kreft002
door kreft002 Jul 29, 2016 om 17:22
Garantie & verzekeringen

Opel Nederland wil een ramel in mijn auto Meniet onder de garantie laten vallen

In mijn Opel Meriva nog in de garantie zit een rammel die ze niet kunnen vinden. Opel nederland zegt de auto is technisch in oorde en willen het niet vergoeden om de rammel er uit te krijgen. Kan dit zomaar? De Opel garage weet denken zij misschien waar het zit, bij de tank. Waar heb je garantie voor vraag ik mij af.

889 2 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jul 29, 2016 om 17:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U moet bij de garage zijn,niet bij Opel.

marita5
door marita5 - Jul 29, 2016 om 17:38
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Kreft002 ,

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel.

http://www.anwb.nl/juridisch-advies/koop-en-onderhoud/de-koop-sluiten/garantie