Opzettelijke schade maken bij reparatieverzoek
Samsung mobiel gaat binnen garantie kapot. Deze mobiel is op MOBIEL.NL afgesloten. Op hun homepage staat reparatie melden en vervolgens wordt je doorgewezen naar een bedrijf DYNAFIX.
Dit bedrijf komt netjes per koerier je telefoon ophalen , de koerier neemt ontvangst van je telefoon in en geeft bewijs af , daar staat ook in geen schade.
Vervolgen wordt door bedrijf DYNAFIX schade toegebracht aan scherm en sturen je een foto met kras op scherm.
Op de foto is een verse kras te zien. Na verhaal te halen zeggen ze dat de kras zichtbaar werd toen ze een speciale lamp gebruikte. Onzin natuurlijk.
Vervolgens een offerte met reparatie kosten van 266 euro.
Na overleg met mobiel.nl zeggen ze dat je bij het bedrijf DYNAFIX moet zijn. Kastje naar de muur dus.
Ik heb getuigen en ook het briefje van de koerier dat er niks met het glas aan de hand is toen deze meegegeven werdt met de koerier.
Vraag: Wat moet ik nu?, wat zijn de stappen om te volgen.
Na google te raadplegen zijn er nog meer klachten van DYNAFIX bekend.
Adres: Daelderweg 21, 6361 HK Nuth
Het adres van Dynafix is niet van belang.
Een "verse" kras die te zien is op een foto, maar zij vonden die kras pas met een speciale lamp?
Dynafix staat er om bekend dat zij "wonderlijke" handelingen verrichten met de spullen die ze moeten repareren. Of ze slopen ze of ze gooien alles in een zwembad, "vochtschade" weet u wel.
Maar ik zou schriftelijk protesteren bij Mobiel met kopieen van dat briefje, zij hebben u tenslotte doorverwezen naar Dynafix, dus het aanspreekpunt.
Maak ook schriftelijk bezwaar bij Dynafix. En wat was het euvel aan die telefoon?
U zou toch nog eens contact moeten opnemen met mobiel.nl en uitleggen wat u is overkomen.
https://www.mobiel.nl/vragen-en-contact
De klacht was niet opladen en zwart scherm.
U kunt meer lezen op klacht.nl dynafix in google even opvragen. Daar zie je over de correspondentie en ook het verschil in foto,s nog steeds neemt dynafix of samsung hun verantwoording.
Hallo Josa ,
Ik heb uw klacht gelezen op klacht.nl , u heeft DAS rechtsbijstandverzekering , laat hun dit probleem oplossen .
http://www.klacht.nl/dynafix-care/klacht/maak-expres-beschadiging-om-zo-mij-binnen-garantie-termijn-te-laten-betalen/
Ik zie op de 2e foto twee barsten, lijkt mij inderdaad onmogelijk dat je die over het hoofd hebt gezien. Onder welke hoek je het toestel ook bekijkt, zo'n barst is niet te missen. Maarja, Dynafix....
je ziet ook dat de kras er opzettelijk ingezet is, witte puntje op het glas.
En ik gebruik altijd een folie/glasplaat en hoesje om mijn telefoon te beschermen.
Toestel is een jaar oud.
Vervelend dat we je welkom moeten heten in de wondere wereld van Dynafix.
Waar consumenten als ezels worden behandeld en waar de leugen regeert.
Ik wens u veel succes met dit onmogelijk bedrijf.
Dynafix heeft het dak blijkbaar gerepareerd omdat je nog maar weinig over vochtschade hoort.
Hebben nu dus wat nieuws nodig dus slopen ze de boel om maar onder de garantie uit te komen.
Mag 3x raden waar de refurbished toestellen vandaan komen waar Simpel nu mee adverteert.
Zit mij hier al te verheugen op alle klachten die binnen nu en een paar maandjes hier gaan verschijnen over simpel (t-mobile) en hun troep :-).
Cowboy-verhaal ... (?)
Dit soort 'cowboy-verhalen' kunnen bewezen worden of juist niet, door reparaties gecontroleerd te volgen.
Een taak voor organisaties die zich sterk met consumentenbelangen identificeren zoals ... KASSA?
Mistery-reparaties zijn ook in het belang van deze reparateur ... toch?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
De water electrolizer, kraanwater en schadelijke stoffen
De water electrolizer, zou aantonen dat kraanwater(en sommige fleswater) vol zit met allerlei scadelijke stoffen.
Heeft iemand hier ervaring mee ?
Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer