dutch1
door dutch1 Apr 17, 2016 om 16:14
Garantie & verzekeringen

Kassa uitzending over gespaarde gelden bij verzekeringen

Beste,
Mogelijk heb ik de vraagstelling en de daarop volgende discussie niet goed aangehoord.
Echetr toch dan deze vraag:
Ik heb een verzekering bij Monuta.
Kan ik hier dan ook stellen, mensen het is mooi geweest ik wil nu de ingeledge gelden terug?
Graag een ractie.

dutch

2223 6 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Apr 17, 2016 om 16:18
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Natuurlijk kan je bij een verzekering niet je geld terug krijgen. Heb het met een half oog/oor gevolgd maar volgens mij ging het om afkopen, dus een deel van je inleg terug krijgen.

www.monuta.nl/uitvaartverzekeringen/opzeggen/

getty
door getty - Apr 17, 2016 om 16:36
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Het hangt er natuurlijk vanaf wat voor soort verzekering u heeft. Bel ze morgen eens.

tijger1
door tijger1 - Apr 17, 2016 om 16:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nee, natuurlijk niet. Kassa haalt elke keer wel wat aan met die verhalen.

Kijk de uitzending nog eens een keer, dan weet u waar het over ging.

Voor uw informatie, in ieder geval niet over begrafenisverzekeringen.

Cookies
door Cookies - Apr 17, 2016 om 16:44
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Het ging over overlijdensrisicoverzekering, NIET over begrafenisverzekering. http://kassa.vara.nl/media/356025

En nee, natuurlijk krijg je de ingelegde gelden bij Monuta niet terug. Zijn trouwens geen ingelegde gelden, maar gewoon premiebetalingen.

Gerry1969
door Gerry1969 - Apr 17, 2016 om 17:22
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Monuta  doet toch alleen natura verzekeringen? U spaart een uitvaart bij elkaar maar het is geen bank waar u uw geld kunt opnemen.
Diewilik

dutch1
door dutch1 - Apr 24, 2016 om 15:20
90 Antwoorden / 46 Vragen

dag,

dank voor alle antwoorden.
zal e.e.a. nog eens nalezen.
met dank
j.minekus