Ko
door Koudedouche1955 Aug 27, 2016 om 17:27
Garantie & verzekeringen

Kierstandhouder kapot garantie ja of nee

Ik heb kunststof kozijnen van Belisol zij maken reclame 20 jaar garantie ! Nu is er een kierstandhouder kapot en doen moeilijk zelf betalen krijg ik als antwoord?  Mijn vraag valt dit nu onder garantie ja of nee ?

4323 13 Rapporteer

ja
door jackyh - Aug 27, 2016 om 17:44
953 Antwoorden / 4 Vragen

Open laten staan tijdens storm? U zult moeten aantonen dat het niet uw schuld is dat de houder stuk is.

tijger1
door tijger1 - Aug 27, 2016 om 17:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hoelang heeft u die kozijnen al?

br
door bravehenk - Aug 27, 2016 om 18:10
206 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon een kwestie van garantievoorwaarden even doorlezen dus

gr Henk

edrick3
door edrick3 - Aug 27, 2016 om 18:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Als je die kozijnen al langer dan 2 jaar hebt is het antwoord NEE.
Het valt onder de accessoires en daarop heb je maar 2 jaar garantie.
Zie je garantievoorwaarden.

Cookies
door Cookies - Aug 27, 2016 om 18:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Maar blijkbaar heb je dus niet gekeken waar die 20 jaar garantie betrekking op heeft

.......Zij maken reclame 20 jaar garantie.......

Gerry1969
door Gerry1969 Aug 27, 2016 om 19:22
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Op doorroesten van kunststof delen..... Sorry maar ik wordt melig van de warmte.
Diewilik

hansje klein
door hansje klein - Aug 29, 2016 om 13:25
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Sinds juni 2016 komen er géén garanties meer voor in de voorwaarden van bóven de 10 jaar!

Eén van de gestelde voorwaarden is dat verslijten en oneigenlijk gebruik is uitgesloten.

Bewijst u het tegendeel en u wordt volgens de voorwaarden netjes verdergeholpen....!

lu
door lucyl - Aug 29, 2016 om 14:43
18 Antwoorden / 1 Vragen

De garantie bij Belisol stelt helemaal niets voor,mijn rolluik ging na 4 jaar niet meer omhoog de casette was kapot die kost €15.00 zei hij en viel onder de garantie maar ik moest wel €45.00 voorrij kosten betalen,het andere rolluik ook door belisol geplaatst ging 2 maanden geleden ook niet meer omhoog en ben naar alkuplus gegaan heb €16.00 voor de casette betaald en hun hebben het gratis erin komen zetten( garantie is daar ook garantie )heb heel goede ervaringen met Alkuplus.

tijger1
door tijger1 Aug 29, 2016 om 15:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat kunnen ze dan ook niet lang doen, of ze gaan failliet. Gratis werken.

gerardk
door gerardk - Aug 29, 2016 om 20:17
175 Antwoorden / 8 Vragen

Als de kozijnen nog geen 20 jaar oud zijn valt dit onder de garantie als de keirstandhouder gelijk met het plaatsen van de kozijnen is gemonteerd tenzij er in de kleine lettertjes staat dat hang en sluitwerk of zoiets niet onder de garantie valt

ek
door eksterika - Aug 29, 2016 om 20:33
9 Antwoorden / 0 Vragen

Ik had geen kierstandhouder want ik vond die niet mooi. Pas na jaren kwam ik er achter dat wanneer je de raamhandel in een iets diagonaalstand plaatst t.o.v. de kiepstand, je ook een tochtstand kunt creëren. Alleen bij harde wind fluit dit toch wel erg en doe ik het raam toch helemaal dicht. Let wel op dat je bij het draaien naar deze stand tegen het raam duwt en pas daarna een beetje open trekt.
Ook bij buitenlandse hotels met draaikiepramen werkt dit prima.
Veel succes met deze tip.

sira
door sira - Aug 29, 2016 om 21:07
2322 Antwoorden / 24 Vragen

Ik neem aan dat we het over de kozijnen en kierstandhouder hebben die van Profel afkomstig zijn. Het betreft een kunststof kammetje", deze kan door harde wind of weersinvloeden altijd stuk gaan. Bel Profel-Nederland even.Kierstandhouder zit tussen de € 10,- en € 15,-

Belisol hanteert een eigen garantietermijn van 20 jaar. Fabrikant zelf geeft 10 jaar, behalve op hang- en sluitwerk, deze zijn 2 jaar.

audb
door audb - Aug 30, 2016 om 09:42
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Zoek op google naar een kierstand houder dan bent u een stuk goedkoper uit.

tot15karakters
door tot15karakters - Aug 30, 2016 om 19:10
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Ik heb andere kierstand houders, gekocht bij andere leverancier en die zijn van degelijk metaal.
Die kun je zelfs met hamer niet kapot rammen zonder rest te beschadigen.

De kunststof op school van mijn zoon sneuvelde ook eerder dus koop en monteer zelf metalen die zowel wit als creme wit leverbaar waren en ik heb ze meebesteld voor maar €12,50 per stuk.