jo
door josof Dec 4, 2015 om 17:19
Garantie & verzekeringen

Heeft iemand ervaring met contraexpertise met name vp taxaties en expertise

Wij hebben op 12 oktober 2015 brand gehad in onze woning. De verzekeringsexpert wilde nog geen 9000 euro uitbetalen. Nu heeft iedereen recht op een eigen expert daarom hebben we vp taxatie en expertise ingeschakeld. Maar dhr. Nikkels directeur van het bedrijf beloofd van alles en het komt volgens hem allemaal goed maar ondertussen zitten we al op 4 december en hebben we nog steeds geen geld gezien. Sterker nog hij zei dat alles rond was maar niets is minder waar. Hij had voor ons 12000 euro eruit weten te slepen en dat kregen we sowieso op onze rekening. Alleen kwam er maar niets, onze verbazing was dan ook erg groot toen we onze verzekering vroegen hoe het nu zat met de uitbetaling. Onze verzekering gaf aan dat er op 16 december alleen een onvolledige claim binnen gekomen was en dat er zeker nog niets rond was.

De juiste claim hadden ze nog niet eens binnen. Worden wij hier nu opgelicht of hoe moet ik het zien? Hebben meer mensen nare ervaringen met dit bedrijf dan hoor ik dat graag misschien kunnen we er samen iets aan doen dit soort mensen moet gestopt worden. Zij maken misbruik van de emoties van mensen en gaan er zelf met het grote geld vandoor dat kan toch niet.

7614 7 Rapporteer

jo
door josof - Dec 4, 2015 om 17:20
1 Antwoorden / 2 Vragen
tijger1
door tijger1 - Dec 4, 2015 om 17:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Gaan er met het grote geld vandoor? Welk geld? De verzekeraar heeft toch nog helemaal niets aan hen betaald?

dus dat bedrijf nog maar eens manen.

tijger1
door tijger1 - Dec 4, 2015 om 17:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik lees op internet nog wel dit.

http://www.klachtenkompas.nl/vp-taxatie-en-expertise/slechte-hulp-bij-contra-expertise

sjjoppy
door sjjoppy Dec 5, 2015 om 09:43
7155 Antwoorden / 3 Vragen

De link van Tijger1 [url=http://klachtenkompas.nl/vp-taxatie-en-expertise/slechte-hulp-bij-contra-expertise]

cv
door cvandenakker - Jul 13, 2016 om 22:38
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb ook ervaring met VP Taxatie en Expertise. Deze staat haaks op de beoordeling hierboven. Dat kan natuurlijk. Ik heb in ieder geval de ervaring dat zij met een ervaren team je met raad en daad bijstaan. Ik heb ze gewezen op de beoordeling hierboven en begreep dat de mensen hierboven zelfs een verklaring hebben getekend dat zij zeer tevreden waren over de schadeafwikkeling en een taart voor het personeel hebben gebracht.?! Ik kan echter alleen mijn ervaring bevestigen en kan ze iedereen aanbevelen.

tijger1
door tijger1 - Jul 15, 2016 om 10:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@cvandenakker

En u meldt zich speciaal op dit forum aan om deze positieve reactie te plaatsen bij een topic van ruim zeven maanden oud?

Beetje ongeloofwaardig.

jo
door jorisw Jul 17, 2016 om 10:37
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Dit forum is alleen voor vaste gasten en mensen die alleen maar meelezen mogen zich nooit en te nimmer aanmelden? Of is er een verplichting om eerst te klagen alvorens mensen iets positiefs mogen zeggen?

tijger1
door tijger1 Jul 17, 2016 om 11:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Uiteraard. :-))

En zo'n bureau gaat aan anderen verklaren dat iemand een verklaring heeft getekend en taart heeft gebracht? Als dat al zo is, is dat ook nog ongepast van dat bureau.

hansje klein
door hansje klein - Jul 17, 2016 om 11:36
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Bij bedrijfjes die zichzelf aanbieden in noodsituaties lijkt het me alleen een acceptabele deal wanneer er op basis van no-cure-no-pay gewerkt wordt en de complete uitkering eerst op het eigen conto overgemaakt wordt. Anders wanneer je zelf een expert zoekt en je niet door de stress en de graaiende verzekeraars-expert laat (mis-)leiden.

MN. Wel opmerkelijk dat deze oude allang verzopen koe hier weer uit de sloot gehaald wordt.......