Kr
door Krios Feb 8, 2016 om 23:44
Garantie & verzekeringen

Horloge band kapot

Ik heb eeb rado horloge bij de RADE shop bij de bijenkorf in geleverd met de vraag om twee schakels uit de band te halen. Dit ging goed en ik kreeg de twee schakels mee terug. Maar bij thuis komst bleek de band nu te klein te zijn. Ik heb na een maand of twee het horloge weer bij de rado shop bij de bijenkorf ingeleverdmet de de schakels die zij er zelf uit gehaald hebben, met de vraag plaats 1 schakel weer terug. Na een maand kreeg ik de reactie van de rado shop een van shakel hoort niet bij die band en de andere kan niet terug gezet worden de enige oplossing is een nieuwe band van 800 euro. Ik heb een paar keer gecommuniceerd met de shop maar het enige dat ik terug kreeg was van het service center van radao geeft aan dat als er een shakeld terug gezet wordt dan treed er spnning op en de kans is groot dat er wat breek maar dat is dan voor mijn  risico. Wat kan ik doen?

Gr

Krios

972 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

costnix
door costnix - Feb 9, 2016 om 00:31
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

Uw plaatselijke juwelier kan dit probleem prima oplossen voor een zeer redelijk bedrag.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 9, 2016 om 14:39
16827 Antwoorden / 202 Vragen
0

Bijzonder vreemd dat u twee schakels terug kreeg en nu wordt gezegd dat één bij die band hoort. Heeft u de 'verpakking'nog waarin u de twee scahkels terug kreeg?
Maar ondanks dat: volg het advies van costnix@ dat u al kreeg en ga naar een e horlogeverkoper/juwelier in uw buurt. Het is zelfs mogelijk dat het u niets kost.

edrick3
door edrick3 Feb 9, 2016 om 14:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Het is zelfs mogelijk dat het u niets kost.

Optimist. Daar is het horloge ook nog eens niet gekocht.

tenormin
door tenormin Feb 9, 2016 om 16:03
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Dat is zeker optimistisch. Als het nu een bril was.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer