Vragen over Garantie & Verzekeringen

Co
Corrienomen - Nov 5, 2017 om 21:12
Garantie & verzekeringen

Vervoer vanuit ziekenhuis naar motharium

Man in leiden overleden is vervoerd naar gouda mortuarium en dag erna naar huis rekening 1000bvind ik erg hoog  wie betaald dit Lees meer

ti
tinekeolthof - Oct 5, 2017 om 22:30
Garantie & verzekeringen

Unive

Geacht Kassa panel.
Op 20 Sept kregen we van unive verzekering het bericht dat onze inboedel en opstal verzekering van basis naar all riks zou worden omgezet.
met een verhoging van 4.00 € per maand  dus 48.00 € per jaar,
Er is geen keuze om bij de basis te blijven,
Wij hebben unive gebeld  en hun antwoord was dat ze per omgaande alleen all riks aanbieden.
en dat we a ... Lees meer

G.
G. Cazemier - Feb 27, 2017 om 15:57
Garantie & verzekeringen

Remeha 28c indien sprake is van een productiefout nog beschermd door voorwaarden garantie?

Tegelijk met familie en buurman een cv ketel heb ik als particulier een Remeha type Calanta 28c aangeschaft.
Deze ketel heb ik door een erkend installateur laten plaatsen en is in onderhoud gedaan. In de handleiding staat dat  dit model minimaal onderhoud vraagt. Dan ontstaan er toch storingen binnen en buiten de garantietermijn (fabrieksgarantie 2 jaar).
M.i. betreft het hier onde ... Lees meer

We
Weemaes - Jan 30, 2017 om 10:16
Garantie & verzekeringen

Wordt cardiale revalidatie vergoedt vanuit de basis zorgverzekering

Ik heb een open hartoperatie ondergaan. Nu moet ik volgens de cardioloog revalideren. Mijn zorgverzekeraar deelt mij mee dat cadiale revalidatie niet in de basis verszekering is opgenomen. Dat betekent dat ik alles zelf moet betalen. Dat komt mij vreemd over. Lees meer

Opgenomen in het ziekenhuis in Duitsland

Hallo,
In mei 2012 ben ik opgenomen in het ziekenhuis in Duitsland ( Aken) ivm een auto ongeluk. Toen destijds heb ik alles via mijn verzekering geregeld, alles netjes betaald en verliep alles goed. Vandaag 04 november 2016 kreeg ik een brief waarin stond dat een bijdraag van 172 euro nog betaald moest worden aan het ziekenhuis ivm eigen risico. Kan dat nog na 4 jaren ? Lees meer

jo
joyceghar - May 18, 2016 om 16:14
Garantie & verzekeringen

Overbruggingshypotheek advies

Beste meneer/mevrouw,   Graag willen wij weten bij welke bank we een overbruggingshypotheek (aflosvrij) kunnen afsluiten. Mijn huidige Hyp. loopt bij Nationale Nederlanden (mijn werkgever). Bij mijn werkgever willen wij geen Hyp. meer afsluiten.  Een aflosvrije Hyp op 2 levens. 14-05-1958 / 15-09-1952. WOZ huidige huis €288.000,00(restschuld €40.000,00) wij willen een overbrugging van ? ... Lees meer

Sa
Saskiawh - Apr 11, 2016 om 21:08
Garantie & verzekeringen

Bedrijfsongeval

Ontevredenheid over rechtsbijstand Lees meer

Ja
Jaap J - Apr 11, 2016 om 10:46
Garantie & verzekeringen

Garantie op reparatie lekkage dak

Geachte redactie,

Een maand nadat een lekkage op het dakje van de erker van ons huis gerepareerd was, begon het lekken op precies dezelfde plek opnieuw.
Voor het herstel daarvan stuurde het dakbedekkingsbedrijf een tweede nota.
Ik belde met het bedrijf en gaf aan dat die tweede nota een vergissing moest zijn, omdat de reparatie immers niet goed was uitgevoerd en dat er daaro ... Lees meer

238410 - Mar 26, 2016 om 21:05
Garantie & verzekeringen

Ha ik hep oud polis van utrecht n.n levensverzekering maatschappij utrecht l

Ha ik hep oud polis van utrecht n.n levensverzekering maatschappij utrecht ofwegen elisabeth van   kovacs elisabeth j ofwegen frank van drei stuk is het geld waart hoe kom ik er aagt ik wil oke foto van polis maken lvanofwegen@hotmail.com telfoon nummer 07132560 l van ofwegen groetjes

Lees meer

238410 - Mar 26, 2016 om 21:05
Garantie & verzekeringen

Ha ik hep oud polis van utrecht n.n levensverzekering maatschappij utrecht l

Ha ik hep oud polis van utrecht n.n levensverzekering maatschappij utrecht ofwegen elisabeth van   kovacs elisabeth j ofwegen frank van drei stuk is het geld waart hoe kom ik er aagt ik wil oke foto van polis maken lvanofwegen@hotmail.com telfoon nummer 07132560 l van ofwegen groetjes

Lees meer

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels