Heb ik recht op het creditbedrag?
Hallo,
Hieronder volgt een kleine opsomming van mijn probleem/klacht.
- Sinds 2015 een abonnement via Vodafone met daarbij de Samsung S5
- Sinds juni 2016 problemen met behoud netwerk en data.
- Vanaf juni 2016 meerdere malen ingestuurd ter reparatie en werd de klacht meerdere malen niet ontdekt
- 29 augustus 2016 het toestel weer ter reparatie ingestuurd (expertise onderzoek) met een video als bewijslast voor het probleem.
- 7 september 2016 bericht ontvangen dat de klacht in geconstateerd. Het toestel valt niet meer te repareren en hierdoor wacht Vodafone nu op een credit van de fabrikant Samsung.
- 30 september 2016, credit (429euro) ontvangen en ik mag hiervoor een ander toestel komen uitkiezen.Vodafone bied een telefoon 'ter waarde van' de samsung S5 aan. Echter ,bij akkoord vanuit mij, steken ze 70 euro in eigen zak.
Nu is mijn vraag, in hoeverre heb ik recht op het creditbedrag?
Waarom zou u er geen recht op hebben? Dat ze €70,00 in eigen zak steken: onderzoek gaat kennelijk niet voor niets.
De vraag is overigens 2 maal gesteld. Reageerders, neem de "onderste", anders krijgen we weer gerommel in de tent.
De Ts wil blijkbaar het geld ontvangen ipv een nieuwe telefoon.
Waarom zou je 'recht' hebben op het creditbedrag?
Je mag een vervangend toestel ter waarde van het bedrag van de Samsung S5 uitkiezen.
Daarmee voldoet Vodafone aan z'n verplichtingen.
U wilt dus EN een nieuw toestel EN € 55,00?
U heeft een probleem met een toestel wat vervangen wordt, hoe dit intern behandeld wordt bij de garantiegever is niet uw pakkie an.
U bent niet echt bij de les. Een in 2015 aangeschafte S5 had toen al die waarde amper. voor dat bedrag kunt u nu een S6 aanschaffen.Terwijl hier over Vodafone de ene na de andere klacht voorbij rolt heeft u een bijzonder aangenaam aanbod gehad en hoort dat alhier niet thuis. PLUIM VOOR VODAFONE.
Maaike, je telefoon is kapot en je kunt een nieuwe krijgen. Is toch een prima oplossing van Samsung en Vodafone.. Waarom zou je daar nog extra geld bij moeten krijgen? Lijkt verdacht veel op zeuren om te zeuren. In plaats van blij te zijn met de oplossing, ook nog eens gaan klagen :-(.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direct telefonisch contact gezocht, na 40 minutengewacht te hebben uiteindelijk doorverbonden met de
...
Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer