Postbank heeft u wel het recht te annuleren als het andere gezin
iets overkomt.

Bij Interpolis is er alleen dekking als de bij Interpolis verzekerde daardoor alleenreizend wordt.



De vraag over de afspraken tussen de gezamenlijke verzekeraars kan ik nu niet beantwoorden, daar kom ik nog op terug.









in
door interpolis - 8 feb. 2005 om 16:57
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Edwin,


Namens Interpolis reageer ik hierbij op je vraag over de dekking op de annuleringsverzekering. Interpolis vraagt alle verzekerden die samen reizen en ten opzichte van elkaar verzekerd willen zijn bij annulering van de reis, zich allemaal bij Interpolis te verzekeren. Dat kan op een Doorlopende Annuleringsverzekering, of op een Kortlopende Annuleringsverzekering. De Postbank stelt deze voorwaarde niet.


Het is niet zo dat verzekeraars hierover overkoepelende afspraken hebben gemaakt en dat die ergens zouden zijn vastgelegd.


Voor meer informatie over dit onderwerp of de reden waarom Interpolis voor dit beleid kiest, verwijs ik je graag door naar onze afdeling Verkoopservice, telefoon 013-462 12 00.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ac
achraf el - 25 sep. 2016 om 20:58
Winkels & webshops

Vipfashion shop origineel en vertouwbaar.

Heeft iemand ervaring met vipfashion shop en is het origineel? Lees meer

ha
haiko wantia - 20 sep. 2016 om 19:30
Computers & telefonie

KPN pre order iPhone 7 en alle missers in deze, hoe los je het op?

Zie onderstaande conversatie met KPN en graag jullie mening of jullie hier iets mee kunnen?

@Bob Mols, directeur @klantenservice KPN   Geachte heer Mols,   Vrijdag 09-09-2016 was het dan zover, we konden de Iphone 7 in pre order bestellen. Echter nu 10 dagen later en veel frustratie verder, blijkt mijn pre order niet, in welke vorm dan ook nog in jullie systemen te zijn vermeld, w ... Lees meer

cees60 - 21 sep. 2016 om 19:08
Computers & telefonie

Netwerknaam veranderen

De naam van mijn netwerk is UPC........ Dit zie ik als ik via Wifi inlog. Naast het gebruik van een Wifi-verbinding heb ik ook twee desktops welke ik
d.m.v. homepluggen heb aangesloten op mijn modem. Nu zie ik dat, als ik op het netwerk-icoontje onderin de taakbalk ga staan dat hier een andere naam verschijnt. Op mijn W7 pc. verschijnt de naam Atheros ....... en op de W10 pc de naam Netwerk 2 ... Lees meer