Ma
door Maayke Oct 1, 2016 om 18:03
Garantie & verzekeringen

Heb ik recht op het creditbedrag?

Hallo,

Hieronder volgt een kleine opsomming van mijn probleem/klacht.
- Sinds 2015 een abonnement via Vodafone met daarbij de Samsung S5
- Sinds juni 2016 problemen met behoud netwerk en data.
- Vanaf juni 2016 meerdere malen ingestuurd ter reparatie en werd de klacht meerdere malen niet ontdekt
- 29 augustus 2016 het toestel weer ter reparatie ingestuurd (expertise onderzoek) met een video als bewijslast voor het probleem.
- 7 september 2016 bericht ontvangen dat de klacht in geconstateerd. Het toestel valt niet meer te repareren en hierdoor wacht Vodafone nu op een credit van de fabrikant Samsung.
- 30 september 2016, credit (429euro) ontvangen en ik mag hiervoor een ander toestel komen uitkiezen.Vodafone bied een telefoon 'ter waarde van' de samsung S5 aan. Echter ,bij akkoord vanuit mij, steken ze 70 euro in eigen zak.

Nu is mijn vraag, in hoeverre heb ik recht op het creditbedrag?  











1523 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Oct 1, 2016 om 18:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Maar u hebt/had een kapotte Samsung S5, en u mag nu een nieuwe Samsung S5 uitkiezen. dus wat is het probleem?

tenormin
door tenormin - Oct 1, 2016 om 18:40
16823 Antwoorden / 108 Vragen
1

Waarom zou u er geen recht op hebben? Dat ze €70,00 in eigen zak steken: onderzoek gaat kennelijk niet voor niets.

De vraag is overigens 2 maal gesteld. Reageerders, neem de "onderste", anders krijgen we weer gerommel in de tent.

tijger1
door tijger1 Oct 1, 2016 om 18:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De Ts wil blijkbaar het geld ontvangen ipv een nieuwe telefoon.

edrick3
door edrick3 - Oct 1, 2016 om 19:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Waarom zou je 'recht' hebben op het creditbedrag?
Je mag een vervangend toestel ter waarde van het bedrag van de Samsung S5 uitkiezen.
Daarmee voldoet Vodafone aan z'n verplichtingen.

ha
door hamburger - Oct 1, 2016 om 19:08
84 Antwoorden / Vragen
0

U wilt dus EN een nieuw toestel EN € 55,00?
U heeft een probleem met een toestel wat vervangen wordt, hoe dit intern behandeld wordt bij de garantiegever is niet uw pakkie an.

Ma
door Mat Matheij - Oct 1, 2016 om 20:08
986 Antwoorden / 3 Vragen
0

U bent niet echt bij de les. Een in 2015 aangeschafte S5 had toen al die waarde amper. voor dat bedrag kunt u nu een S6 aanschaffen.Terwijl hier over Vodafone de ene na de andere klacht voorbij rolt heeft u een bijzonder aangenaam aanbod gehad en hoort dat alhier niet thuis. PLUIM VOOR VODAFONE.

cr
door croissantje - Oct 2, 2016 om 13:35
3 Antwoorden / Vragen
1

Maaike, je telefoon is kapot en je kunt een nieuwe krijgen. Is toch een prima oplossing van Samsung en Vodafone.. Waarom zou je daar nog extra geld bij moeten krijgen? Lijkt verdacht veel op zeuren om te zeuren. In plaats van blij te zijn met de oplossing, ook nog eens gaan klagen :-(.

sy
door sylvia_71 - Oct 2, 2016 om 13:58
288 Antwoorden / 0 Vragen
0

Om maar antwoord op je vraag te geven, nee, je hebt geen recht op het creditbedrag.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer